IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 How long are you going to keep me waiting!?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

How long are you going to keep me waiting!? Empty
BerichtOnderwerp: How long are you going to keep me waiting!?   How long are you going to keep me waiting!? Emptywo jun 17 2015, 22:11

Bitchcraft
The art of pissing people off while smiling sweetly.


Met een luide klap liet ze de deur achter zich dichtvallen en sloeg ze haar armen over elkaar. Ze Keek de slagerij rond en keek even met een vies gezicht naar een dode kip die in stukken werd gehakt. 'Evangeline.' Sprak ze geirriteerd terwijl ze naar haar toeliep en haar arrogant eerst even bekeek. Ze richtte een neutrale blik op haar terwijl haar handen in haar zij werden gezet. 'Eet jij graag avondeten? Dan zou ik eens beginnen met de ingredienten brengen' Zei ze niet al te vriendelijk.

© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evangeline
Evangeline
Keeper - Slicers
Stung

PROFIEL
Tag : YO SOY UN PATO :3

Aantal berichten : 1115

Registratiedatum : 16-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Keeper - Slicers
Relationship: Just a little bit caught in the middle -life is a maze and love a riddle

How long are you going to keep me waiting!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: How long are you going to keep me waiting!?   How long are you going to keep me waiting!? Emptydo jun 18 2015, 19:11

How long are you going to keep me waiting!? 21o0nwp

Eindelijk. Eindelijk was een dier dat ze had kunnen slachten. Misschien was het niet zo rendabel dat het een kip was geweest, maar er moest toch vlees op de plank komen? De hele dag had ze gestrest rondgelopen en Slicers gecommandeerd om dieren te vinden. De inmiddels buiten proportie getreden Gladers aten bij elkaar simpelweg te veel vlees, waardoor ze niet eens hadden doorgehad dat de dieren op aan het raken waren. Enkel een paar kuikentjes, een melkkoe en twee kippen die zich in de schuur hadden schuilgehouden. Uiteindelijk was deze gelukkig gevonden, maar een schamele buit was het wel. Ze was al later aangekomen doordat ze Oliver tegen het lijf was gelopen -nou ja, hem had benaderd- en het was een en al stress geweest deze middag. Nu had ze de andere Slicers weggestuurd omdat het nu niet bepaald veel werk was geweest om twee kippen klaar te maken, en ze daarbij niet in het beste humeur was. 'Verdomme,' mompelde ze toen haar mes in het vlees vast bleef zitten en ze het er met kracht uit moest trekken. Ze moest echt eens in een Gathering bespreken of er niet een nieuwe rang aangesteld kon worden, Breeders of zo. Of nog beter, of ze gewoon een grote, vegetarisch imperium van de Glade konden maken. Toen de deur werd dichtgegooid schrok ze zich een ongeluk. Het mes liet los, wat gunstig was. Voor Evangeline in ieder geval, niet zo voor Hayden, die zojuist luidruchtig op een overprikkelde Evangeline was binnengestormd. Ze bekeek de ruimte, en vervolgens met een vies gezicht het bloederige tafereel op de tafel. Weet wat je eet, rolde ze met haar ogen. Ze keerde zich naar haar toe, en keek hoe ze haar armen over elkaar sloeg en vervolgens geïrriteerd meedeelde; 'Evangeline, eet jij graag avondeten? Dan zou ik maar eens beginnen met de ingrediënten brengen.' Intussen was ze naar haar toegekomen om haar snauwerige toon beter te laten horen en kracht bij te zetten met een arrogante blik en haar handen in haar zij. Even bleef ze haar aankijken. Vervolgens gooide ze de stukjes kip slordig in een bak, samen met de half afgewerkte tweede, en duwde het naar haar. 'Alsjeblieft,' glimlachte ze gemaakt. 'Ik hoop dat je iets hebt waarmee je het op magische wijze kan verdrievoudigen, en anders wens ik je succes met het verder afhandelen van hongerige Gladers.' Ze liet haar tong langs haar tanden gaan en sloeg haar armen over elkaar.



Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

How long are you going to keep me waiting!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: How long are you going to keep me waiting!?   How long are you going to keep me waiting!? Emptyvr jun 19 2015, 07:29

Bitchcraft
The art of pissing people off while smiling sweetly.


ze keek met een verbaaste blik naar Evan, wat had dit nu weer te betekenen beetje on afgemaakt vlees in een bak smijten. Kon dat niet netter, en waarom zo weinig? Wat kon ze daar nu weer mee? Geen hol natuurlijk 4 verklootte kipfiletjes en de restanten van twee kipjes. 'Alsjeblieft, ik hoop dat je iets hebt waarmee je het op magische wijze kan verdrievoudigen, en anders wens ik je succes met het verder afhandelen van hongerige Gladers.' Meteen trok ze haar wenkbrauw op, waar haalde ze het lef vandaan. 'Pardon, smijt je nu werkelijk een bak met amper wat vlees er in naar mij toe? Ik vroeg om ingredienten niet om een fucking mishandelde kip. Weet niet wat jij hier doet maar geloof dat je Keeper bent en dan heb je mensen die onder je werken. Niet te geloven dat ik je dit moet gaan uitleggen.' Sprak ze zwaar geirriteerd toen ze de bak wat draaide om hem zo niet bij een bloederig stuk vast te pakken. Als er iets wel smerig was waren het dieren en dit slachthuis. 'Evy, pas je op met dat mes voor er meer mensen ledematen verliezen' klonk ze nog steeds geirriteerd.

© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evangeline
Evangeline
Keeper - Slicers
Stung

PROFIEL
Tag : YO SOY UN PATO :3

Aantal berichten : 1115

Registratiedatum : 16-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Keeper - Slicers
Relationship: Just a little bit caught in the middle -life is a maze and love a riddle

How long are you going to keep me waiting!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: How long are you going to keep me waiting!?   How long are you going to keep me waiting!? Emptyvr jun 19 2015, 16:39

How long are you going to keep me waiting!? 21o0nwp

Hayden trok haar wenkbrauwen op, en voordat ze haar mond opende wist Evangeline dat er iets bekritiserends uit zou komen. 'Pardon, smijt je nu werkelijk een bak met amper wat vlees er in naar mij toe? Ik vroeg om ingrediënten niet om een fucking mishandelde kip. Weet niet wat jij hier doet maar geloof dat je Keeper bent en dan heb je mensen die onder je werken. Niet te geloven dat ik je dit moet gaan uitleggen.' Het irriteerde haar tot op het bot. Ze snapte dat het niet leuk voor haar was, maar dat gevloek en gesnauw was nergens voor nodig. 'De mensen die onder mij werken, Hayden, hebben de hele middag alles afgespeurd naar die fucking mishandelde kip, dus je hoeft me helemaal niets uit te leggen.' Haar stem was koeltjes, kalm. Ze greep een doek van de haak en begon de werktafel van het bloed te ontdoen. 'Jullie hebben toch een lijst gemaakt, heeft niemand eraan gedacht dat we ook dieren nodig hebben? Heeft het überhaupt gewerkt?' Gefocust op haar werk, ontweek ze Haydens blik en rolde met haar ogen. Natuurlijk had het niet gewerkt. Als het dat had gedaan, waren ze hier allemaal allang weggeweest. Vanachter zich hoorde ze Hayden haar geïrriteerd toewerpen; 'Evy, pas je op met dat mes voor er meer mensen ledematen verliezen.' Normaal zou ze het hebben genegeerd, maar vandaag was niet de dag dat ze veel kon hebben. Of veel zelfbeheersing had. Ze legde de doek neer, terwijl haar vingers het mes langzaam steviger omklemden. 'Wat zei je?' vroeg ze haar, op gevaarlijk zachte toon. Ze draaide zich naar de roodharige toe, en liet haar tong langs haar tanden gaan. Niet vandaag. Gewoon niet vandaag.



Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

How long are you going to keep me waiting!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: How long are you going to keep me waiting!?   How long are you going to keep me waiting!? Emptyvr jun 19 2015, 20:09

Bitchcraft
The art of pissing people off while smiling sweetly.


Bijna meteen kreeg ze een vriendelijk antwoord van het meisje duidelijk langer dan dat zij was. 'De mensen die onder mij werken, Hayden, hebben de hele middag alles afgespeurd naar die fucking mishandelde kip, dus je hoeft me helemaal niets uit te leggen.' Ze rolde met haar ogen en hield haar hoofd schuin waar een kleine glimlach op te zien was, de gene die ze altijd op haar lippen kreeg als ze plezier begon te krijgen in een nutteloze discussie. Vooral als de ander er zo lekker in mee ging. Ze had zich voorlopig wel gedragen, nu was de tijd van gewoon zich weer zoals altijd gedragen. Zeker als het niet ging zoals ze wilde. 'Ik raad je aan je volledige taak dan uit te gaan voeren. Het fokken behoord daar toe.' Zei ze net zo zachtjes met de vriendelijke blik op haar gelaat. 'Blijkbaar moet ik het je wel uitleggen schat' Ze glimlachte en bespeurde even de aanrechten (zover je het aanrechten kon noemen) op bloed. Ze hief zich op een schone en sloeg haar benen over elkaar. 'Jullie hebben toch een lijst gemaakt, heeft niemand eraan gedacht dat we ook dieren nodig hebben? Heeft het überhaupt gewerkt?' Ze schoot bijna in de lach en zette haar ellebogen op de knieën die ze van elkaar af had gehaald. 'Hee, leuk dat je er over begint, raad eens wie dat er op heeft gezet. Iedereen wilde graag hoeden, jurken. Maar jonge boederij dieren leek mij belangrijker. Blijkbaar denk ik meer aan jou taak dan jij zelf. Maar we wachten nog op antwoord.' Ze keek even naar de mishandelde kip in de bak. 'De glade gaat wel vegatarisch tot we weer genoeg dieren hebben om weer te kunnen slachten' waren de enige woorden die er normaal uitkwamen. Ze keek hoe haar hand zich verstevigde om haar mes. 'Wat zei je?' Ze grijnste om de zachte toon. 'ooh kijk eens wie er eng probeert te zijn' Bangmakerij had nooit echt goed op haar gewerkt tenzij je wist wat je moest doen. 'Maar ik zei; pas je op met dat mes voor er meer mensen ledematen verliezen' Zei ze met een grote Grijns op haar lippen terwijl ze gewoon nog relaxt en voorover gebogen leunend op haar knieën naar Evangeline keek met een uitdagende blik.

© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evangeline
Evangeline
Keeper - Slicers
Stung

PROFIEL
Tag : YO SOY UN PATO :3

Aantal berichten : 1115

Registratiedatum : 16-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Keeper - Slicers
Relationship: Just a little bit caught in the middle -life is a maze and love a riddle

How long are you going to keep me waiting!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: How long are you going to keep me waiting!?   How long are you going to keep me waiting!? Emptyzo jul 05 2015, 13:24

How long are you going to keep me waiting!? 21o0nwp

Ze liet alle opmerkingen waarmee Hayden haar de les probeerde te lezen langs zich af glijden, hoewel haar kaken zich op elkaar persten en haar knokkels wit werden. Maar na haar 'bedreiging' begon Hayden haar toch wel erg op de zenuwen te werken. Haar lippen vormde een spottende grijns, terwijl ze zei; 'Ooh, kijk eens wie er eng probeert te zijn.' En vervolgens herhaalde ze wat ze eerder had gezegd, alsof de vraag die Evangeline haar had gesteld diende om beantwoord te worden. Ze had zich inmiddels op een aanrecht gehesen en leunde ontspannen voorover, steunend op haar knieën. Het irriteerde haar tot op het bot. Ze klemde haar kaken op elkaar en gromde, niet echt bedreigend meer maar op ontzettend gepikeerde toon; 'Hayden, ik zweer het je, ga van mijn aanrecht af, niemand wil kippen met soa's.' Vervolgens keerde ze zich met haar zij naar haar toe en leunde met beide handen op een tafel. Zuchtend verzwakte ze haar greep op het mes, blies een haar uit haar gezicht en keek haar aan. 'Ik probeer niet eng te zijn. Ik... Hou er gewoon over op, oké?' Ze zuchtte even om haar woorden te vinden en richtte haar blik weer op haar. 'Ik bedoel, wat wil je? Ga je me het continu kwalijk blijven nemen of zo?' Voor zover Evangeline haar kende zou ze dat wel doen. Misschien haar eten nog een keer of twee vergiftigen. Maar zijzelf was er in ieder geval klaar mee dat iedereen deed alsof het allemaal hààr schuld was.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

How long are you going to keep me waiting!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: How long are you going to keep me waiting!?   How long are you going to keep me waiting!? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
How long are you going to keep me waiting!?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waiting for superman
» It's been so long...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Meadow :: Bloodhouse-