IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 You did what!?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: You did what!?   You did what!? Emptyma jul 06 2015, 20:22

Vrolijk zat Helena van de zon te genieten. Haar hoofd was achterover gekanteld en haar lichaam rustte op haar handen. Door haar gesloten ogen zag ze nog een zachte gloed van de zon, maar meer ook niet. De avond met Max was zalig geweest en het speelde telkens opnieuw in haar hoofd af, waardoor ze maar bleef glimlachen. Hoewel ze wist dat hij en Sisi redelijk close waren, probeerde ze daar geen jaloezie om te vormen. Het waren gewoon vrienden, daar was niks om zich zorgen om te maken. Besides, Max was nu toch haar vriend? Dus wat had ze te klagen? Haar voet tikte op een ritme dat ze niet hoorde, maar stoppen kon ze ook niet. Stiekem verheugde ze zich al op de avond, als ze zich terug in zijn beschermende armen zou kunnen laten vallen. Alleen dat hun runnervisie totaal anders was, daar stoorde ze zich lichtjes aan en ook aan het feit dat Hayden duidelijk aan Max' kant stond. Bij dat gesprek was ze ook niet veel wijzer geworden.


Laatst aangepast door Helena op ma jul 06 2015, 21:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: You did what!?   You did what!? Emptyma jul 06 2015, 20:39

Al een poosje had Siënna naar haar vriendin zitten kijken. Helena's houding was open en vrolijk geweest, zoals altijd. Het meisje was een zonnestraaltje en lichtpuntje geweest in haar leven. En ze hoopte, nee ze bad er met haar blote knieën voor dat dit niet teveel zou veranderen. Sisi balde haar handen tot vuisten, toen ze genoeg moed had verzameld stapte ze met langzame passen op haar vriendin af. Alles in haar gilde dat ze weg wilde. Maar dat geen optie meer. Toen Sisi haar vriendin had bereikt drukte ze een begroetende kus op haar wang. Ze ging op haar knieën voor haar zitten pakte haar handen en legde die nu als viertal op de schoot van Helena neer. "We moeten praten." Begon ze zachtjes. "En ik ga met de deur in huis vallen maar alsjeblieft probeer het te begrijpen." Radeloos zocht Siënna naar de woorden die op haar hart lagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: You did what!?   You did what!? Emptyma jul 06 2015, 20:42

Haar rust werd plotseling verstoord door zachte lippen op haar wang. Direct schoten haar ogen open, maar toen ze zag dat het Sisi was ontspande ze zich en glimlachte ze naar haar, maar die veranderde in een frons toen ze wou praten. "What's up? Je kunt me alles vertellen hé, dat weet je toch!" Zei ze een tikkeltje bezorgt. Als er een of andere dude aan haar had gezeten met zijn vieze vuile poten zou ze hem eens een lesje leren, want ze dacht niet echt dat het iets kleins was, aangezien Sisi behoorlijk serieus keek. Ze glimlachte bemoedigend naar Sisi, alsof ze wou zeggen dat alles er gewoon uit moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: You did what!?   You did what!? Emptyma jul 06 2015, 21:08

De lieve manier waarop ze reageerde maakte het alleen maar pijnlijker. Met een zuchtje keek ze naar haar vriendin en ze kneep nog even extra in haar handen. "Het begon zegmaar toen ik er net was. Max was het steunpunt waar ik me aan kon optrekken op dat moment." Nou nu was het onderwerp ineens gevallen. Het voelde als een soort verlichting maar ze beet hard en twijfelend op haar lip. "En hoe meer ik hem zag, hoe meer dat groeide. Op het begin wist ik nog niet dat hij met jou 'bezig was. Eerlijk waar." Haar stem was zachtjes en breekbaar, "toen heb ik me nogal aan hem opgedrongen." Ze besloot eerlijk te zijn, "we werden al steeds beter bevriend op dat moment. Op een gegeven moment heeft Max me gesnapt terwijl ik met mezelf iets deed. Om het maar even zo te stellen." Sisi's wangen kleurden schaamrood en haar blauwe ogen zochten wanhopig naar die van Lena. "Ik heb hem toen gevraagd bij me te komen en me aan te raken." De tranen sprongen haar in de ogen, "ik ga geen excuses verzinnen want op dat moment was ik gewoon zo egoïstisch!" Sisi liet de handen van haar beste vriendin los, en veegde een traan rug weg van haar wang. "Maar geloof me lieve Lena, Max was zo trouw zo lief. Jullie hadden nog nieteens een relatie maar hij duwde me weg en zei dat het niet ging omdat hij dit met jou wilde doen." Beschermde ze de jongen maar vooral de relatie tussen de twee. Want dat was wel het laatste wat ze wilde. "De schuld licht volledig bij mij Helena, en ik schaam me zo.. zo ontzettend. Ik weet niet wat me bezielde! Angst, wanhoop en het vastklampen aan iets.. aan iemand in dit geval." Haar stem klonk inmiddels zo wanhopig dat ze zich stil hield, smeken had geen zin het hoge woord was er toch al uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: You did what!?   You did what!? Emptyma jul 06 2015, 21:18

Het was duidelijk ernstig, ontzettend ernstig en Helena was al manieren aan het bedenken om iemand naar het labyrint te lokken, waar deze overgeleverd zou zijn aan de Griever. Maar toen ze over Max begon, gingen haar ogen wijd open. Zie je wel! Zeurde een vervelend stemmetje in haar hoofd. Met tranen in haar ogen en een hand voor haar mond geslagen luisterde ze naar de gekwelde woorden van Sisi. De tranen die over het gezicht van haar vriendin stroomde, maakte het haar moeilijk om ook sterk te blijven. Langs de ene kant wou ze haar in haar armen nemen, over haar haren wrijven en zeggen dat alles goed was, dat het allemaal niet zo erg was. Alleen kon ze het niet en zat ze verstijft naar de krullenbol te kijken. "Je wat? I-" Viel ze over haar woorden, terwijl ze iets naar achteren krabbelde. Dat het niet alleen Sisi's schuld was had ze ook al wel door, aangezien zij zelf voor Max gevallen was. Hij kon zo lief zijn, zo zorgend en hij was ook zo goed in het geven van verkeerde signalen. "He-hebben jullie dat nog gedaan? Zo-o close?" Door de ingehouden tranen kwam alles er met horten en stoten uit. Ze hield haar lichaam zo ver mogelijk naar achteren, zover als haar buikspieren het toelieten. Ze was aan het overreageren, ze mocht niet zo reageren. Het was haar beste vriendin en die vergaf je toch dingen? Wat kon ze zeggen, ze waren toen niet eens samen geweest. Verward liet ze haar hoofd in haar handen vallen en begroef ze haar handen in haar haren. Wat moest ze doen? Haar hersenen maalde en zochten naar een antwoord, maar hoe meer ze erover nadacht, hoe erger het werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: You did what!?   You did what!? Emptyma jul 06 2015, 21:29

Het was hartverscheurend om te zien hoe haar beste vriendin in de kreukels lag. Sisi sloeg onbewust een arm om haar heen en trok haar tegen zich aan. Want ondanks alles, was zij toch altijd de gene geweest die bij haar kon uithuilen? "We zijn close geweest, ja. Maar Max bedoelde er niks mee." Mompelde Sisi, zelf wat meer tot rust gekomen. Ze was een volwassen vrouw en ze kon zich er maar beter naar gedragen. "We hebben een ellelang gesprek gehad gisteravond, in de boomhut." Mompelde ze met een kleine glimlach, wetende dat het besluit wat ze hadden genomen goed was geweest. "Ik krijg teveel gemengde gevoelens van Max, maar hij heeft duidelijk gemaakt dat hij het niet zo bedoeld. Hij zei zelfs dat hij me meer als zus zag," Sisi wist dat hij dat laatste niet helemaal zo bedoeld had maar ze moest de relatie tussen haar en haar vriendin redden. Dat was nu nummer één prioriteit, en het was geen leugen. "We hebben besloten afstand te nemen, niet omdat hij zich niet kon inhouden maar omdat ik dat niet kon. En wat wij hebben kan ik niet opgeven, bro's before ho's toch?" Ze giechelde even bemoedigend en kneep in haar schouder. "Niet dat Max een hoer is hoor, maar je begrijpt wat ik bedoel." Sisi legde haar hand onder de kin van Helena en dwong haar, haar aan te kijken. "Vergeef het me, alsjeblieft?"

- Max kan er denk wel bij nu
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: You did what!?   You did what!? Emptyma jul 06 2015, 21:53

Ze werd in een omhelzing getrokken en gaf zich er totaal aan over. Ze sloeg haar armen om de schouders van haar vriendin en maakte haar shirt zachtjes nat. Luisterend naar haar uitleg raapte ze zichzelf bijeen. Ze was net een kleuter en dat was iets dat ze alles behalve wou zijn. Ze had gemengde gevoelens bij haar uitleg. Stiekem wou ze het gewoon allemaal accepteren en er niet meer over nadenken, maar iets zij dat er meer was, al hoopte ze met heel haar hart van niet. Toen Sisi giechelde, hopte haar hoofd wat op en neer op haar schouders, maar moest ze toch meedoen. Vooral door de stuntelige manier waarop ze zich eruit probeerde te praten. Toen ze gedwongen werd in haar blauwe ogen te kijken, stroomde de tranen al niet meer over haar wangen en ademde ze weer gewoon, zij het iets dieper dan normaal. "Ik ben blij dat je eerlijk bent, Sisi." Begon ze zachtjes, waarbij ze haar best deed om haar ogen niet neer te slaan, "En ik snap op een of andere manier wat je doormaakt." Ze giechelde nerveus, "Voor Max vallen gaat nu eenmaal behoorlijk gemakkelijk." Al was het toegeven natuurlijk moeilijker geweest. "Je weet dat ik mensen ontzettend snel vergeef, want het leven is te kort om dat niet te doen." Het leven was vooral kort in de Laar en met name als je runner was. Na het gesprek met Hayden was ze meer tot de conclusie gekomen dat ze elke dag daarin kon sterven. Maar maakte dat haar drang naar het labyrint zwakker? Totaal niet. Ze deed haar mond open, wou nog meer zeggen, maar ze kon het niet. Max was niet de enigste die moeite had met zijn gevoelens uit te drukken. In plaats daarvan trok ze Sisi in een stevige omhelzing en klemde ze haar handen bijna krampachtig om haar schouders. "Sorry dat ik zo reageerde, i-" Ze zuchtte diep, "Ik mag er niks over zeggen, ik heb er niks over te zeggen, maar toch ben ik blij dat je het bent komen zeggen en als ik eerlijk mag zijn," Ze beet kort op haar lip, want wat ze nu ging zeggen klonk waarschijnlijk ontzettend bitchy, "Ben ik blij om te horen dat jullie afstand nemen en ik wil er niet aandenken wat er allemaal gebeurt is op dagen dat ik in het labyrint zat. Maar ik vergeef het je, omdat ik je niet kwijt wil." Opnieuw verschenen er tranen in haar ogen, die ze terug duwde door heftig met haar wimpers te knipperen. Ja, ze was blij dat Max en Sisi afstand gingen houden, want ze moest eerlijk zijn; zij was geen partij tegen Sisi. Hoeveel Max dan ook van haar zou mogen houden, hij zou vallen, voor Sisi. "Dat klonk zoveel slechter dan in mijn hoofd. Nu ben ik een totale bitch." Giechelde ze zachtjes, niet goed wetend hoe ze moest reageren.

-Sure ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: You did what!?   You did what!? Emptyma jul 06 2015, 21:59

Een grote, intense en brede grijns gleed over de lippen van Siënna toen ze de woorden van haar vriendin hoorde. Gelijk werd de brunette in een stevige knuffel getrokken en van opluchting kon ze de tranen niet meer tegenhouden. Ze had er een hele poos tegen gevochten maar deze ontlading had nu de overhand. "Je hebt het recht een bitch te zijn, ik zal je dit nooit.. nooit meer aan doen Lena!" Beloofde ze plechtig terwijl ze een dikke zoen op de wang drukte. Alhoewel het nu zo goed was, wist Siënna dat ze een hele hoop had om waar te maken. Het vertrouwen was weg, en hoe zou ze er op reageren als Max er bij was. Zou ze zich kunnen gedragen? Zou ze haar dappere woorden nu kunnen volbrengen. "Het spijt me echt, je mag boos op me zijn." Eigenlijk had Sisi liever dat Lena boos op haar was geweest, in plaats van de gekwetste blik die ze nu had moeten aanschouwen. Ze had liever een klap gehad dan dit, duizend keer liever. Want Helena was te zacht en te goedaardig om kwaad te blijven hoewel Sisi dit wel verdiend is. "Als ik zo vrij mag zijn, dat klopt wel: Max is een vrij lekker ding." Een speelse grijns cirkelde om de lippen van de blondine terwijl ze doelde op het vallen voor Max waar Lena het eerder over had gehad. Het was goed zo. Was het goed zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: You did what!?   You did what!? Emptyma jul 06 2015, 22:22

De woorden van haar beste vriendin voelde goed, oprecht en ze geloofde ze ook voor de volle 100 procent. Ze wist dat hoewel ze Sisi vergeven had, ze het altijd moeilijk zou gaan hebben als Max en zij samen waren en daar hadden ze dan ook vaak de kans voor. "Ik kan niet boos worden, dat moet je onderhand toch wel weten." Grinnikte ze zachtjes, waarna ze zich losmaakte uit de omhelzing en zachtjes tegen Sisi's schouder aanstompte. "U mag zo vrij zijn." Zei ze met een kakkige accent, waarna ze zachtjes giechelde. "Al heb je wel gelijk." Het besef hoe moeilijk het moest zijn geweest voor Sisi als zij over haar en Max praatte, volgde nu pas. Hoe pijnlijk moet het wel niet zijn geweest om het te horen? Daarom trok ze haar in een reflexen weer tegen zich aan. "Het spijt me van alle verhalen, ik kan niet geloven hoe moeilijk dat wel niet moet zijn geweest. Sorry." Fluisterde ze tegen de krullen aan. Het liefst wou ze nu weer terug veranderen in de twee vrolijke, gekke meiden die ze waren, maar vanavond voelde ze daar niet zo veel voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: You did what!?   You did what!? Emptydi jul 07 2015, 16:33

De hele dag had Max de twee meiden in de gaten gehouden, om precies te weten wanneer ze elkaar opzochten en zich ergens met z'n tweeën terug zouden trekken. Hij had die ochtend nog snel een blik gewisseld met Siënna, wetend dat zij Helena vandaag zou vertellen wat er speelde. Dus toen hij halverwege de middag Siënna naar Helena zag lopen, trok hij zich terug in de meeting cabin. Hij had er niks te zoeken, het was puur omdat hij niet zichtbaar wilde zijn terwijl zij aan het praten.
Hij pulkte wat aan splinters in de houten tafel om de tijd te doden, en kon niks anders dan alle mogelijke scenario's uitdenken. Hoe zou Helena reageren?
Na een kwartiertje besloot hij buiten te gaan kijken. Ze zaten nog precies op dezelfde plek als waar Helena eerder had gelegen, en ze hadden elkaar in de armen genomen. Dat was goed, toch? Hij stapte nu volledig uit de deur, twijfelde of hij naar ze toe moest lopen. Maar toen hij de twee zag giechelen, besloot hij het erop te wagen. Toen hij dichtbij genoeg stond, hoorde hij Helena nog 'sorry' zeggen. Hij legde zijn hand onder zijn schouder voordat hij ging zitten, met Helena rechts van hem en Siënna links. "Hey," glimlachte hij.

Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: You did what!?   You did what!? Emptywo jul 08 2015, 14:31

Met haar hoofd verborgen in de krullen van Sisi liet ze alles nog eens door haar hoofd gaan. Het was altijd al pijnlijk geweest dat ze van andere moest horen hoe hecht de vriendschap van Max en Sisi was, en dit er dan nog eens bij maakte het extra pijnlijk. Want hoewel ze mensen snel vergaf en soms wat te goedgelovig was -wat hier maar weer eens bewezen was, want wie zij dat er niks speelde tussen Max en Sisi? Zij ja- bleven zo'n dingen toch aan haar knagen. Sisi nam dan wel de schuld op haar, maar Helena was ook niet dom. Waarschijnlijk had Max haar ontzettend gemixte signalen gegeven, vooral voor ze samen met hem kwam en misschien daarna nog zelfs. Wie zegt dat er geen waarheid achter die signalen zit? Het stemmetje in haar hoofd liet haar nog onzekerder voelen, al mocht ze dat niet laten merken. Maar misschien zat er toch een stuk waarheid in, want wat als Max Sisi ook leuk vond op die manier? Hoe lang had het wel niet geduurd voor zij dat aan elkaar hadden durven toegeven en voor zij dat gevoel hadden herkent? Misschien was het hier juist hetzelfde. Opnieuw begonnen er tranen te verschijnen in haar stormachtige ogen. Het denken erover maakte haar nog onzekerder, nog verdrietiger.

Zijn stem haalde haar uit haar gedachten en deed haar opkijken. Eigenlijk wist ze absoluut niet hoe ze moest reageren, dus sloeg ze haar ogen maar gewoon neer. De knoop in haar maag werd strakker, vooral nu ze de twee zo langs elkaar zag zitten. Ze vertrouwde hen, ze vertrouwde hen met haar leven en ze hoopte, bad, dat alles wat ze in haar hoofd aan het denken was gewoon fantasie was. Dat ze er totaal langs zat en dat Max geen gevoelens voor Sisi had, of toch geen die verder gingen dan vriendschap. "Hee." Haar stem klonk zacht, breekbaar en onzeker, net gevoelens die ze niet wou dat iemand ze zag. Haar ogen waren nog lichtjes rood omrand en ook nog een klein beetje opgezwollen van de tranen. Ze haatte het dat ze er zo kwetsbaar uit zag, zo gepijnigd en zo gekwetst, ze haatte het uit de grond van haar hart, maar het drukte wel haar gevoelens uit. Want ze was gekwetst, diep gekwetst, al had ze Sisi vergeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: You did what!?   You did what!? Emptywo jul 08 2015, 19:28

Ook al zag ze hem niet direct, het was de stem die ze herkende. Het donkere gerommel dat uit zijn borstkas kwam deed haar stilletjes naar Helena staren. De jongen kwam tussen hen in zitten en afwezig wendde ze haar hoofd af. Ze steunde op haar knie met haar elleboog, haar hand wreef lichtjes in haar nek. "Hallotjes," zei ze vrolijk. Een deels gefakete en deels oprechte grijns sierde haar lippen. Kom op Siënna, acteren is je sterke punt. Sprak ze zichzelf mentaal toe. Sisi stond op en klopte wat zand van haar broekje af. "Dus. Het is niet in één keer opgelost maar dat ik begrijp dat wel," Sisi haar stem was helder en zelfzeker. "Wij," ze wees van haarzelf naar Max "gaan afstand nemen." Herhaalde ze de woorden die ze net aan Helena had benoemd. Ze ontmoette Max zijn ogen niet, ze negeerde de blik omdat ze wist wat deze in haar zou oproepen. "En wij," ze keek nu recht in de ogen van Helena. Een bemoedigende, krachtige blik tegenover haar doffe en teleurgestelde. "Zijn nog steeds beste vriendinnen of je het wilt of niet. En ik doe er alles aan om dat te herstellen," met haar handen in haar zij stond ze er wat bazig bij. Maar Lena wist dat ze het grappig bedoelde, Max overigens ook. Maar wat hij dacht was niet iets waar ze bij stil wilde staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: You did what!?   You did what!? Emptywo jul 08 2015, 21:35

Het was een rare situatie. De rode neergeslagen ogen van Helena zorgde ervoor dat hij haar vast wilde pakken, een kus op haar wang wilde geven en wilde zeggen dat het goed was, dat ze zich geen zorgen hoefde te maken. Maar dat Siënna erbij zat, maakte dat lastig. Hij wist dat zij zou moeten leren omgaan met dat zij openlijk een stel waren, maar nu, zo snel en recht voor haar neus, wilde hij dat niet doen.
Siënna probeerde het wat luchtiger te maken, en dankbaar keek hij haar aan. Hij schoof wat meer naar Helena toe en veegde haar haar uit haar gezicht. "Siënna heeft je alles verteld?" Hij wist het antwoord. Het was dan ook niet een echte vraag, maar meer een opening om een reactie te krijgen waaraan hij kon merken hoe ze zich voelde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: You did what!?   You did what!? Emptywo jul 08 2015, 22:01

Ergens was ze Sisi dankbaar voor haar opgewekte toon, het maakte de situatie iets minder raar. Een klein glimlachje kon er vanaf toen haar beste vriendin haar zo gespeeld bazig aankeek en ze knikte zachtjes. Ja, ze waren nog steeds beste vriendinnen. Max' warme vingers verhinderde haar om nog verder te denken en ze richtte haar hoofd op toen hij haar wat vroeg. Ze vertrouwde haar stem niet helemaal dus knikte ze maar zachtjes, terwijl ze op haar lip beet. Langs de ene kant wou ze hem vastpakken en knuffelen, maar niet voor Sisi's neus. Want hoewel ze opgewekt deed, kon ze haar beste vriendin niet voor de gek houden. Even stak ze haar hand zachtjes uit naar de vingers van Max, om ze erin te verstrengelen en er kracht uit te halen. Maar halverwege bleven ze hangen, wetend dat het een slecht idee was. Ze wilde iets zeggen, het gesprek op gang brengen, maar kon zo direct niet echt iets vinden om een normale conversatie te openen. Dus begon ze maar ontzettend dom over het weer. "Mooi weertje, hé." Ze glimlachte zachtjes. Ze had tijd genoeg gehad om zielig te zijn en te verdrinken in zelfmedelijden, nu moest ze daarmee ophouden. Alles zou uiteindelijk vanzelf wel op zijn pootjes vallen. Het stemmetje in haar hoofd liet ze niet meer toe, het zou haar alleen maar onzekerder maken en dat was iets wat ze nu echt niet kon gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: You did what!?   You did what!? Emptyvr jul 10 2015, 23:46

Max trok verbaasd zijn wenkbrauwen op toen Helena over het weer begon. De ongemakkelijkheid piepte tussen hen drieën, en dat kwam juist door de gigantische olifant in de kamer - het onderwerp wat duidelijk besproken moest worden maar wat niet besproken werd. "Wil je het er nu over hebben? Of vanavond met z'n tweeën?" Want dát ze het erover moesten hebben, was duidelijk. Hij vertrouwde Siënna volledig dat ze het goed verwoord had en dat ze de schade zo veel mogelijk beperkt had, maar het was onvermijdbaar dat hij en Helena het er ook over moesten hebben.


Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: You did what!?   You did what!? Emptyza jul 11 2015, 12:21

Ongemakkelijk schuifelde Sisi heen en weer van de ene naar de andere voet. Hoewel ze dankbare blikken kreeg van beiden, deden zij er overduidelijk niks aan om het voor haar makkelijker te maken. Met een geërgerde blik staarde ze naar Max. Way to go. Ze had ook geen zin meer om naar Helena te kijken aangezien die alleen met rode puffy ogen steun bleef zoeken bij haar vriend. Volkomen begrijpelijk maar dat maakte het voor Sisi ook niet makkelijker op. Ze had een misselijk gevoel in haar maag. Want ondanks dat zij fout zat, koos zij toch ook niet voor deze gevoelens? "Als jullie van plan zijn om dat nu te bespreken, dan is het geen probleem als ik weg ga toch?" Ze probeerde vrolijk en vriendelijk te klinken, maar haar ergenis sijpelde tussen de woorden door. Haar wenkbrauwen waren in een frons getrokken en haar lichaamshouding was gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: You did what!?   You did what!? Emptyza jul 11 2015, 13:33

Het werd algauw duidelijk dat proberen vrolijk zijn ook niet echt een optie was, dus liet ze het maar varen. Lichtjes ongemakkelijk prutste ze wat aan het gras, tot Max over het onderwerp begon waarvoor ze hier waren en wat iedereen -of toch zij- probeerde te vermijden. Voor ze iets kon zeggen, was Sisi haar al voor en Helena schudde met haar hoofd. "Vind je het erg als we het daar vanavond over hebben?" Zei ze zachtjes, waarna ze naar Sisi keek, die hoewel haar toon het tegensprak, duidelijk geïrriteerd was. "Want ik wil nu even wat tijd met Sisi doorbrengen, je weet wel, meisjestijd. Elkaar ontzettend grappig opmaken en dat soort gedoe." Het was voor iedereen ongemakkelijk en het liefst wou Helena het nu even allemaal vergeten, want het was nog te vers, ze moest er eerst over na kunnen denken en wat was er nu beter om dingen te vergeten dan tijd doorbrengen met je beste vriendin? Niks dus. Want ze nam Sisi dus absoluut niks kwalijk. Ze had gezien hoe overstuur ze ervan geraakte en hoewel zijzelf nu ook met gemengde gevoelens zat, wou ze er liever toch even voor Sisi zijn, want waarschijnlijk was het voor haar nog tien keer moeilijker: eerst alles moeten toegeven aan je beste vriendin en daarna waarschijnlijk haar en Max samen blijven zien, althans als dat zou gebeuren, want wie weet had Max ook gevoelens voor Sisi en, en... Ze wou er niet over nadenken, nu toch even niet. Ze wou nog even in de zalige onwetendheid doorbrengen, later in haar hangmat zou ze kunnen nadenken en zichzelf opjutten over dingen die er misschien niet eens waren. "Als je ons nu wilt excuseren, wij hebben vriendinnendingen te doen." Zei ze zacht, maar vastberaden, waarna ze opstond en Sisi's hand pakte om haar zo mee te trekken, naar waar wist ze nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: You did what!?   You did what!? Emptyza jul 11 2015, 13:54

Max begon te knikken. "Tuurlijk." Het was geen goed idee geweest om bij hen twee te komen zitten, maar hij had steeds het gevoel gehad dat hij wel moest om Siënna support te tonen, en Helena dat hij erkende dat dit lastig voor haar moest zijn. Maar als zij voor nu met z'n tweeën wilden zijn, dan was dat natuurlijk prima. Vanavond kwam hem net zo goed uit, en hij achtte zichzelf niet in de positie te bepalen hoe en wanneer alles ging gebeuren.
Hij duwde zichzelf van de grond. Hij veegde zijn handen af aan zijn broek. Hij keek beide meiden niet meer aan, bang dat er iets in zijn ogen te lezen zou zijn wat hij niet zou bedoelen, dat er betekenissen gevonden zouden worden die er niet waren. Hij gaf Helena geen kus, want hij wilde niet voor haar bepalen dat ze daar oké mee moest zijn; en Siënna geen woel door haar krullen, want die tijd was voorbij. Hij draaide zich om en liep terug naar de bossen, om daar weer meer boompjes te hakken om de badkamers uit te breiden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

You did what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: You did what!?   You did what!? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You did what!?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Open Field-