IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Vragentopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Evangeline
Evangeline
Keeper - Slicers
Stung

PROFIEL
Tag : YO SOY UN PATO :3

Aantal berichten : 1115

Registratiedatum : 16-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Keeper - Slicers
Relationship: Just a little bit caught in the middle -life is a maze and love a riddle

Vragentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragentopic   Vragentopic - Pagina 2 Emptyzo aug 30 2015, 11:49

O, okidoks. Bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Autum
Autum
Slicer

PROFIEL
Tag : I mean, all we are is what we try to get rid of

Aantal berichten : 160

Registratiedatum : 24-09-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Slicer
Relationship:

Vragentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragentopic   Vragentopic - Pagina 2 Emptyvr okt 02 2015, 21:21

Ohja ik had ook nog een vraagje
Vanmiddag zat ik even weg te dromen over dit hele gedoe en toen vroeg ik me af of het mogelijk is dat je karakter verslaafd was aan wat dan ook voordat hij/zij in The Glade terecht kwam en hoe dat dan zit. Want het lijkt me dat je personage dan, hoewel hij/zij geen idee heeft waar ze verslaafd aan was etc., wel afkickverschijnselen krijgt? Vond het wel een interessant idee hehe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Vragentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragentopic   Vragentopic - Pagina 2 Emptyza okt 03 2015, 00:12

Als je bij het bedenken van een karakter (of tijdens het rpg'en zelf) iets wil doen waarvan je niet echt zeker weet of het mag, kan je altijd een pm naar Hayden of mij sturen (: Ik denk niet dat ze in het originele verhaal een verslaafde naar de glade sturen, maar we proberen altijd zo soepel mogelijk te zijn en mensen zo veel mogelijk vrijheid te geven met wat ze met hun account kunnen doen. Dus in dit geval zeg ik: lekker doen! Very Happy Klinkt interessant. Zolang ze maar niet op een of andere manier in de glade aan drugs komt, want die zouden dan via de box meegestuurd moeten worden, en dat zie ik de creators niet zo snel doen. De enige soort drugs die gebruikt mag worden is de drank, want die brouwen de gladers zelf (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Autum
Autum
Slicer

PROFIEL
Tag : I mean, all we are is what we try to get rid of

Aantal berichten : 160

Registratiedatum : 24-09-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Slicer
Relationship:

Vragentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragentopic   Vragentopic - Pagina 2 Emptyza okt 03 2015, 18:34

Max schreef:
Als je bij het bedenken van een karakter (of tijdens het rpg'en zelf) iets wil doen waarvan je niet echt zeker weet of het mag, kan je altijd een pm naar Hayden of mij sturen (: Ik denk niet dat ze in het originele verhaal een verslaafde naar de glade sturen, maar we proberen altijd zo soepel mogelijk te zijn en mensen zo veel mogelijk vrijheid te geven met wat ze met hun account kunnen doen. Dus in dit geval zeg ik: lekker doen! Very Happy Klinkt interessant. Zolang ze maar niet op een of andere manier in de glade aan drugs komt, want die zouden dan via de box meegestuurd moeten worden, en dat zie ik de creators niet zo snel doen. De enige soort drugs die gebruikt mag worden is de drank, want die brouwen de gladers zelf (:

Aw ja is goed haha, het was eerst ook gewoon een idee en toen daarna pas bedacht ik me dat het misschien leuk zou zijn voor Autum. Misschien dat ze het gewoon een leuk experiment vonden, geen idee haha. Maar aw yes leuk I love it. En nee ik zie ze ook niet zo gauw heroïne de glade in sturen haha. Het is sowieso leuker als ze daar niet meer aan kan komen. Nouja, we gaan zien hoe dit uitpakt c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evangeline
Evangeline
Keeper - Slicers
Stung

PROFIEL
Tag : YO SOY UN PATO :3

Aantal berichten : 1115

Registratiedatum : 16-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Keeper - Slicers
Relationship: Just a little bit caught in the middle -life is a maze and love a riddle

Vragentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragentopic   Vragentopic - Pagina 2 Emptyma okt 12 2015, 06:51

*Voelt zich het enige domme persoon dat continu vragen stelt*

Oké, dus even over die variable.
In ons topic is dus een beetle blade verschenen, en ik vroeg me af of we dat dingetje gewoon mogen behandelen als een npc, (En zo ja, wat doet een beetle blade? C:) of dat we steeds op nieuwe aanwijzingen moeten wachten.
Bedankt alvast!

*Gaat zich schamen in een hoekje voor het niet lezen van de boeken*
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Vragentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragentopic   Vragentopic - Pagina 2 Emptyma okt 12 2015, 10:53

Firstie, dit is een beetle blade:
"Beetle Blades are the property of WICKED. They are programmed to spy on the Gladers. The Gladers also believe the Beetle Blades alert the Grievers where they are. "WICKED is "smeared across the torso; as if they had been written in blood.""
Een soort beweegbare cameraatjes die de gladers bespioneren, zodat de WICKED-mensen weten wat ze uitvoeren.

Eigenlijk kan je het ding als een NPC zien, tot Rat Man weer inspringt en het ding zelf gaat besturen. Omdat ik niet zeker weet of ik dat ding ga besturen, ben je helemaal vrij om te doen wat je wil, totdat ik denk: ghahaha ik ga nu zelf weer wat bepalen.
Je mag het ding negeren, maar het is ook de eerste keer dat het ding verschijnt, dus je kan ook in paniek raken en denken: omgggg wat is dat?!
Oftewel: je bent echt helemaal vrij tot ik je beperk in de vrijheid Razz Ik weet dat dat het niet altijd makkelijker maakt though haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Evangeline
Evangeline
Keeper - Slicers
Stung

PROFIEL
Tag : YO SOY UN PATO :3

Aantal berichten : 1115

Registratiedatum : 16-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Keeper - Slicers
Relationship: Just a little bit caught in the middle -life is a maze and love a riddle

Vragentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragentopic   Vragentopic - Pagina 2 Emptyma okt 12 2015, 18:48

Okee nice!

Ik had die wikia ook al gevonden inderdaad maat ik dacht, misschien doet hij nog andere coole acties of zo. Bedankt voor de uitleg in ieder geval!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinead
Sinead
Track-Hoe

PROFIEL
Aantal berichten : 169

Registratiedatum : 02-11-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Track-Hoe
Relationship: You never know if you don't take a shot

Vragentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragentopic   Vragentopic - Pagina 2 Emptydi nov 03 2015, 14:54

Misschien is deze vraag al eens gesteld maar, waar zijn de notes voor? Is dit random, ik snap het niet zo goed xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Vragentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragentopic   Vragentopic - Pagina 2 Emptydi nov 03 2015, 15:48

De notes is een beetje OOC maar ook gelijk IC.
Je kopieërt gewoon de code en maakt een topic (of reageert op een bestaand) dan kan het lijken alsof jou karakter gewoon een briefje heeft rond slingeren met een vraag of iets erop en dan kunnen andere karakters er op reageren.
Hopelijk was dat duidelijk xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinead
Sinead
Track-Hoe

PROFIEL
Aantal berichten : 169

Registratiedatum : 02-11-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Track-Hoe
Relationship: You never know if you don't take a shot

Vragentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragentopic   Vragentopic - Pagina 2 Emptydi nov 03 2015, 15:49

Duidelijk genoeg, thank you :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor
Eleanor
Bagger

PROFIEL
Aantal berichten : 212

Registratiedatum : 04-06-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 15
Job: Bagger
Relationship:

Vragentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragentopic   Vragentopic - Pagina 2 Emptydi maa 15 2016, 16:37

Voor de nieuwe verhaallijn begon was Oliver bezig met een boodschappenlijst voor de creators, zijn de spullen daarvan nog aangekomen of is de lijst nooit verstuurd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Vragentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragentopic   Vragentopic - Pagina 2 Emptyvr maa 18 2016, 10:46

De lijst is wel verstuurd, maar de spullen zijn nooit aangekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Vragentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragentopic   Vragentopic - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vragentopic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: ALGEMEEN :: Discussion-