IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Algemene Runner Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptydo mei 21 2015, 23:08

Erg moeilijk xD
Er was heel veel gedoe en op het einde hebben we (net) moeten skypen door allemaal problemen die waren gekomen, we hebben vooral gepraat over de roo en hoe het zou gaan en over mijn ervaring enzo en nou ja, ik heb de rol!!! ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lester
Lester
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 808

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: *welcome to the void*
Relationship: Get the hell outta here

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptydo mei 21 2015, 23:52

Goedzo Lex!! Ik wist dat je het kon!!

Wow Eef, dat is zwaar klote! Kunnen ze dat zomaar maken? Like, ze kunnen toch niet een operatie zomaar blijven verzetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 07:15

#Lex: Geweldig, maar we wisten al wel dat je het kon, hoor! :3

#Oliver (ben naam even kwijt, sorry xD): Ik vind het best 'n leuk setje c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 07:20

@Alex, ik ben zo blij voor je! Als de film uit is wil ik hem zien :'D

@Cat, how shit! Heb je dat helemaal zelf gemaakt? Proud! :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 07:27

Ik hoop echt dat als ik mijn eerste hoofdstuk post op Wattpad dat ik wat meer lezers krijg XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 10:41

Lester schreef:
Goedzo Lex!! Ik wist dat je het kon!!

Wow Eef, dat is zwaar klote! Kunnen ze dat zomaar maken? Like, ze kunnen toch niet een operatie zomaar blijven verzetten?

Ja, zou je denken he? Maarja, ik word vandaag gebeld door m'n huisarts, want zij gaat nog proberen te pushen dat t wel volgende week kan. Dus ik zit weer lekker naar m'n mobiel te staren. ://///
Terug naar boven Ga naar beneden
Lester
Lester
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 808

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: *welcome to the void*
Relationship: Get the hell outta here

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 14:54

Volgens mij heeft onze vaatwasser zojuist een beker vernield o.o

Dat is wel aardig van je huisarts Eef! Dan zetten ze je in ieder geval niet volledig zomaar aan de kant maar probeert ze het ook nog wel. Laten we hopen dat ze erin slaagt, het zou echt rot zijn als dit net zo liep dat je inderdaad niet naar Engeland kan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 15:44

NIKS en NIEMAND laat Engeland niet doorgaan Razz

MAAR, de aanhouder wint muwhahah. Ik word maandagochtend 11 uur opgenomen, en als het goed is dinsdag rond 2/3 uur geopereerd. Punt is alleen dat ze hierdoor een beetje te volgeboekt zijn, waardoor de operatie niet door kan gaan als de operatie voor mij uitloopt. Maar dat risico wil ik prima nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 15:50

Yay, hopelijk komt het allemaal goed Eef!
---
Ugh, ik had een presentatie voor Duits eigenlijk vandaag, super hard voor geleerd. Komt de lerares niet opdagen. Nu moet ik drie weken wachten met presenteren..
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 16:16

Awesome nieuws, Eef! Om het te vieren moet je een postje bij Max x Lena maken :'D

@Cat, that sucks :c Nja, nu kan je extra hard oefenen!

--

Verlengt weekend! <3_<3
Engelse boekpresentatie gehad, niet voorbereid enkel de auteur opgezocht -> 35.5/40 :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 17:42

Posts komen, maar niet vandaag xD Sorry ik ben niet kei gemotiveerd voor de rpg, en stiekem vind ik het veel leuker om met Grieviegrief te posten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 18:02

Wauw,Ayla beland echt in bizarre situaties :') & Heey trouwens xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 20:24

Ik moet weinig posten op het andere forum, we weten allemaal wat dat betekent.... FREEDJE KAN MISS HIER ACTIEF ZIJN Crazy Super Blij En anders zéker morgen <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 20:54

SO PROUD! NET ANDERHALFUUR GELOPEN + WORKOUT! Voor jullie denk dat ik een mega conditie heb, er waren ook wandelstukjes :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 21:27

#Emma: Nou én! Anderhalf uur, wauw! Goed gedaan! Vroeger kon ik aan één stuk 10 km joggen... xD
Nu heb ik het vervangen door één uur intensief Zumba. Works for me xD Maar dat kwam omdat ik steeds 'n onverklaarbare pijn in m'n been kreeg en ook met fietsen is dat zo. Echt zo lood in m'n benen precies :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 21:29

Ik kan nu bijna niks meer normaal bij L.O. Ik heb iets aan mijn voeten en heb er snel last van dus scoor qua punten ook laag :s Al een chance dat paardrijden nog gaat,anders was mijn leven echt een hel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 21:39

#Amy: Dan vind ik het dom van die leerkrachten dat ze daar geen rekening mee kunnen houden ;_;
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 21:43

@Freedje,idd en grotendeels moet ik altijd mee doen,vandaag ook omdat ik mijn skate board niet had mee genomen(want we moesten ofwel een fiets,skeelers,skate board of step mee nemen) maar mijn skeat board was te groot dus die had ik thuis gelaten en ik moest dus rondjes gaan lopen. Resultaat: 2 of 3 rondjes gelopen en de rest van de les gestapt. Mijn voet deed facking veel zeer maar ik mocht niet eens 10 mins ofzo zitten dus ja,mijn voeten naar de klote >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 21:52

#Amy: Ik zou daarmee naar de directeur of zo gaan, hoor. Dat is gewoon echt niet normaal. Ze mogen wel eens wat meer rekening houden met mensen hun beperkingen, hoor! Ik heb een vriendin die nauwelijks kan stappen omdat er iets met haar benen is. Stond ze een paar maanden geleden in de winkel - zij moest het winkelwagentje vasthouden omdat ze anders om zou vallen - en een vriendelijke man wilde voorbij komen en vroeg of hij erlangs mocht (we stonden aan de kassa), duwt zo'n oude vrouw dat karretje kei hard naar voren, snauwend tegen mijn vriendin dat die man iets vroeg aan ons. Stom wijf ;_;
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 21:59

@Freedje,nu is het toch al te laat,we zijn bijna eind schooljaar dus ja,maar we hebben een vervanger. De eerste L.O leerkracht en die we normaal het hele jaar zou hebben hield er wel rekening mee,maar de vervanger van nu niet dus ja :s
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 22:09

@Amy; Dat is echt vervelend. Daar moet wel wat aan gedaan worden. Ik heb spierzwakte in benen en voeten en toen ik pas de brief liet zien van dat het echt was werd ik pas serieus genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 22:19

#C: Ergens snap je het dan ook wel van die leerkrachten. Je hebt natuurlijk altijd van die leerlingen rondlopen die het verzieken voor anderen met hun zogenaamde kwaaltjes. Dan is het weer dit, dan is het weer dat. Maar dat vind ik dan nog geen reden om je voor zoiets niet te geloven ;s

#Amy: Dan mag ik hopen dat je die vervanger volgend jaar niet meer hebt, want na L.O met kapotte voeten zitten heeft ook niet veel zin in mijn opinie :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyvr mei 22 2015, 22:59

Ik begrijp het ook wel, maar het is gewoon irritant.
---
I just keep spamming this: https://themazerunnernl.actieforum.com/t222-open-well-that-ended-badly-ii
He's dying peeps, show your face pls.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyza mei 23 2015, 07:49

Nog vijf uur en ik ben terug in Nederland!
Heb ik iets gemist? O:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Emptyza mei 23 2015, 08:05

@soof, you were out of the netherlands?
niet echt veel, Evan heeft gewoon Ayla bloot gezien, en net ook Alexx en Alexx heeft hem bijna bloot gezien, daarnaast is Oliver dood aan het gaan doordat hij gestoken is door een griever, en zijn Oliver en Hayden een koppel, en er zijn een paar nieuwe mensen/chars
ik denk dat dat het ongeveer is
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 31 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Runner Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemene Runner Onzin Topic
» Algemene Runner Onzin Topic
» Algemene Runner Onzin Topic
» Algemene Runner Onzin Topic
» Algemene Runner Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: ALGEMEEN :: Off-game :: Babbelhoekje-