IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Algemene Runner Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 20:28

Ik ben dus enkele dagen afwezig (geweest) omdat ik mijn eindwerk volgende week moet afgeven x'D

&Haaay x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 20:48

Haii iedereen ^^

Een misschien is toch goed? Gisteren had mijn crush een status gezet met zo erop van 'zeg nummer in chat en ik zeg of ik een relatie met u wil' awel ik heb dat dus gedaan en die zei misschien...oh god ik heb die op 3 daagse leren kennen en damn ik krijg hem niet uit mijn kop :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 21:33

#Amy: Sorry, ik wil niet de pret voor je verpesten, maar als je zulke dingen op FB zet dan ben je toch wel heel wanhopig opzoek... Je hebt goed kans dat er tig andere meisjes hetzelfde antwoord krijgen :c Ik hoop het niet voor je, maar hij komt in mijn ogen een beetje over als 'n aandachtszoeker. Maar hé, ik kan het ook heel goed mis hebben, eh! c: Laten we hopen voor je dat het echt 'n toffe kerel is en dat-ie z'n woord houdt Wink

#Charlotte: Ik wil wel 'n topic met Evan als jij maakt? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 21:36

Zo is ie niet,echt een toffe gast,ook veel mee opgetrokken op 3 daagse en we hadden echt zo'n aantal toutch moments enzo en ja we konden het wel goed met elkaar vinden...Naja,ik zie wel hoe het uitdraait,bovendien is er 50% kans dat ik mss volgend jaar bij hem in de klas kom.

&

Is goed(Char is mine :3),ik switch sewwes wel naar Charlotte,maar wie maakt topic?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 21:44

#Amy: Nja, zolang jij je er goed bij voelt is't oké, maar wel voorzichtig zijn, hè? :3 Een gebroken hart is echt vreselijk ;_;

Zou jij 'm willen maken? ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 21:45

Ja i know,heb al 3 vriendjes gehad so,ik heb ervaring :3

Is goed,komt eraan c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 21:51

#Amy: Ik moet trouwens wel zeggen dat jouw onderschrift en dat liedje en zo echt prachtig is ;o

En doe maar rustig hoor :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 22:26

Oke, ik moet nog steeds de operatie ondergaan, maar ik ben nu verhuisd, hoef nog maar 1 tentamen te maken die ik vanaf thuis mag doen. Etccc en ik heb contact met wat leuke mensen die ik al tijd lang niet heb gesproken. Ademhalen is een bitch en doet 24/7 pijn (want ik moet me eigenlijk heel rustig houden, maar ik ben heel slecht in op standje medium leven), maar ik maak er het beste van.

DUS. Wie wil er een topic? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 22:29

#Eef: Respect voor je dat je er zo mee omgaat! <3

En ik wil wel... je krijgt zelfs de eer om 'm te maken, haha Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 22:30

@eef, ik wil wel een topicje ^-^
En ik hoop dat ondanks dat ademhalen pijn doet dat het wel gaat, wel leuk dat je weer contact hebt met mensen die je al een tijdje niet gesproken had ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 22:32

@Freed: thanks Smile En ja zal ik doen!
@Alex: zou jij die dan willen maken? En ja het is wel heel leuk zo!

En ik ben stiekem heel trots dat de site nog steeds leeft ondanks dat ik een beetje weg-ig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 22:32

#Eef: Haha, sorry. Ik ben zo slecht in openingstopics ;_;

Ik hoop trouwens dat het na de operatie ook beter met je zal gaan c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 22:33

@eef, komt eraan ^-^
En ben ook heel blij dat de site nog goed verder gaat, ondanks het feit dat 'ie nu een beetje stil is
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 22:45

Alexandra schreef:
@eef, komt eraan ^-^
En ben ook heel blij dat de site nog goed verder gaat, ondanks het feit dat 'ie nu een beetje stil is

Hoe veel posten hebben wij wel niet gemaakt de afgelopen dagen joh? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 22:47

Komt binnenkort wel weer op gang. Nu is het de examens periode en binnenkort is het weer actiever.
@Eef goed om te horen dat je je best doet om zo rustig mogelijk te blijven c:
@Freedje,topic komt wss morgen namiddag moet nu gaan en moet morgen tot 12 uur weg c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 22:54

Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 22:56

#Amy: Doe maar rustig aan meid! (:

--

Ik kan morgen wss niet (veel) posten omdat ik morgen moet inpakken en weer terug naar huis moet vertrekken *snik snik*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evangeline
Evangeline
Keeper - Slicers
Stung

PROFIEL
Tag : YO SOY UN PATO :3

Aantal berichten : 1115

Registratiedatum : 16-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Keeper - Slicers
Relationship: Just a little bit caught in the middle -life is a maze and love a riddle

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 23:03

Ik vind het helemaal niet stil hier, haha.
Dat komt misschien ook omdat het al een tijdje geleden is dat ik me in de wonderenwereld der RPG heb begeven, oh well.

Hmmj... Is het hier verplicht je karakter voor te stellen voor je gaat posten? Ik ben zo lui.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 23:09

#V: Nee. Heb ik ook niet gedaan c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 23:10

@V: whooo wie ben je? Very Happy En nee, hoeft niet. Genoeg mensen doen het nadat ze al een paar topics in de rpg hebben gehad Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
Evangeline
Evangeline
Keeper - Slicers
Stung

PROFIEL
Tag : YO SOY UN PATO :3

Aantal berichten : 1115

Registratiedatum : 16-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Keeper - Slicers
Relationship: Just a little bit caught in the middle -life is a maze and love a riddle

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 23:13

@Fredje: Oké, fjiew. Mijn voorsteltopics zijn te lame voor woorden x|

In that case... Who would care for a tatatopic?

@Eef: Wel, mijn naam begint met een V, eindigt op 'era' ennn ik vond het na een tijd van rust wel weer eens nodig de RPG-grond te betreden c: Ik weet niet voor hoe lang het me gaat lukken actief te blijven, but we'll see 'bout that part.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 23:16

#V: Ik wil wel met Evan. Zie jij 't zitten om 'm te maken? c: Ik ben echt zo slecht in openingstipics, I'm sorry guys xD

#Eef: Was dat topic van Absolutes voor mij bedoeld? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evangeline
Evangeline
Keeper - Slicers
Stung

PROFIEL
Tag : YO SOY UN PATO :3

Aantal berichten : 1115

Registratiedatum : 16-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Keeper - Slicers
Relationship: Just a little bit caught in the middle -life is a maze and love a riddle

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 23:20

Oeh, okeey ( Crazy Super Blij ).
Ja, is goed. Ik moet morgen alleen wel echtechtecht scheikunde leren, dus misschien morgenavond x')
Ik vind Eve ook wel een Med-Jack, dus misschien daar iets van een connectie? Ah, I'll see.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 23:24

Bericht nummer 1000 o.O wow ik ben echt een spammer xD
Eerste keer ooit dat ik 1000 berichten haal op een account, en ben nog niet eens voor langer dan 2 maanden op Alexx, don't know if i'm proud or not xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Evangeline
Evangeline
Keeper - Slicers
Stung

PROFIEL
Tag : YO SOY UN PATO :3

Aantal berichten : 1115

Registratiedatum : 16-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Keeper - Slicers
Relationship: Just a little bit caught in the middle -life is a maze and love a riddle

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Emptyza mei 16 2015, 23:26

Wauw, congrats *Claps*
Ik heb een keer de duizend gehaald, maar dat was echt met een account waar ik een jaar op zat of zo, haha. Ik ben niet zo goed in activiteit, ik zal jullie alvast waarschuwen. Sooh, you should be proud c:

*Edit: Kan Eve een Slicer zijn, btw? In het rangentopic zie ik staan dat dat niet beschikbaar is, maar dat staat overal bij en toch hebben veel mensen dergelijken in hun profiel staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Runner Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 19 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemene Runner Onzin Topic
» Algemene Runner Onzin Topic
» Algemene Runner Onzin Topic
» Algemene Runner Onzin Topic
» Algemene Runner Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: ALGEMEEN :: Off-game :: Babbelhoekje-