IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Does it feel better than love?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Does it feel better than love? Empty
BerichtOnderwerp: Does it feel better than love?   Does it feel better than love? Emptydo sep 17 2015, 22:20


Ze zat op een stoel met haar benen op de tafel gelegd te wachten bij de drankvoorraad. Binnen nu en 4 uur moest Oliver wel langskomen want waar hij nu weer eens uithing was onbekend. De bekende vuilblonde haren kwamen zoals verwacht niet veel later binnen hobbelen voor de drank.
Ze glimlachte en stond op om haar armen rond zijn nek te gooien. 'Weetje wat wij moeten doen?' Vroeg ze met een zoet stemmetje terwijl ze hem aankeek. 'Naja jij, een rondleiding in het labyrint. Waar we samen met ze tweetjes kunnen zijn.' Ze hief haar wenkbrauwen met een brede veelzeggende grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Does it feel better than love? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Does it feel better than love?   Does it feel better than love? Emptydo sep 17 2015, 22:23

[justify]Dorst betekende drank. Het betekende niet dat Hayden om je nek zou vallen en je een aanbod deed om het labyrint in te gaan. Hij maakte zich los van de omhelzing en keek de roodharige met een vreemde blik aan. 'Heb jij aan de drank gezeten ofzo?' Mompelde hij verrast maar ook ernstig. 'Ik ga daar niet meer in. Zeker niet na Evangeline.' Blijkbaar was Hayden dat alweer vergeten, plus de angst die hij had voor de hoge muren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Does it feel better than love? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Does it feel better than love?   Does it feel better than love? Emptydo sep 17 2015, 22:26


Ze keek hem aan met een beteuterd gezichtje en legde haar armen om zijn middel. 'Heb je nooit eens seks willen hebben in het labyrint?' vroeg ze zachtjes. 'Ik beloof het ik kan hard wegrennen.' Zei ze met een glimlach terwijl ze op haar tenen ging staan en hem een kusje gaf. 'Awh joh ze weten nu toch hoe een steek behandeld moet worden maak je niet zo druk Evangeline waggelt volgens mij al weer rond. Buitendat denk ik dat Griever mij te eng vind om mij te durven steken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Does it feel better than love? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Does it feel better than love?   Does it feel better than love? Emptydo sep 17 2015, 22:29

Oliver trok een wenkbrauw op en keek  met een wantrouwende blik naar Hayden. Dit zat niet lekker, maar hun relatie zat sowieso niet lekker. 'Volgens mij heeft Evangeline je aangestoken met haar waanzin.' Mompelde hij terwijl hij wat haren uit haar gezicht haalde. 'Zover ik weet zijn er ook geen spuiten meer.' Wat ze ook zei, het zou moeilijk worden hem het labyrint in te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Does it feel better than love? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Does it feel better than love?   Does it feel better than love? Emptydo sep 17 2015, 22:32


Ze liet hem los en liet haar armen langs haar lichaam vallen en keek hem emotieloos aan. Ze waren net vreemde van elkaar. 'Ik ben niet aangestoken door haar waanzin. Beetje overdreven als er elke keer dat iemand daar naar binnengaat die word gestoken niet. Bekijk het eens positief.' Zei ze redelijk chagrijnig tot haar lippen zich weer omkrulde. 'We kunnen een tour doen en drank mee nemen en achteraf bij de uitgang drinken?' Vroeg ze zachtjes hopende dat dat wel zou helpen. 'Ja of je kan nu in je eentje gaan drinken ook goed.' Zei ze met een zielig gezichtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Does it feel better than love? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Does it feel better than love?   Does it feel better than love? Emptydo sep 17 2015, 22:35

De rake plekken werden geraakt, zoals altijd bij Hayden. Hij voelde zich al klote over hoe hij zich tegenover haar gedroeg, en haar woorden maakten het alleen maar erger. Daarbij klonk drank altijd wel goed in zijn oren. 'Ik weet niet wat je wilt zien naast hoge muren en klimop.' Probeerde hij nog een keer om er van af te komen, al wist hij dat Hayden altijd wel een argumentje klaar had staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Does it feel better than love? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Does it feel better than love?   Does it feel better than love? Emptydo sep 17 2015, 22:41


Waarom moest alles een reden hebben een uitleg bij hem. En waarom waren enkel de dingen goed die hij wilde en nooit iets wat zij wilde. Maar gelukkig had ze daar nu Anthony voor gezien het wel heel pijnlijk duidelijk was dat Oliver daar blijkbaar geen interesse in had. 'Wat ik wil zien is wat het is hoe het er uit ziet. Ik weet nog dat jij toen je hoorde dat je runner was zo enthousiast was en blij maar vooral het spannend vond om naar binnen te mogen. Weet je dat niet meer?' Vroeg ze met een zielige blik alsof ze het schuldgevoel wilde opwekken bij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Does it feel better than love? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Does it feel better than love?   Does it feel better than love? Emptydo sep 17 2015, 22:45

Hij keek schoorvoetend naar beneden toen Hayden begon over de dagen toen hij net Runner was geweest. Ja, daar had ze hem wel mee en hij haatte het dat ze ook nog eens gelijk had. Hij kuchte even om de ongemakkelijkheid uit zich te krijgen en richtte zich toen weer tot Hayden. 'Best. Maar ik ga niet ver. Het is al tegen de avond en voor je het weet zitten we er voor de nacht.' Bromde hij terwijl hij de stomp van zijn hand tegen zich aandrukte alsof hij herinneringen opwekte die hij dichtbij zich wilde houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Does it feel better than love? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Does it feel better than love?   Does it feel better than love? Emptydo sep 17 2015, 22:47

Hayden schreef:

Ze sprong op en keek hem aan met een vrolijk gezicht. Ze pakte 2 flessen drank en stopte die in een tas die ze over haar schouder sloeg. 'Laten we gaan dan? Like nu!' Zei ze iets te vrolijk terwijl ze zijn hand pakte en hem mee trok richting de deuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Does it feel better than love? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Does it feel better than love?   Does it feel better than love? Emptydo sep 17 2015, 22:50

Zijn ogen keken naar de drank die de tas ingingen en even was zijn plan om de drank er nu al uit te halen maar daar maakte hij Hayden niet blij mee en daarbij, dronken het labyrint in gaan was nu eenmaal niet de beste optie. Hij zuchtte toen hij werd mee getrokken maar bracht een glimlach op zijn gezicht, die 99% fake was, om de roodharige maar blij te maken. 'Lead the way. Zou ik zeggen.' Klonk het opgewekt, al meende hij de toon totaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Does it feel better than love? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Does it feel better than love?   Does it feel better than love? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Does it feel better than love?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love at first sight
» The thing you love the most

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Meeting Cabin-