IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Na regen komt zonneschijn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptydo apr 16 2015, 18:44


"Nou, ik denk dat als het aan Ayla zou liggen dan zouden we hier ons hele leven blijven." Hij had Ayla nog niet echt gesproken, maar van wat hij al gehoord had bleek ze serieus humeurig te zijn. Hij moest maar is een gesprek met haar beginnen, misschien dat hij haar zou kunnen overhalen om hier nog iets anders te doen dan landbouwertje spelen. "Ik weet dat dit misschien een beetje raar en uit het niets is maar, ik ken je niet echt, zijn er dingen die je leuk vind om te doen ofzo? Nou ja voor zover je je herinnerd." Vroeg ze hem. Even uit het lood geslagen door de plotselinge onderwerpswissel antwoorde hij een tijdje niet. ’Euhm,’ Hij haalde zijn hand even door zijn haar. ’Ik vind het bos wel leuk. Ik weet niet waarom, maar het voelt vertrouwt. Lopen vind ik ook leuk om te doen en ik ben redelijk snel’  Antwoorde hij. ’En jij? Iets dat jij leuk vind?’



Laatst aangepast door Erik op di jun 02 2015, 18:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptydo apr 16 2015, 18:50

Ze weet dat haar vraag uit het niets kwam, maar het is toch goed om die waar je nu eigenlijk wel mee woont te kennen, toch? Na even wachten hoorde ze zijn antwoord en het verbaasde haar hoeveel ze op elkaar leken op die vlakken. Na zijn antwoord dat redelijk beperkt was, met goede reden natuurlijk, vroeg hij haar dezelfde vraag. "Nou euhm, net zoals jij hou ik van het bos en van rennen, ik ren erg veel en ben ook wel best snel al zeg ik het zelf. Daarnaast hou ik ook erg veel van muziek en de natuur in het algemeen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptydo apr 16 2015, 19:03


"Nou euhm, net zoals jij hou ik van het bos en van rennen, ik ren erg veel en ben ook wel best snel al zeg ik het zelf. Daarnaast hou ik ook erg veel van muziek en de natuur in het algemeen." Vertelde ze hem. Even was hij wat verbaast doordat ze best veel op elkaar bleken te lijken. ’Zingen?’ Vroeg hij. Hij wist niet echt wat ze ermee bedoelde dus kon hij het beter vragen. Hij wist wel dat het iets met geluid te maken had, maar meer kon hij er zich niet bij voorstellen. Hopelijk vond ze het niet al te raar dat hij dit niet wist.



Laatst aangepast door Erik op di jun 02 2015, 18:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptydo apr 16 2015, 19:09

"Ja, zingen.. en gitaar spelen, ook al heb ik nog niet gespeeld sinds ik hier ben ik weet hoe het moet, en gewoon liedjes schrijven." Op het einde werd ze een beetje stiller. Niet veel, misschien niemand wist van het feit dat ze liedjes schreef, ja ze wisten van haar zingen en hadden al snel geraden dat ze gitaar kon spelen omdat ze de hele tijd naar de gitaar van Fletch keek maar liedjes schrijven, dat was haar persoonlijk ding, net als een dagboek. Haar diepste geheimen, verlangens en gevoelens kwamen erin. Daarnaast was de gedachten van zingen als iemand haar hoorde super eng, ja ze had al eens voor iemand gezongen en het was super leuk geweest, maar zou ze het nog eens durven? Alexx had geen idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyvr apr 17 2015, 10:24


"Ja, zingen.. en gitaar spelen, ook al heb ik nog niet gespeeld sinds ik hier ben ik weet hoe het moet, en gewoon liedjes schrijven." Zei ze wat stiller op het einde. ’Zou je dat zingen is kunnen doen?’ Vroeg Erik. ’Ik heb eigenlijk geen idee wat je met zingen bedoeld. Behalve dat het dan iets met geluid te maken heeft’ Hij klonk wat onzeker nu hij zei dat hij niet wist wat ze met zingen bedoelde. Misschien was hij meer van zijn geheugen kwijtgeraakt dan de bedoeling was geweest. Hij hoopte dat ze het niet erg vond om het hem te tonen. Ze leek het soms moeilijk te vinden om met anderen te praten.



Laatst aangepast door Erik op di jun 02 2015, 18:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyvr apr 17 2015, 10:36

Bij zijn woorden voelde ze haar wangen weer rood worden. "Oh, eeuhm okay." stotterde ze ene beetje verlegen voordat ze even in haar hoofd afging wat ze kon zingen, ze had al wat liedjes geschreven sinds ze hier was aangekomen dus ja. Zodra ze er 1 had uitgekozen nam Alexx even diep adem om haar zenuwen onder controle te houden voordat ze begon.

I remember years ago
Someone told me I should take
Caution when it comes to love
I did, I did


Begon ze ene beetje onzeker, nadat ze even onzeker verder deed. Ze had gene idee hoe Erik op haar stem zou reageren. Zelf vond ze namelijk niet dat haar stem mooi was, het ging niet vals maar het was zeker niet mooi. Wat Alexx niet wist was dat eigenlijk haar stem erg zuiver en vol gevoel was en wanneer iemand dat zei geloofde ze het niet door 1 simpele reden, ze geloofde niet in zichzelf. Een beetje onzeker ging ze door zonder Erik aan te kijken.

And you were strong and I was not
My illusion, my mistake
I was careless, I forgot
I did, I did
And now when all is done
There is nothing to say
You have gone and so effortlessly
You have won
You can go ahead tell them


Ergens in het midden begon ze wat te ontspannen, ze was zichzelf helemaal los aan het laten gaan nu dat ze de muziek echt aanvoelde, al haar zorgen waren voor even weg, alles was voor even vredig. Even sloot ze haar bruine ogen terwijl ze aan het refrein begon.

Tell them all I know now
Shout it from the roof top
Write it on the sky line
All we had is gone now
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open
Tell them what I hoped would be
Impossible, impossible
Impossible, impossible


}Het liedje is Impossible by Shontelle ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyvr apr 17 2015, 11:14


"Oh, eeuhm okay." Stotterde ze verlegen. Hij vroeg zich af waarom ze eigenlijk zo verlegen was. Hij had het nooit erg gevonden om tegen anderen te praten of om iets te tonen. Erik bekeek het meisje aandacht terwijl ze na leek te denken. Na een tijdje haalde Alexx diep adem en begon ze te zingen.

I remember years ago
Someone told me I should take
Caution when it comes to love
I did, I did


Zodra ze begon te zingen wist hij het weer: wat zingen was en liet hij zich meeslepen door haar stem. Ze had een prachtige stem. Gevoelig en zuiver. Geïntrigeerd luisterde hij naar haar terwijl ze verder zong.

And you were strong and I was not
My illusion, my mistake
I was careless, I forgot
I did, I did
And now when all is done
There is nothing to say
You have gone and so effortlessly
You have won
You can go ahead tell them


Ze leek zich opeens te ontspannen waardoor haar stem nog beter tot zijn recht kwam. Hij zag hoe ze haar ogen sloot en helemaal in de muziek op leek te gaan.

Tell them all I know now
Shout it from the roof top
Write it on the sky line
All we had is gone now
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open
Tell them what I hoped would be
Impossible, impossible
Impossible, impossible


Even was het stil. Haar stem had de ruimte gevuld en nu die verdwenen was, was er een leegte overgebleven. ’Wauw’ Was het enige wat hij op dat moment kon uitbrengen. ’Je weet toch dat dat prachtig klonk’ Zei hij. Hij had zijn donkere ogen heel de tijd op haar gericht gehad en nu was er een glinstering van verwondering in te zien.



Laatst aangepast door Erik op di jun 02 2015, 18:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyvr apr 17 2015, 11:30

Zodra ze klaar was opende ze haar ogen weer maar keek ze niet in zijn richting. Ze was bang voor Erik zijn reactie, bang dat hij haar ging uitlachen, bang dat hij zomaar weg ging gaan. Dus wanneer ze zijn reactie hoorde keek ze hem dan ook verbaasd en blozend aan. Hij had het niet vreselijk gevonden, hij had het juist goed gevonden. Even gaf ze hem een zacht en plagerig duwtje terwijl ze een grote glimlach op haar gezicht had. "Kom op, zo goed was het ook weer niet." Zei ze terwijl ze de beweging uitvoerde, Haar toon was plagerig maar tegelijkertijd ook verlegen, wie zou dat nou niet zijn als iemand je een compliment geeft? "Maar toch bedankt." Vervolgde ze al vrij snel met dezelfde glimlach terwijl ze hem voor het eerst recht aankeek, ook al was het nog steeds verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyvr apr 17 2015, 11:39


Het meisje keek hem verbaasd en blozend aan toen ze zijn reactie hoorde. Ze gaf hem een zacht en plagerig duwtje terwijl ze met een grote glimlach sprak: "Kom op, zo goed was het ook weer niet." Erik lachte toen hij de verlegen toon in haar stem opmerkte. "Maar toch bedankt." Vervolgde ze terwijl ze hem voor het eerst recht aankeek. ’Zo goed was het dus echt wel’ Zei hij met zijn donkere ogen nog steeds op haar gericht. Misschien kon hij haar aanpraten dat ze minder verlegen moest zijn. Al betwijfelde hij of hem dat zou lukken.



Laatst aangepast door Erik op di jun 02 2015, 18:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyvr apr 17 2015, 11:50

Alweer gaf hij haar ene compliment en even keek Alexx weg terwijl ze een nog grotere bloos onderdrukte. Terwijl ze dit deed kon ze zijn ogen op haar voelen en al snel keek ze terug naar hem, hij was wel oke. Ze vertrouwde hem niet maar hij was wel leuk om mee te praten. "Bedankt." Herhaalde ze zodra ze naar hem keek. Ze snapte niet waarom hij het zo goed vond maar het was altijd leuk om een compliment te krijgen, hoe moeilijk het ook was om die aan te nemen. Even keek ze naar haar kleren die ondertussen al bijna helemaal droog waren. Ze had niet gemerkt dat ze hier al een tijdje zaten, al moest dat wel zo zijn sinds hun kleren al bijna droog waren en er al veel meer mensen terug aan het werk waren in the glade.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyvr apr 17 2015, 12:01


"Bedankt." Zei ze terwijl ze naar hem keek. Hij zag hoe ze haar blik op haar bijna droge kleren richtte en zag dat de zijne ook bijna helemaal droog waren. Beneden in de Glade waren veel mensen weer naar buiten gekomen om te werken. Misschien dat zij dat beter ook zouden kunnen doen. ’Denk je niet dat ze ons nodig hebben?’ Vroeg hij. Iedereen in de Glade was altijd bezig over dat iedereen iets moest doen. Zo verschrikkelijk veel was er niet eens te doen. Meer dan dieren voeren en zaaien was er niet echt te doen. Niet dat hij het erg vond om te werken het was gewoon allemaal nogal eentonig.



Laatst aangepast door Erik op di jun 02 2015, 18:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyvr apr 17 2015, 12:24

Hij had een punt, eigenlijk zouden ze wel moeten werken, en sinds ze nu niet meer kleddernat waren zou dat ook kunnen. "Eigenlijk moeten we wel helpen." Zei ze terwijl ze zelf opstond en haar kleren even recht trok. "Wat doe jij eigenlijk voor taken?" Vroeg ze terwijl ze naar de ladder liep om vervolgens rustig naar beneden te gaan.

}Sorry, super kort D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyvr apr 17 2015, 17:30


Eigenlijk moeten we wel helpen." Zei ze terwijl ze overeind ging staan en haar kleren rechttrok. Erik volgde haar voorbeeld en stond ook op waarna hij de kraag van zijn vest rechtzette en zijn witte T-shirt rechttrok. "Wat doe jij eigenlijk voor taken?" Vroeg ze naar de ladder lopend. Terwijl ook hij naar de ladder liep haalde hij zijn schouders op. ’Van alles en nog wat. Ik heb nog niet echt een vaste taak gekregen aangezien ik hier nog maar net ben’ Het kon hem eigenlijk niet echt schelen wat ze hem lieten doen zolang hij maar bezig was. Het werken leidde hem af van de drang om het labyrint in te gaan. Hij volgde Alexx de ladder af. Toen hij nog maar een paar treden moest sprong hij op de grond. ’Waar denk je dat ze ons kunnen gebruiken?’



Laatst aangepast door Erik op di jun 02 2015, 18:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyvr apr 17 2015, 17:42

Toen ze beneden was wachtte ze even op Erik terwijl ze om zich rond keek. Waar zouden ze kunnen helpen? Ze zag niet zo direct iets om te doen, nou ja natuurlijk was er vele te doen maar het leek er wel op alsof iedereen al met die dingen bezig was. Toen hij uiteindelijk op de grond terechtkwam keek ze hem weer aan. "Ik heb echt geen idee wat we zouden kunnen doen." Zei ze met ene kleine lach in haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyvr apr 17 2015, 18:10


Toen hij weer op de grond stond keek Alexx hem weer aan. "Ik heb echt geen idee wat we zouden kunnen doen." Zei ze licht lachend. Erik liet zijn blik even over de Glade gaan. ’Misschien kunnen we is rond kijken. Wat doe je het liefst: de dieren voederen, hun hokken kuisen, dingen planten, wieden?’ Misschien was één van deze dingen nog niet gedaan.

-Sorry kort



Laatst aangepast door Erik op di jun 02 2015, 18:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyvr apr 17 2015, 18:19

"Ik hou er wel van om met dieren iets te doen." Zei ze terwijl ze in de richting van de boerderij keek. Ja, dat zouden ze wel kunnen doen. Ineens in een vlaag van moed die haar overkwam kreeg ze ene idee. "He, je houd toch van rennen?..." Begon ze mysterieus terwijl er ene speelse glinster in haar bruine ogen kwam. Toen ineens uit het niets gaf ze Erik een klein duwtje waarbij ze ineens in de richting van de boerderij begon te lopen en nog snel iets op een speelse manier riep voordat ze te ver was. "RACE YA!" Hierbij had ze haar hoofd even omgedraaid waardoor ze die nu weer in de richting van de boerderij draaide. Alexx hield van de wind die in haar lange haren kwam terwijl ze steeds meer versnelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyvr apr 17 2015, 18:32


"Ik hou er wel van om met dieren iets te doen." Zei het meisje naar de boerderij kijkend. Erik knikte: voor hem was het allemaal goed. Zolang hij maar iets kon doen. "He, je houd toch van rennen?..." Zei Alexx met een speelse glinstering in haar bruine haren. ’Ja’ Zei hij al kwam het er maar half verstaanbaar uit toen Alexx hem een klein duwtje gaf. Het duurde een paar seconden voor hij zijn evenwicht herstelt had en ondertussen had Alexx al geroepen: "RACE YA!" Erik begon snel achter haar aan te lopen proberend om de achterstand in te halen. Hij begon op hetzelfde tempo als Alexx om haar daarna met een korte sprint in te halen. Hij bleef naast haar lopen tot aan de boerderij waar hij even diep ademhaalde. ’Misschien kun je de volgende keer wat vroeger waarschuwen’ Zei hij licht hijgend. ’Dan kan ik misschien ook winnen’ Zei hij lachend. Hij had heel de afstand die hij gelopen had al zitten glimlachen. Hij wist niet waarom, maar van lopen werd hij blij.



Laatst aangepast door Erik op di jun 02 2015, 18:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyvr apr 17 2015, 18:38

Lachend bleef ze doorlopen terwijl ze zich er vaag van bewust was geworden dat Erik haar aan het inhalen was. Ze was nog lang niet op haar snelste tempo bezig maar dit was al vrij snel dus moest ze erkennen, Erik had gelijk hij was snel. Dit was leuk, en het maakte haar niet uit dat Erik ondertussen al naast haar was komen lopen, alleen op het einde zette ze er nog snel een kort maar krachtig sprintje bij waardoor ze net, maar amper, voor hem op de boerderij aankwam. Lachend ging ze stil staan terwijl ze naar Erik zijn hijgende woorden luisterde. "And what would be fun about that?" Vroeg ze hem vervolgens plagerig terwijl ze verder lachte, al was haar lach ondertussen al een beetje minder hard geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyza apr 18 2015, 09:59


"And what would be fun about that?" Vroeg ze wat zachter lachend. ’Zo’n beetje alles’ Zei hij lachend. Serieuzer zei hij: ’Zo, wat kunnen we hier doen?’ Hij keek even rond. ’Is kijken wat de rest nog niet gedaan heeft’ Hij liep naar binnen om te kijken of de kooien al uitgekuist waren. Dit bleek niet zo te zijn. ’Dat kunnen we dus doen’ Zei hij naar de stallen wijzend.



Laatst aangepast door Erik op di jun 02 2015, 18:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyza apr 18 2015, 12:48

"Euhm....nope, still don't see the fun in that." Lachte ze terwijl ze hem volgde. De geur van verschillende dieren overwelmde haar een beetje toen ze naar binnen liep, maar dat vond ze juist leuk. Ze hield van de geur van verschillende dieren, en was maar al te blij om de stallen uit te kuisen. Natuurlijk was dat niet iets dat veel anderen leuk vonden om te doen maar Alexx vond het wel oke. Even gaf ze Erik een knik voordat ze naar een apart kamertje liep waar verschillende spullen waren om de stallen uit te kuisen. Eerst pakte ze twee hooivorken waarvan ze er 1 aan Erik gaf, hiermee konden ze de uitwerpselen uit kuisen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyza apr 18 2015, 13:26


"Euhm....nope, still don't see the fun in that." Zei het meisje lachend. Ze volgde hem naar binnen en verdween even in een apart kamertje waarvan hij wist dat er spullen stonden om de stallen te kuisen. Ze kwam naar buiten met twee hooivorken waarvan hij er één aannam. ’Begin jij daar’ Zei hij wijzend naar de stal die hij bedoelde. ’Dan doe ik die wel’ Wees hij naar een andere.



Laatst aangepast door Erik op di jun 02 2015, 18:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyza apr 18 2015, 13:31

Alexx knikte en liep in de richting van de stal die hij had aangewezen en begon rustig te werken. Het werk ging vrij snel, ze was het ondertussen al gewend om te doen sinds ze veel met dieren deed dus dit was 1 van de makkelijkste dingen die ze tot nu toe had gedaan. Zodra ze klaar was met 1 stal ging ze door naar een ander, en zo ging het door total alle stallen schoon waren waarna ze wat hooi en stro nam en het in de stallen legde zodat het minder kaal was. Wanneer dit gedaan was zette ze even alles terug, liep ze naar Erik waarna ze hem zei dat ze even ging rusten sinds het ondertussen toch al ene paar uur later was. Ze zei hem nog even gedag voordat ze weg ging.

}Sorry dat ik het ineens stop maar ik heb het gevoel gekregen alsof het ene beetje langdradig word.
}Alexx is het topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Emptyma apr 20 2015, 17:45


Terwijl Alexx met de stal die hij aangewezen had begon, begon Erik met de zijne. Ze werkten redelijk snel en na een tijd waren alle stallen schoon. Waarna ze wat stro in de stallen legden. Erik ruimde de spullen die hij gebruikt had op. Alexx bleek op het zelfde moment klaar te zijn. Ze zei dat ze wat ging rusten. Wat eigenlijk geen al te slecht idee waren. Ze waren toch al een tijdje bezig. Hij zei haar gedag waarna ze beiden een andere kant op gingen.

- Het werd ook een beetje langdradig.
- Erik is ook topic uit.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na regen komt zonneschijn    Na regen komt zonneschijn  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Na regen komt zonneschijn
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Treehouse-