IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 glowing like the sun

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

glowing like the sun Empty
BerichtOnderwerp: glowing like the sun   glowing like the sun Emptyzo apr 19 2015, 18:55

Relaxt lag ze daar dan, in haar jeans short shorts en een hemdje die strak rond haar figuur zat, te genieten van de zon. Alexx had vandaag haar werk al gedaan waardoor ze had besloten even te genieten van het mooie weer en op een rustig plekje in het gras te gaan liggen. Het was niet alsof ze de zon nodig had door haar natuurlijke gebruinde huid maar het voelde goed om eens te relaxen en van de zon te genieten terwijl het je niets kon schelen dat je wat minder bedekt dan normaal. Voor 1 keer had Alexx een goede dag, waardoor ze geen moeite had met en spannende hemdje dat haar figuur deed uitsteken. Even wiebelde Alexx met haar tenen waardoor ze het koele gras voelde, yep dit was awesome.

}Arne
Terug naar boven Ga naar beneden
Arne
Arne

PROFIEL
Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 ‣
Job:
Relationship: Haha... NOPE ‣

glowing like the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: glowing like the sun   glowing like the sun Emptyzo apr 19 2015, 19:03


arne
Code © Dutchy
De knappe jongen staarde naar het meisje dat daar in het gras lag. Meh... Hayden was mooi en Helena ook. Maar deze... voorlopig zou hij voor deze gaan. Was het niet zijn zin, sowieso Helena. En dan natuurlijk Hayden, maar die was moeilijk en hij deed niet graag moeite. Hij liep op haar af. Ze had een strak hemdje aan en een zongebruinde huid. Zachtjes zuchtte hij voordat hij naast haar ging zitten. Zijn altijd propere, schoenloze voeten wiebelden eventjes in het gras. "Dag mooie schoonheid."

{ Wat doe je hem aan? Met dat hemdje :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

glowing like the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: glowing like the sun   glowing like the sun Emptyzo apr 19 2015, 19:19



A l e x x

De zon voelde warm aan tegen haar gladde huid en de rust om haar heen deed wonderen voor haar normaal gespannen spieren. Ze was zo ontspannen dat ze niet eens door had dat iemand naast haar was komen zitten tot zijn woorden haar bereikte. Rustig ging ze rechtop zitten met een bloos op haar wangen terwijl ze haar bruine ogen op hem richtte. Het was de nieuwe, maar meer wist ze nog niet. "Hay." Zei ze verlegen terug terwijl ze een hand door haar lange haren liet gaan die ene beetje wild, maar dan op een mooie manier, stonden.

}I'm just evil >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Arne
Arne

PROFIEL
Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 ‣
Job:
Relationship: Haha... NOPE ‣

glowing like the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: glowing like the sun   glowing like the sun Emptyzo apr 19 2015, 19:24


arne
Code © Dutchy
Oh wauw nu kwam de blos ook nog en dan het haren geschud. Hij zette zich gemakkelijk. Zijn ketting wiebelde heen en weer. "Lex was het toch?" Mooi meisje met een afschuwelijke naam. Hij keek dan ook een beetje onschuldig. "Is dat je volle naam?" De zon brandde op zijn zwarte T-shirt. Hij trok die dan ook uit. Jup ontbloot bovenlijf en hij deed er alles aan om zijn six-pack te houden.

{ En nu met die haren, blos ;-; xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

glowing like the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: glowing like the sun   glowing like the sun Emptyzo apr 19 2015, 19:33





A l e x x

"De meeste noemen me Alexx of Lex, mijn hele naam is Alexandra" Vertelde ze verlegen terwijl ze even naar haar twee handen keek, al keek ze wel snel op. Echter deed hij iets wat ze niet had verwacht, hij deed zijn shirt uit, direct werden Alexx haar wangen nog roder en keek ze weer verlegen naar haar handen. Even trok ze haar gebruinde benen op omdat het nogal onhandig zitten was, met je benen gestrekt. Hierna keek ze weer naar de jongen, al bleven haar wangen nog steeds erg rood.

}Again, i'm just plain evil >D


Terug naar boven Ga naar beneden
Arne
Arne

PROFIEL
Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 ‣
Job:
Relationship: Haha... NOPE ‣

glowing like the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: glowing like the sun   glowing like the sun Emptyzo apr 19 2015, 19:38


arne
Code © Dutchy
Een zacht briesje ging door haar haren en streelde zijn borstkas. Zijn bekende ketting hing er nog steeds. Hij voelde koel aan tegen zijn blote huid. "De meeste noemen me Alexx of Lex, mijn hele naam is Alexandra" Een verlegen meisje. De jongen zonder naam glimlachte subtiel. Het was charmant en ietwat verlegen. Hij kon perfect toneel spelen. Zo goed dat het helemaal waterdicht was. Niemand kon daar doorheen kijken. Ze reageerde dan ook helemaal zoals hij verwacht had. Hij pakte een losse krul in zijn handen en liet zijn duim erover gaan. "Alexandra is een veel mooiere naam vind ik." Hij keek naar de krul tussen zijn duim en wijsvinger. Prachtig. "Alexandra.", het klonk als een zucht. Het was vrij duidelijk te horen hoe hij de naam van alle kanten bekeek en proefde op zijn tong.

{ Gemene >3 Voor Arnie is het al in de pocket hoor xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

glowing like the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: glowing like the sun   glowing like the sun Emptyzo apr 19 2015, 19:49





A l e x x

Ondertussen was haar bloos al een beetje minder, al was 'ie nog steeds duidelijk te zien. Ze kende deze jongen niet, ze had hem nog maar een minuut ofzo geleden ontmoet en nu al had hij haar twee keer doen blozen, why? Alexx wist niet waarom, en ze wist niet hoe ze zich erover voelde. Dus glimlachte ze maar verlegen terug naar de jongen zonder naam. Ze zag hoe hij een lok van haar zachte haren tussen zijn vingers nam, en dit samen met zijn compliment deed haar nog meer blozen. "Dankje." Zei ze zacht met haar melodieuze stem terwijl ze verlegen een paar donkere lokken haar over haar bruine ogen liet vallen waardoor haar ogen nu deels verborgen zaten onder haar haren.

}>D No Alexx! Don't fall for it! xD

Terug naar boven Ga naar beneden
Arne
Arne

PROFIEL
Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 ‣
Job:
Relationship: Haha... NOPE ‣

glowing like the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: glowing like the sun   glowing like the sun Emptyzo apr 19 2015, 20:39


arne
Code © Dutchy
Hij glimlachte bij haar blos. "Dankje." Hij knikte en deed alsof hij het besefte. Een verlegen, onschuldige blik kwam op zijn gezicht en hij liet de lok los. Hij liet wat paniek in zijn bruine ogen vloeien en het antwoord: 'ik ken haar nog maar net.' Verlegen keek hij naar zijn handen die in zijn schoot waren gevallen. "Eh sorry..." Hij wreef zijn vingers tegen elkaar aan. "Ik kan mezelf niet voorstellen, want... ik weet mijn naam nog niet." Hij keek op en gaf haar zijn mooiste glimlach.

{ Jawel, fall for him ! xD Hij zal het wat subtieler aan pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

glowing like the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: glowing like the sun   glowing like the sun Emptyzo apr 19 2015, 21:16

"Dat, dat maakt niet uit, je zult je naam snel weer herinneren." Glimlachte ze hem vriendelijk toe terwijl ze haar bloos probeerde te onderdrukken. Dit ging echter niet zo goed waardoor de bloos nog steeds niet weg was, al was 'ie wel al wat geminderd. Even kantelde Alexx haar hoofd weer naar boven om de zon met gesloten ogen tegemoet te komen. ahhh, ze kon hier wel voor eeuwig blijven zitten, al wist ze dat ze snel weer zou moeten werken, en voor 1 keer keek ze er tegenop.

}NOOO!!!! Nu zou er echt zo iemand komen van *kuch kuch* -_- 'what are you doing with my friend?' xD En als dat iemand is die Alexx mag dan zou ze echt ineens helemaal het tegenovergestelde zijn van nu xD That would shock him >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Arne
Arne

PROFIEL
Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 ‣
Job:
Relationship: Haha... NOPE ‣

glowing like the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: glowing like the sun   glowing like the sun Emptyzo apr 19 2015, 21:25


arne
Code © Dutchy
Hmmm... misschien toch die andere aanpak, die ging sneller. Toch ook deze voorzichtigheid. Leuk, dan kon hij hier weer op oefenen. "Ik weet dat er een 'r' in voorkomt." Alexandra. Ja ze waren perfect en dat zou ze later ook moeten begrijpen. Hij volgde haar voorbeeld en sloot zijn ogen genietend van de zon. "Ken je liefde op het eerste gezicht?"

{ Hij zal goed voor haar zijn, en voor haar opkomen... tot hij iemand anders ontmoet xD En Arne raakt nooit geschokt >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

glowing like the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: glowing like the sun   glowing like the sun Emptyzo apr 19 2015, 21:31

Even knikte ze, oke een 'r' is al iets, en hey, toevallig kwam dat ook voor in haar naam! Dat vond Alexx best grappig. Rustig geniete ze van de zon tot hij weer op sprak, liefde op het eerste gezicht? "Euhm ja, wat is daarmee?" Vroeg ze hem terwijl ze haar bruine ogen weer op de jongen richtte en haar best deed om niet te erg te blozen over het feit dat hij geen shirt aan had. Haar stem was vol met onschuld en onzekerheid. Ze had gehoord van liefde op het eerste gezicht, maar wat ze erover dacht wist ze niet.

}No! Alexx don't! and why are you so innocent? Well, Alexx has a totaly different side to her personality, so who knows >D xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Arne
Arne

PROFIEL
Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 ‣
Job:
Relationship: Haha... NOPE ‣

glowing like the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: glowing like the sun   glowing like the sun Emptyma apr 20 2015, 17:34


arne
Code © Dutchy
"Euhm ja, wat is daarmee?" Hij zweette zich echt te pletter. Niet zo fijn... Hij kon zijn kniebroek niet verdragen. Arne bloosde. Yess, gelukt! "Ik zweet met echt te pletter.", mompelde hij. Hij twijfelde eventjes, eigenlijk niet, en trok dan zijn broek uit. Hij had gespierde, bruine benen. En ja een grijze boxershort. Handig hoor, grijs. Dat flatteert niet echt. "Eh... over liefde op het eerste gezicht." Hij drukte zijn handen in elkaar. "Well... ik geloofde er echt niet in. Ik bedoel hoe kun je nu op het eerste gezicht verliefd zijn. Maar nu..."

{ Haha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

glowing like the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: glowing like the sun   glowing like the sun Emptyma apr 20 2015, 18:54

Zodra ze zag wat hij aan het doen was keek ze weg met nog veel rodere wangen, echter was ze niet snel genoeg geweest en had ze toch nog ene beeld van hem in zijn onderbroek, iets dat ze best eng en awkward vond, maar vooral eng. Waarom wist ze niet maar ze durfde niet eens terug te kijken. dus bleef ze blozend naar haar handen kijken, niet zeker hoe te reageren op wat hij deed of wat hij net heeft gezegd.

}S.O.S xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Arne
Arne

PROFIEL
Aantal berichten : 64

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 ‣
Job:
Relationship: Haha... NOPE ‣

glowing like the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: glowing like the sun   glowing like the sun Emptyma apr 20 2015, 20:34


arne
Code © Dutchy
Hij keek naar haar blozende wangen, eerder vuurrood. Ze keek weg, yess... 't was zo in de pocket. De jongen keek naar haar, zijn ogen werden iets warmer. Iedereen noemde hem glad, maar hij was ook wel echt verliefd. Hij was écht verliefd op dit meisje. Maar dat was hij ook op andere meisjes... tegelijkertijd. Hij moest ze gewoon uitpikken. Degene die aanspreekbaar waren, poef... Hij pakte zijn broek en legde die over zijn short. Zo zodat alleen dat bedekt was. "Sorry eh... 't is oké hoor."
{ >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

glowing like the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: glowing like the sun   glowing like the sun Emptyma apr 20 2015, 20:50

remember when ...

Oeh madeliefjes! Als een groot kind boog hij voorover en trok er een paar uit de grond, wel zorgvuldig, zodat er geen halve stengeltjes in de bodem bleven haken. Dan zouden die bloemetjes te erg gekweld worden, nu hadden ze tenminste nog iets van wortels over. Wat hij ermee moest? Tussen zijn oor stoppen en wie weet kon hij iemand wel ondergooien met kleine bloemetjes want .. yolo?
Ja dat. Maar plots werd zijn aandacht getrokken door twee figuren. "Hey Le--" Hh wat. Een of andere gozer trok zijn broek uit. Fletch's gezicht vertrok wat van .. verwarring of walging? What the .. Alex keek hem echter niet aan en de jongen, wie hem helemaal niet bekend voorkwam, begon zich maar ook ongemakkelijk te gedragen. "Uh .." Het glipte luid en onbedoeld uit zijn mond en de madeliefjes dwarrelden uit zijn hand.

-- O:)
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

glowing like the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: glowing like the sun   glowing like the sun Emptyma apr 20 2015, 21:16

Verbaasd met nog steeds een rood gezicht keek ze op bij een stem die haar maar al te goed in de oren klonk. Direct sprong ze op en keerde ze zich in de richting van het geluid waardoor ze haar rug naar de jongen keerde, en yep daar stond hij. Al haar zelfvertrouwen vloog weg op een eenhoorn naar neverland, of nou ja alle zelfvertrouwen die ze nog over had na al dat gedoe. Direct schaamde ze zich voor het feit dat hij haar in deze situatie had gezien en voor het feit dat ze zo een korte shorts droeg en een spannend hemdje. een beetje onzeker kruiste ze haar armen ene beetje over zich om haar lichaam te bedekken terwijl ze 'help' naar hem zei zonder enig geluid, hopend dat hij haar zou begrijpen. Paniek was te zien in haar normale rustige en verlegen bruine ogen en elke spier in haar lichaam was gespannen. "Hi Fletch" Zei ze dan maar zacht, terwijl ze hara best deed om niet bang weg te rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

glowing like the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: glowing like the sun   glowing like the sun Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
glowing like the sun
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Open Field-