IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Russian Roulette

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Russian Roulette - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette - Pagina 2 Emptywo nov 18 2015, 22:40


Ze begon te lachen en keek hem aan. 'Jij denkt dat ik niet weer gewoon jou kan vergiftigen of kan zorgen dat jij je leven kwijtraakt zonder te zorgen dat mensen nog steeds denken dat ik een klein en zwak meisje ben.' ze lachte nog steeds, 'werkelijk Oliver denk je nu echt zo hoog van de mensen hier in de Glade. De enige reden waarom je het weet is omdat ik het je verteld heb!' Zei ze lachend. Ze keek hem aan en tuitte haar lippen. 'Tuurlijk hou ik nog van je maar werkelijk waar liefje, ik ben verlieft op de jongen die je was niet meer wie je bent. Werkelijk nooit je uiterlijk ook.' Ze keek met een vies gezicht terwijl ze opstond en naar hem toe liep. 'God je bent zo lelijk' zei ze met een lachje. 'Maar schatje raak mij nog een keer aan en je kan het niet meer na vertellen.' Siste ze zachtjes en bedreigend. 'Ik weet dat ik niet van ijs ben, enkel dat jij het niet waard bent dat aan te tonen. A girl got her needs. Dat jij er niets mee wist te doen is niet mijn probleem.' Ze glimlachte en keek hem aan. 'Loop maar weg, hup hup!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Russian Roulette - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette - Pagina 2 Emptywo nov 18 2015, 22:57

Hij was er klaar mee. Hij was er zo fucking klaar mee. Met dit gesprek, met haar, met alles. De woede die in hem zat zette zich om in agressie, meer en meer haar giftige woorden in zijn oren klonken. Hij ging er voor zorgen dat Hayden wist dat hij ook wel iets in zijn mars had. Wat zij kon, kon hij ook. Misschien geen moordpoging, maar het was iets. En het boeide hem niet of dat zijn dood zou betekenen. Niet dat hij in de Laar nog iets van betekenis had. In plaats van weg te lopen beende hij naar haar toe. Zijn hand nog steeds tot een vuist gebald bleef hij enkele tellen voor haar staan. Zijn ogen schoten vuur. Zonder enige waarschuwing hief hij zijn vuist om die zo hard mogelijk op haar kaak te laten landen en haar zo naar de grond te slaan. Vervolgens ging hij erg expres op haar gebroken arm staan. Oliver keek naar beneden met de meest onschuldige blik in zijn ogen die hij op dat moment kon hebben. 'Oh sorry. Ik zag je niet staan.' Verontschuldigde hij zich zonder enig medeleven waarna hij een zeer lieve, not, glimlach op zijn lippen toverde. Hij stapte van haar arm af en liep weg, de woorden die nog zouden kunnen volgen negerend. 'Fijne dag nog Hayhay!' Riep hij haar na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Russian Roulette - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette - Pagina 2 Emptywo nov 18 2015, 23:14


Ze voelde de klap tegen haar kaak en de grond die niet veel later volgde. Gedisorienteerd keek ze even verbaast omhoog. het kloppende gevoel in haar kaak stoorde haar nee het kloppende gevoel was in haar hoofd. Het was in allebei, ze sloot even haar ogen terwijl ze verward ze weer open deed. Meteen werd ze wakker geschud door de stekende en heftige pijn die volgde vanuit haar arm. Ze legde haar andere hand voor haar mond en probeerde haar gepijnigde gil te stoppen. Ze trok haar knieen op en kwam wat omhoog na een paar momenten. Ze legde haar linker hand op haar rechter elleboog om haar arm wat steun te geven bij het helemaal overeind komen. Ze zette zich tegen een boom aan en legde haar arm op haar schoot. Het deed pijn, ze kreeg die sadist nog wel. Zolang alle meiden hier maar uit zijn buurt bleven. Haar blik verschoot naar oorlog. Als een van die chicks hier dacht Oliver van haar te kunnen afpakken, ooh die was nog lang niet jarig dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Russian Roulette - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Russian Roulette
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Gardens-