IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 While the nightmares come to life

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

While the nightmares come to life Empty
BerichtOnderwerp: While the nightmares come to life   While the nightmares come to life Emptydi nov 24 2015, 20:27


Gapend liep ze naar haar hangmat terwijl ze met moeite haar shirt over haar hoofd trok. Binnensmonds vloekte ze terwijl ze bijna tegen een boom landde toen ze half stuikelde over een boomstronk. Ze trok een noors gezicht en liep verder de homestead in zonder er om te geven dat ze har shirt eindelijk uit had getrokken en ze verder liep in haar gescheurde jeans en haar bh. Ze schopte haar schoenen onder haar hangmat uit en smeet haar broek ergens op een hoopje kleding die ze zich had toegeëigend. Ze rekte zich uit en smeet de bh op de grond om een oversized shirt aan te trekken die net over haar billen viel. Ze ging als een lompe koe op haar buik in haar hangmat liggen om haar arm er buiten te laten hangen. Ze sloot haar ogen en viel langzaam aan in slaap. Hoe langer ze sliep hoe erger de nachtmerrie was van de vlinder-lijkende Griever het in de maze gegooit worden omdat ze Sammy had proberen te vermoorden. Alles en iedereen die haar haatte. Haar lichaam trilde en zachte paniekerige woorden kwamen murmelend tussen haar lippen vandaan.

[ k a i ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

While the nightmares come to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: While the nightmares come to life   While the nightmares come to life Emptydi nov 24 2015, 22:43

If it feels good, tastes good

It must be mine
Kai was afgewezen om bij Hayden te gaan slapen. Hij had letterlijk het slapen bedoeld en niet 'slapen'. Maar goed, ze had nee gezegd, dus accepteerde hij het. Hij was nog lang wakker, tot de geluiden van The Maze hem ongemakkelijk begonnen te maken. Alle nare, enge geluiden die hij nog niet goed kon plaatsen omdat hij nog maar een Greenie was. Voor zo lang dat nog zou duren. Kai ging terug naar de Homestead. Toen hij daar naar binnen ging besloot hij, zonder er echt over na te denken toch even bij Hayden te kijken. Iets vertelde hem dat het nodig was. En ja hoor, bij haar hoorde hij haar murmelen. Ze had een nachtmerrie. Hij aarzelde, maar besloot om haar zachtjes aan te raken. "Hayden, rustig, het is maar een nachtmerrie," murmelde hij, toch wat afstand houdend, want mensen in hun slaap konden vreemd uitschieten.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

While the nightmares come to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: While the nightmares come to life   While the nightmares come to life Emptydi nov 24 2015, 22:50


Ze schrok wakker van een zachte aanraking en een zachte geruststellende stem. Niet dat het uitmaakte ze schrok overeind vergetende dat het een hangmat was die ongelofelijk onstabiel waren. Ze rolde zo plets op de grond en kroop angstig achteruit. 'Ga weg!' waren de woorden die ze paniekerig sprak terwijl haar borst vlug op en neer ging. Ze schudde haar hoofd en legde haar hand tegen haar voorhoofd. Ze keek op naar Kai en trok haar gelaat in een pverbezorgde blik. 'Had je me nodig?' Vroeg ze zachtjes terwijl ze de hangmat vast pakte om zich er aan op te trekken. 'Sorry, laat me maar slapen de volgende keer. Ik word vanzelf wakker zonder op mn gat te vallen.' Zei ze zacht gapend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

While the nightmares come to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: While the nightmares come to life   While the nightmares come to life Emptyzo nov 29 2015, 00:38

If it feels good, tastes good

It must be mine
Hoe subtiel hij haar ook had proberen te wekken, ze schrok wakker en niet zo'n beetje ook. Verschrikt deed Kai een flinke stap naar achteren. Hayden viel op de grond en kroop angstig naar achteren waarbij ze zei dat hij weg moest gaan. "Hayden, rustig, ik ben het, Kai," klonk zijn stem. Vervolgens werd ze weer helder en vroeg of hij haar nodig had gehad. Kai bleef waar hij was en keek haar bezorgd aan. "J-je had een nachtmerrie," murmelde hij. 'Sorry, laat me maar slapen de volgende keer. Ik word vanzelf wakker zonder op mn gat te vallen.' Kai vernauwde zijn ogen. "Waar komen die nachtmerries vandaan?" Vroeg hij, terwijl hij dichter naar haar toe kwam. "...En gaat het wat?" Vroeg hij daarna. Vervolgens vloog er een mot langs zijn gezicht, die hij met een zwaai van zijn hand weg sloeg, perrongeluk richting Hayden.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

While the nightmares come to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: While the nightmares come to life   While the nightmares come to life Emptyzo nov 29 2015, 14:39


Ze ademde sneller en keek naar de jongen terwijl ze langzaam kalmeerde. Ze keek hem angstig aan en schudde haar hoofd. 'Het doet er niet toe oke, die nachtmerries hebben wel meer mensen hier. Ik bedoel we zitten allemaal opgesloten hier, mensen hebben angsten.' Zei ze zachtjes terwijl ze op haar lip beet en wegkeek toen hij dichter naar haar toe kwam. Haar ogen keken angstig naar de mot die langs zijn hoofd vloog en vervolgend naar haar hoofd werd geslagen. 'Haal het weg! Haal het weg!' begon ze hysterisch terwijl ze opstond en met haar hand schudde waar de mot tegen aan kwam. Ze keek met betraande ogen naar Kai. 'Nee het gaat niet!' Zei ze met een angstige blik aan haar ogen terwijl ze paranoïde om zich heen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

While the nightmares come to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: While the nightmares come to life   While the nightmares come to life Emptydi dec 01 2015, 23:39

If it feels good, tastes good

It must be mine
Kai keek haar bezorgd aan en haar antwoord vond hij niet goed. Ja, klopt, iedereen had nachtmerries, maar niet iedereen was Hayden en bij haar had hij het idee dat er meer achter die nachtmerries zat dan alleen de maze in komen. En voor zo ver hij wist, had zijn instinct gelijk. Een irritante mot vloog langs zijn kop die hij weg sloeg en perrongeluk richting Haydens hoofd sloeg. Toen begon ze hysterisch te krijsen. Het moest weg gehaald en dat werd hem twee keer toe geroepen. "Ik haal het weg, rustig!" Riep hij, voor iedereen wakker werd. Ook zei Hayden dat het dus niet ging. "Ik maak hem af, ja?" Hij sloeg de mot weg bij Hayden en ging er vervolgens achterna. De mot vloog voor hem weg en hij sloeg met zijn hand in de hoop deze te doden. Mislukt. De mot ging terug naar Hayden. Kai sprong like a ninja over Hayden heen, met zijn hand vooruit en wist zo de mot te pletten tegen de muur. Super mooie held actie. Kai staarde naar zijn hand. "Bah," mompelde hij terwijl hij zocht naar iets om zijn hand aan af te vegen.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

While the nightmares come to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: While the nightmares come to life   While the nightmares come to life Emptywo dec 02 2015, 16:36


Waarom vroeg hij er nou naar? Alsof ze ging vertellen dat ze droomde van haar twee grootste angsten gecombineerd. In haar hoofd was Griever en wezen met het uiterlijk van een vlinder gecombineerd met een machine of hoe je het wilde noemen. Bloeddorstige wezen die vlinders. Nee ze begreep echt niet hoe mensen het mooie beest vonden, wedergeboorte, nee het waren vreselijke, walgelijke en bloeddorstige beesten. Ze stond doodsangsten uit! Pas toen de mot naar haar hoofd werd geslagen werd ze compleet hysterisch en ze kroop dichter naar de hoek achter haar. Ze greep een van zijn armen angstvallig en stevig vast zonder enige intentie te tonen hem los te willen laten. Ze knikte voorzichtig 'Dankje' piepte ze nog steeds angstig. Ze volgde de bewegingen die hij maakte naar de mot en hoe hij er bijna achteraan rende. Zijn heldhaftige acties lieten haar even kort glimlachen. 'Je bent geweldig!' Zei ze zachtjes terug terwijl ze met een walgend gezicht naar zijn hand keek. Twijfelend stond ze op en pakte een handdoek om die over zijn hand te leggen en het smerige dode beest er vanaf te halen. Ze smeet de handdoek weg alsof er een besmettelijke ziekte aanzat. Ze keek hem onzeker aan en legde haar armen om hem heen. 'Mijn held!' Zei ze zachtjes terwijl ze haar hoofd weg drukte in zijn schouder en zich dicht tegen hem aan drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

While the nightmares come to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: While the nightmares come to life   While the nightmares come to life Emptydo dec 03 2015, 23:13

If it feels good, tastes good

It must be mine
Hayden bedankte hem en opdat moment ging Kai achter de mot aan, om het beest te doden en Hayden te verlossen van haar blijkbaar diepe angst. Misschien moest hij haar eens opsluiten in een kamer met allemaal motten zodat ze van haar angst ging komen, als dit al niet gebeurd was. Kai ging als een gek achter het beest aan en vond ergens ook dat hij belachelijk bezig was, maar goed, iets vertelde hem dat het de taak was van de man om vrouwen van hun angsten zoals spinnen en blijkbaar ook vlinders af te bevrijden. Hij wist het beest te doden en bleef toen staan met een smerige mot op zijn handen. "Bah," klonk zijn stem, terwijl hij er met een gezicht vol walging naar staarde. Hij hoorde Hayden zeggen dat hij geweldig was en met een lichte blos keek hij haar aan. Maar hij wist ook wel dat hij geweldig was, hij is Kai natuurlijk. Dé geweldige knappe Kai met zijn enorm sexy lichaam. Hayden kwam naar hem toe met een handdoekje en smeerde het beest er af als of ze allerlei giftige smerige bacteriën van zijn hand af haalde. "Dankjewel en natuurlijk help ik je," zei hij met een warme glimlach. Het handdoekje belandde in een hoek en Hayden legde haar armen om hem heen. "Mijn held!" zei ze en Kai kon het niet laten een zacht lachje te laten horen, verder vragen naar haar angst ging hij niet, hij wou haar niet het idee geven dat hij haar angst belachelijk maakte. Tenslotte had hij ook een belachelijke angst. Of hij die vertellen zou? Kai sloeg zijn armen ook om haar en fluisterde in haar oor, "als er iets engs gebeurd in je dromen, haal mij er dan bij, dan zorg ik er voor in je dromen dat het enge weg gaat, net als die walgelijke mot."
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

While the nightmares come to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: While the nightmares come to life   While the nightmares come to life Emptyvr dec 04 2015, 17:34


Met gesloten ogen legde ze haar hoofd in zijn nek en drukte zacht haar lippen op zijn huid. Hoe iemand die je amper kende zo vertrouwd kon voelen was haar een raadsel. Ze haalde hoofd van hem af en ging op zijn schoot zitten haar benen elk aan een kant van zijn schoot. Ze legde haar hand op zijn wang en haar duim op zijn lippen. Ze volgde haar eigen duim die kort even over zijn lippen ging voor ze hem zoende. Ze pakte ze zijn handen en bewoog die over haar benen en zo omhoog om ze zo onder haar shirt te stoppen. Ze keek hem aan en glimlachte met een grijns. Het kon haar werkelijk niet schelen dat hoogstwaarschijnlijk de gehele Glade hier te slapen. Hadden ze maar mee te dealen, zij dealde ook hem hun gezeik en gemekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

While the nightmares come to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: While the nightmares come to life   While the nightmares come to life Emptyvr dec 04 2015, 19:24

If it feels good, tastes good

It must be mine
Kai zat met zijn benen gestrekt op zijn achterwerk. Zijn donkerblauwe t-shirt was wat naar boven geschoven waardoor er een deel van zijn gespierde buik zichtbaar was. Zelf had hij het niet door, maar het had hem ook helemaal niet uitgemaakt. Hayden kwam op zijn schoot met haar benen elk aan één kant van zijn schoot. Opdat moment besefte Kai hoe ze gekleed was. Ze had enkel een groot shirt aan en verder niks. Hij kon ook zien dat ze geen bh aan had. Even slikte hij. Ze legde haar hand op zijn wang en haar duim op zijn lippen. Hierna zoende ze hem en zonder aarzeling zoende Kai haar terug, zijn armen opnieuw om haar heen, zijn handen laag op haar onderrug, bijna tegen haar billen. Hayden pakte zijn handen en bracht deze onder haar shirt, via haar benen, omhoog. Kai drukte zijn vinger stevig in haar huid, zeker op het moment toen zijn handen nog over haar benen gingen omhoog. Hij streek met zijn duim langs haar borst en keek haar aan met een liefelijke blik. Één hand trok hij terug en legde hij op haar schouder, waarmee ze haar langzaam naar achteren duwde en haar verder zoende, wat intenser dit keer.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

While the nightmares come to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: While the nightmares come to life   While the nightmares come to life Emptyvr dec 04 2015, 22:07


Met een zucht keek ze even hem aan terwijl hij haar naar de grond duwde. Ze legde haar armen om zijn nek terwijl ze hem terug zoende. Ze legde haar benen strak tegen zijn lichaam en kroop met haar vingers naar de onderkant van zijn shirt en trok die langzaam omhoog, ze liet haar ogen glijden over zijn lichaam. He so fine. Ze drukte haar lippen tegen zijn sleutelblad nadat ze het shirt had verwijderd van zijn lichaam. Met een brede grijns legde ze haar handen in zijn nek en trok ze hem dichter naar zich toe terwijl ze hem zoende. Voor een moment voelde ze nul comma nul procent schuldig jegens Oliver. Ze had het recht door te gaan met haar leven zo ver je het leven kon noemen op de manier hoe ze nu leefde hier in de Glade.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

While the nightmares come to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: While the nightmares come to life   While the nightmares come to life Emptyma dec 07 2015, 01:47

If it feels good, tastes good

It must be mine
Kai voelde hoe ze haar benen strakker om zijn lichaam heen trok, waardoor zijzelf automatisch ook strakker tegen hem aan lag. Hij stond over haar heen gebogen, met zijn ene hand nu naast haar hoofd en zijn andere nog in haar shirt, de zijkant van haar borst en haar taille strelend, en zijn benen gestrekt over haar lichaam. Hij zoende haar en zij zoende hem. Hij stopte met zoenen toen ze zijn shirt uit trok en ging zich wat omhoog zodat het makkelijker ging, toen zijn shirt verwijderd was kuste zij zijn sleutelbeen. Er ontstond een brede grijns op het gelaat van Hayden en ze sloeg haar beide armen om haar nek, waardoor zijn eigen hand naar haar rug toe schoof. En ze zoende. Nu begon Kai haar shirt uit te trekken, maar voor hij haar shirt boven haar borsten uitreikte stopte hij met haar zoenen en keek haar aan met een warme blik. "Als je het goed vind..." murmelde hij met een liefelijke, zachte blik in zijn helder blauwe ogen.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

While the nightmares come to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: While the nightmares come to life   While the nightmares come to life Emptydo dec 10 2015, 21:19

So you say I'm complicated, that I must be outta my mind


ze legde een van haar benen over zijn rug terwijl ze haar borst omhoog tegen hem aan duwde. Haar tanden rustte op haar onderlip waar ze zachtjes op beet. Ze haalde diep adem door haar neus terwijl ze naar hem keek. Ze legde haar handen op zijn heupen en maakte de knoop los en liet haar ogen vervolgens langzaam van zijn broeksknoop naar zijn ogen glijden. Ze glimlachte op zijn vraag en legde haar handen gekruist op de zijne en gleed langzaam naar de zoom van haar shirt en trok deze over haar hoofd. 'Vreselijk, kan echt niet hoor, absoluut niet!' Zei ze met een grinnikende lach terwijl ze haar lippen weer tegen de zijne drukte. Ze wilde hem absoluut hebben en het kon dr niet schelen dat dit niet de slimste plek was om dit te doen.

But you've had me underrated. What's wrong with being confident?
Hayden



Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

While the nightmares come to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: While the nightmares come to life   While the nightmares come to life Emptyzo dec 13 2015, 22:49

If it feels good, tastes good

It must be mine
Hij voelde de handen van Hayden op zijn heupen liggen en hoe ze een knoop los maakte. Haar uitstraling was zo sexy en hot, hij smolt. Ze beet zachtjes op haar lip en haar ogen vonden de zijne en de zijne de hare. Kai wou haar shirt uittrekken, maar vroeg daarbij of het wel goed was, hierop legde Hayden haar handen gekruist op de zijne en keek hem aan met een glimlach. Haar reactie liet hem wat lacherig grommen en hij trok haar shirt uit. "Je bent beeldschoon," zei hij met een hese stem. Dit was niet de meest  slimme stem, maar hij wou haar en toen zij hem weer zoende, zoende hij haar intenst terug terwijl zijn linker hand haar rondingen streelde. Hij begon vervolgens haar nek te zoenen, zacht en kittelig.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

While the nightmares come to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: While the nightmares come to life   While the nightmares come to life Emptywo dec 23 2015, 04:15

So you say I'm complicated, that I must be outta my mind


Met een grijns keek ze naar hem en schudde haar hoofd met een blos op haar wangen. 'Slijmbal' zei ze grinnikend en kuste zacht zijn nek en zette haar nagels zacht in zijn rug. Ze legde haar vinger op haar lippen als een gebaar dat ze wel stil moesten zijn. 'We moeten trouwens niet te veel lawaai maken, er slapen hier mensen you know.' Kijkt hem aan, 'dat wordt wel een gigantisch probleem trouwens.' Ze sloot haar ogen wanneer zijn lippen haar nek vonden. Nee hier konden ze hier in de Glade allemaal niet aan tippen. Ze kende hem dan wel echt net maar de klik was er bijna meteen geweest. In de Glade kon je niet echt kieskeurig zijn maar met Jongens zoals hij kon je je de hemel in prijzen. Ze duwde zijn broek verder van zn heupen af en nam even de tijd hem te bekijken voor ze deze helemaal van zijn lichaam had gekregen. 'normally I dont fuck on the first date.' Ze schoot in de lach en drukte haar lippen weer op de zijne.

But you've had me underrated. What's wrong with being confident?
Hayden



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

While the nightmares come to life Empty
BerichtOnderwerp: Re: While the nightmares come to life   While the nightmares come to life Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
While the nightmares come to life
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nightmares and dreamscapes
» Nightmares will always find you, even without memories
» Welcome to a new life
» When life gives you lemons
» Putting pipe dreams before the necessities in life

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Homestead-