IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Help me, please

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Help me, please Empty
BerichtOnderwerp: Help me, please   Help me, please Emptyzo apr 12 2015, 15:01

<blockquote> Een meisje met bruin haar hapte geschokt naar adem, alles om haar heen was duister. Af en toe flitste er een lichtstraal langs en zorgde ervoor dat ze een blik kon werpen op haar kooi. Met een grote snelheid werd ze naar boven de duwt en in totale paniek flitste haar ogen rond. Waar was ze? Haar T-shirt was doorweekt, net als haar broek, schoenen had ze niet aan. Haar lange goudbruine lokken hingen in platte slierten naar beneden. Wat was dit? Een klap van een doos zorgde ervoor dat alles nog duisterder werd dan het al was, maar ze verwelkomde de duisternis met plezier.

Een schok haalde haar weer naar de realiteit, alles dramde op haar in als hamers. Maar geen enkele herinnering kreeg ze uit het diepe getrokken. Het licht was een vreemde afwisseling van het duister, geschrokken kneep ze haar ogen dicht. Haar adem ging vlug en rasperig, met haar arm beschermde ze haar ogen tegen het felle zonlicht. Enkele contouren kon ze onderscheiden, maar meer ook niet.

››Open xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

Help me, please Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help me, please   Help me, please Emptyzo apr 12 2015, 15:05

Rebecca hoorde de luide sirene's gaan. Ze rende er meteen heen. Nieuwsgierig keek ze naar The Box die langzaam omhoog kwam. Ze hoorde het gillen van een varken. Een brede glimlach brak open op haar gezicht. Hoe dichterbij The Box kwam, hoe harder ze angstig gepiep en gehijg hoorde. Ze draaide haar hoofd naar de open plek. "Ayla! We hebben een Groentje!", brulde ze voordat ze weer naar de box keek. Hij stopte. Ze sprong naar de randen en opende de stalen deuren. Rustig sprong ze in de box. Ze bekeek al het spul dat het mee had genomen voordat ze zich over het meisje boog. "Dag Groentje."


Laatst aangepast door Rebecca op zo apr 12 2015, 15:30; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Help me, please Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help me, please   Help me, please Emptyzo apr 12 2015, 15:16

Een meisje sprong de box in, zonder naar haar te kijken bekeek ze de spullen. "Dag Groentje." Hoewel ze nog steeds in doodsangst verkeerde, wierp ze het meisje een boze blik toe. "Noem me niet zo." Zei ze kortaf. Ze duwde haarzelf rechtop en drukte haar hand tegen haar bonkend voorhoofd. "Waar ben ik?" Fluisterde ze ademloos. Haar ogen gleden over de plaats waar ze zich bevond, een open plek, omgeven door vier hoge en ondoordringbare muren. Hoe kwam ze hier terecht? Maar het belangrijkste, hoe kwam ze hier ook weer uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Help me, please Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help me, please   Help me, please Emptyzo apr 12 2015, 15:22

<blockquote><blockquote>"Ayla! We hebben een Groentje!",hoorde ze. Een grijns verscheen om haar lippen en rende naar de kooi. Ze sprong erin. 'Zo zo,en wat hebben we nog meer gekregen?',vroeg ze aan Rebecca. Haar blik viel op het meisje. 'Wat is je naam?',vroeg ze kort af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Help me, please Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help me, please   Help me, please Emptyzo apr 12 2015, 15:24

Nog een ander meisje kwam erbij en ook zij keek direct naar de spullen. Waren ze niet verbaasd dat er iemand in lag? Of was dat dagelijkse kost voor hen. "Wat is je naam?" Werd haar kortaf gevraagd. Ze vernauwde haar ogen, maar ondertussen groef ze in haar geheugen naar een naam, die ze niet vond. "Dat weet ik niet." Zei ze geschokt. Hoe kon ze nu haar eigen naam vergeten? Ze kon zich helemaal niks meer herinneren, niemand. Haar ogen werden groot van ongeloof, waarom? Waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

Help me, please Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help me, please   Help me, please Emptyzo apr 12 2015, 15:27

"Noem me niet zo." Rebecca glimlachte. Deze was een hevige. Maar zij was razend geweest. Ze had zich dagen lang opgesloten voor de rest. "Waar ben ik?" Ze zag de blik van het meisje rond glijden door de plek. Haar grijns was groot. Voordat ze het meisje recht kon helpen sprong Ayla er al in. Rebecca keek haar even met een knikje aan. 'Zo zo,en wat hebben we nog meer gekregen?', vroeg ze aan Rebecca. 'Wat is je naam?' "Dat weet ik niet." Ze keek even The Box door. "Hooi, een varken en een stel kippetjes." Met haar heldere ogen priemde ze in die van het Groentje. "Zo groentje. Zullen we jouw eens rondleiden? En voordat je gaat flippen... het is heel normaal dat je je naam niet meer weet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Help me, please Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help me, please   Help me, please Emptyzo apr 12 2015, 15:30

Het andere bruinharige meisje was teminsten aardig, van dat andere kind moest ze niks hebben. "Zo groentje. Zullen we jouw eens rondleiden? En voordat je gaat flippen... het is heel normaal dat je je naam niet meer weet." Ze stond nog steeds wankelend op haar benen, alsof ze ze al dagen niet meer gebruikt had. Ze bekeek haar handen, alsof ze niet van haar waren. Ze nam de moeite niet om antwoord te geven en klom slechts de kooi uit. Waarna ze met haar armen voor haar borst stond te wachten. Als ze hier weg wou, mochten ze geen tijd verspillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Help me, please Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help me, please   Help me, please Emptyzo apr 12 2015, 15:31

Ze knikte bij het horen wat Rebecca zei. 'Maak je niet druk,je bent niet alleen.',zei ze koeltjes. Zelf was ze helemaal alleen geweest. Ze keek toe hoe het meisje op stond. Ayla sprong handig de box uit en ging er van door. Rebecca handelde dit wel af.

~Ayla is topic uit~
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

Help me, please Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help me, please   Help me, please Emptyzo apr 12 2015, 15:38

Het Groentje klom de kooi uit en sloeg haar handen over elkaar. Rebecca gniffelde. 'Maak je niet druk, je bent niet alleen.' Een kleine glimlach gleed over haar gezicht en ze gaf een kneepje in de schouder van haar vriendin. Ze sprong de box uit en wandelde naar het Groentje. "Dat meisje dat wegloopt. Dat was Ayla. Zij was de eerste hier." Haar grijsblauwe ogen gleden over de open plek. "Je zit hier vast namelijk. Buiten die muren heb je The Maze. Een groot doolhof die telkens veranderd." Ze keek naar het meisje. "Ik was de tweede. En jij bent de derde. Het is heel normaal dat je kwaad bent of angstig. Ik... goh... je wilt het niet weten. Zo razend, ik heb alles bijna vernield wat Ayla had gemaakt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Help me, please Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help me, please   Help me, please Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Help me, please
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: The Box-