IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Red & White = Fox

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

Red & White = Fox Empty
BerichtOnderwerp: Red & White = Fox   Red & White = Fox Emptyza apr 18 2015, 21:18


Rebecca lag in het korte gras. Haar grijsblauwe ogen waren gesloten. Haar borstkas ging zachtjes op en neer. Je kunt nu wel denken, whuut (O.o) wie valt nu in slaap op de open plek, maar ja... Rebecca dus. Ze was de laatste dagen gewoon zot moe. Dus ja een tukkie in het gras met het zonnetjes op je gezicht kon nooit kwaad.

Helena & sorry voor de rare titel xD~
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Red & White = Fox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Red & White = Fox   Red & White = Fox Emptyza apr 18 2015, 22:20

Haar lijf stonk naar het zweet, ze had Max geholpen met enkele bomen te hakken. Dat was toch iets vermoeiender dan ze had verwacht, al was het wel gezellig geweest. Ze zag Rebel midden in het gras liggen en besloot een echte vriendinnen grap uit te halen. De borst van Becca ging zachtjes op en neer, ze was duidelijk diep in slaap. Grijnzend sloop ze op haar af, waarna ze met een luide 'BOE' haar handen op haar schouders drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

Red & White = Fox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Red & White = Fox   Red & White = Fox Emptyma apr 20 2015, 17:14


Ze droomde over wollige, witte wezentjes. Ayla had er eens eentje gehad dacht ze. Schaap of zoiets. Geslacht, natuurlijk maar ze droomde dat ze allemaal over hekjes sprongen. 'BOE' Het geluid kwam donderend op haar af en ze voelde dan ook nog eens een schok door haar lichaam gaan. Rebecca ging verwilderd overeind zitten. Ze had net, niet gegild. Nog met slaap in haar ogen keek ze naar Helena. "Haha." Het klonk slaperig en droog. Super sarcastisch natuurlijk. Rebel geeuwde en wreef in haar ogen.

Voel je vrij om te reageren x~
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Red & White = Fox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Red & White = Fox   Red & White = Fox Emptyma apr 20 2015, 17:21

Toen het meisje verschrikt recht kwam moest de brunette lachen. "Was de schone slaapster aan het slapen?" Miauwde ze quasi-ontroerd, ze legde een hand op haar hart. Alsof ze spijt had keek ze haar aan. "Het spijt me dat ik je beautyslaapje heb verstoord." Waarna ze weer in lachen uitbarsten. Toen ze eindelijk klaar was ging ze langs Rebel zitten en veegde Helena de tranen uit haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

Red & White = Fox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Red & White = Fox   Red & White = Fox Emptyma apr 20 2015, 17:44


Rebecca ging weer liggen. Hmmpff... "Het spijt me dat ik je beautyslaapje heb verstoord." Ze legde haar hand op de nek van Helena die naast haar was komen zitten. "Het spijt me dat je straks dood bent." Ze lachte breed. Haar wangen werden langzaam rood. Ze trok haar hand weg en tuurde naar de zon. Wauw, wat 2 maanden zonneschijn & Ayla met je deed... Vlindertjes in je buik, blozen bij vriendinnen... Haar 'frank' viel nog niet echt.

>3 No worries, ze is niet op Helena xD~
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Red & White = Fox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Red & White = Fox   Red & White = Fox Emptywo apr 22 2015, 20:46

Twee warme handen deden haar verschieten en haar wenkbrauwen schoten omhoog toen Rebel enkele losse dreigement gaf. "Ik ben nog lang niet van plan om dood te gaan. Ik ga enkel dood terwijl ik een uitgang probeer te zoeken of als ik buiten ben." Zei ze vol zelfvertrouwen, haar handen stond in haar zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

Red & White = Fox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Red & White = Fox   Red & White = Fox Emptywo apr 29 2015, 16:03


Rebecca lachte. "Ik ben nog lang niet van plan om dood te gaan. Ik ga enkel dood terwijl ik een uitgang probeer te zoeken of als ik buiten ben." Ze schudde haar hoofd en kwam dreigend op Helena af. Ze sprong, of probeerde, naar Hell. Met een mooie tackle probeerde ze het meisje op de grond te krijgen. "Vergeet niet hoe Ayla aan haar litteken komt!", dreigde ze met glinsterende ogen, om daarna in lachen uit te barsten. Oké, het was waar, maar niemand moest dat weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Red & White = Fox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Red & White = Fox   Red & White = Fox Emptywo apr 29 2015, 17:11

Met een tackel werd ze op de grond gesmeten, maar in een reflex schoot haar lichaam door en rolde ze verder. Waarna ze even later weer recht sprong. "Mij krijg je niet zomaar neer, dametje!" Grijnsde ze, daarna smeet ze zichzelf richting het meisje en wierp haar op de grond. Haar opmerking over het litteken van Ayla negeerde ze maar gewoon. Met haar handen hield ze de polsen van het meisje op de grond. "Tadaaa." Zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

Red & White = Fox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Red & White = Fox   Red & White = Fox Emptywo apr 29 2015, 17:32


Ze werd op de grond gedrukt. Gha. "Tadaaa." Rebecca knipperde met haar ogen. "Ik geef nog lang niet op hoor." Met haar knie probeerde ze Helena weg te duwen. Ze hield niet van te softe spelletjes. Dit was ruw en hard, en véle leuker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Red & White = Fox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Red & White = Fox   Red & White = Fox Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Red & White = Fox
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bright lights, white skies

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Open Field-