IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Nightmares will always find you, even without memories

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Nightmares will always find you, even without memories Empty
BerichtOnderwerp: Nightmares will always find you, even without memories   Nightmares will always find you, even without memories Emptydi apr 14 2015, 17:16

Geschrokken ging ze rechtop zitten, amper haar angstige schreeuw inhoudend. Er prikte tranen in haar ogen, echter duwde ze deze terug, ze mochten er niet uit. Ze snapte het niet, het had zo echt geleken, gevoeld. Misschien was het wel echt? Maar waarom was die man zonder gezicht haar in elkaar aan het slaan, en al die andere dingen die hij deed? En waarom was ze zo bang geweest? En hoe kon het echt zijn geweest als ze zich niets van haar verleden herinnerde? Stil zwaaide ze haar benen over de zijkant van haar hangmat en bleef ze even stil zitten, niet zeker wat te doen terwijl ze van de shock probeerde te bekomen. Ze had echter al snel door dat dit niet lukte met allemaal mensen om haar heen, ineens voelde ze zich erg claustrofobisch. Dus zo snel mogelijk maar ook stil heef ze zich op uit haar hangmat en sloop ze weg van deze plek. Ze kon er niet snel genoeg wegkomen. Pas nadat er ene goede aantal meters tussen haar en al de hangmatten was liep ze naar een boom en ging ze ertegen zitten terwijl ze haar hoofd naar achteren deed tot het het schors raakte. Vervolgens begon ze diep adem te nemen om te proberen te kalmeren. Terwijl ze langzaamaan uit haar shock kwam hoorde ze een hard geluid van achter de muren, geschrokken keek ze op naar waar de opening in de muren was, deze was er echter op ene of andere manier niet, raar. Later zou ze zich waarschijnlijk afvragen wat dat was geweest maar nu, nu was ze nog te veel in shock. Terwijl ze zich probeerde verder te kalmeren kwamen er allemaal beelden van haar nachtmerrie door haar hoofd zweven. Het had zo echt geleken… Alweer kwamen er tranen in haar ogen, dit keer kon ze ze echter niet allemaal tegenhouden en glipte er een paar uit haar bruine ogen en rolde ze over haar wangen. Ze deed niets om ze weg te vegen, even kon het haar niet schelen want nu ze uit haar shock was gekomen was de angst van de droom haar aan het overnemen.

}Open ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Nightmares will always find you, even without memories Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares will always find you, even without memories   Nightmares will always find you, even without memories Emptydo apr 16 2015, 23:42

Slapen had hij nooit geweldig gevonden, hij was een nachtuil, maar na deze slopende dagen kon hij niet anders dan elke avond moe in zijn hangmat te liggen, om in de vroege ochtend weer gewekt te worden. Maar terwijl hij naar de sterrennacht staarde kon hij de slaap niet vatten. De jongen onderdrukte een gaap en ging verliggen. Zijn hoofd rustte op zijn hoofd en zijn benen had hij gekruist. Zou dit een andere sterrennacht zijn dan waar hij origineel naar zou hebben gekeken voor dit alles was gebeurd? Ergens verderop ging iemand verschrikt rechtop zitten. Oliver draaide zijn hoofd naar het silhouet, een meisje aan het lange haar te zien. Ze leek niet op haar gemak, maar wie was dat wel hier? Ze kroop echter uit de hangmat en verdween de nacht in. Misschien een nachtmerrie? Olivers nieuwsgierigheid was gewekt en hij sprong zijn eigen hangmat uit en greep zijn jas van de grond. Hij trok het ding aan en sloop achter het meisje aan, zijn handen diep in zijn zakken gestoken. Ze was ergens bij een boom gaan zitten, misschien wilde ze gewoon rust. Maar dat had ze toch bij de hangmatten? Hij liep wat dichterbij en op een afstand van drie meter bleef hij staan. 'Hey.' Kwam er zachtjes uit. 'Alles okay?' Het leek er niet op. Volgens hem was ze aan het huilen. Hij was niet goed in dit soort situaties. Wat moest hij doen? Zijn jas aanbieden? Hoe zou dat helpen met het ophouden van huilen? Waarom gebeurden dit soort dingen altijd met hem? Nee, dit was pas de eerste keer, hij moest ophouden met van een mug een olifant te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Nightmares will always find you, even without memories Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares will always find you, even without memories   Nightmares will always find you, even without memories Emptyvr apr 17 2015, 00:02

Ze kon nog steeds voelen hoe de paar tranen die haar ogen ontsnapt waren over haar wangen rolde om vervolgens van haar gezicht af te vallen en op haar hand te landen. Waarom had ze die droom? Waarom was het zo eng? Waarom had het zo echt geleken? Alexx wist het niet, ze wist geen 1 antwoord voor al haar vragen. Toch bleven allemaal vragen haar hoofd doorspoken, dat is tot ineens een stem haar deed schrikken waardoor ze snel haar ogen opende om te kijken naar de richting van waar de stem was gekomen om daar vervolgens een persoon te zien. Terwijl ze snel de paar tranen die op haar wangen waren wegveegde antwoordde ze met een bibber in haar stem. "Het gaat wel. Kon gewoon niet slapen." loog ze terwijl ze haar stem probeerde te stoppen met bibberen en kraken, wat dus uiteindelijk niet lukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Nightmares will always find you, even without memories Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares will always find you, even without memories   Nightmares will always find you, even without memories Emptyvr apr 17 2015, 00:12

Ze schrok van hem. Geweldig. Daarbij klonk haar stem ook niet al te vast en zag hij nog steeds tranen, die ze zo snel mogelijk probeerde weg te vegen, uit haar ogen rollen. Het ging dus niet goed. Maar ze zei het tegendeel. "Het gaat wel. Kon gewoon niet slapen." Hij had ook niet de waarheid verwacht. Hier in The Glade werd gewoon gedacht dat de meesten bikkelhard waren, maar van binnen waren het allemaal mensen die te bang waren hun zwaktes te laten zien. Zo ging zijn theorie tenminste. Hij was hetzelfde. Van binnen zat hij vol met twijfel en frustratie, om het nog maar niet over de vragen te hebben, maar van buiten probeerde hij te laten zien dat The Glade wel interessant was, maar niet interessant genoeg om alles te ontdekken, hoe graag hij het ook wilde. Haar onvaste stem had makkelijk verraden dat het niet goed ging. Zonder iets te zeggen ging hij een halve meter van haar af zitten. 'Zo te horen gaat het niet.' Merkte hij op een vriendelijke manier op. Hij kende haar niet maar ze had nu iemand nodig. En die iemand kon nu niet haar nog rotter laten gaan voelen. Oliver stak zijn hand uit. 'Ik ben Oliver, ben hier sinds een dag of twee.' Hij hoopte dat ze zijn hand zou aanpakken anders was dit heel ongemakkelijk. 'Ik heb niet echt nachtmerries,' Vervolgde hij na een kleine stilte terwijl hij naar de sterrenlucht staarde. 'Misschien komen ze nog, mijn herinneringen zijn niet terug dus ja. Weinig om nachtmerries over te hebben.' Hij grijnsde. Het was als grap bedoeld maar hij wist dat het een slechte grap was. Hij hoopte alleen dat hij haar kon opvrolijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Nightmares will always find you, even without memories Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares will always find you, even without memories   Nightmares will always find you, even without memories Emptyvr apr 17 2015, 00:30

Ze wist direct dat haar stem har ar had verraden, nou ja als haar tranen dat al niet hadden gedaan. Terwijl ze zichzelf probeerde te kalmeren volgde ze zijn bewegingen wanneer hij voor haar ging zitten. Ze had hem nog niet gezien dus hij was waarschijnlijk nieuw. En haar vermoedens werden al snel bevestigt toen hij zijn hand uitstak en zich voorstelde en vertelde hoe hij hier nog maar een paar dagen was. Een beetje verlegen nam ze zijn hand aan terwijl ze zichzelf voorstelde. "Ik ben Alexandra maar zowat iedereen noemt me Alexx of Lex en ik zit hier al ongeveer een week." Stelde ze zich voor let een stem die nog steeds een bibber bevatte. Alexx kreeg een kleine glimlach bij wat hij vervolgens zei. Het was dan niet bepaald grappig geweest maar het feit dat Oliver, iemand die ze nog maar bet had leren kennen haar probeerde opvrolijken is wat haar een kleine glimlach gaf. "Niemand krijgt zijn of haar herinneringen terug dus ja... Zei ze een beetje weifelend voordat ze er nog erg zacht achterna zei, "Al denk ik wel dat mijn nachtmerrie te maken had met vroeger, ik heb de littekens om het te bevestigen." Haar stem was amper boven een fluister wanneer ze dit zei en haar toon was twijfelend, wat normaal is sinds niemand herinneringen had over hun verleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Nightmares will always find you, even without memories Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares will always find you, even without memories   Nightmares will always find you, even without memories Emptyvr apr 17 2015, 00:48

De jongen onderdrukte een gaap. In tegenstelling tot het meisje had hij wel slaap gekregen maar hij kon haar moeilijk hier achterlaten. Het meisje nam zijn hand aan en hij haalde opgelucht adem, hij had gelukkig niet te maken met een of andere bitch die niet wilde toegeven dat ze even in de put zat. Hij schonk haar een vriendelijke glimlach. "Ik ben Alexandra maar zowat iedereen noemt me Alexx of Lex en ik zit hier al ongeveer een week." Stelde ze zich voor let een stem die nog steeds een bibber bevatte. Oliver knikte en keek weer voor zich uit. Ze was al een week hier, het klonk als weinig maar voor hem klonk het als veel. Een week opgesloten zitten in een onbekende omgeving met niets waar je je aan vast kon klampen. Hij ging vluchtig met zijn handen door zijn haren, een tik was hij achtergekomen als hij wat nerveuzer was, maar voor wat? Voor het meisje, Alex? Ze was niet echt zijn type. Misschien was het meer omdat hij bang was dat hij iets fouts zou doen waardoor ze weer verdrietig werd. "Niemand krijgt zijn of haar herinneringen terug dus ja...'' Was haar wat voorzichtige antwoord op zijn verhaal. Teleurgesteld keek Oliver weg. Hij had het antwoord al half verwacht maar nog steeds raakte het hard. Niet meer herinneren wie zijn familie was, waar hij vroeger was en het allerbelangrijkste, waarom hij hier was gekomen. Alexandra vervolgde: "Al denk ik wel dat mijn nachtmerrie te maken had met vroeger, ik heb de littekens om het te bevestigen." Het was meer een fluistering maar Oliver had het goed gehoord. Hij keek haar fronsend aan. 'Is dat niet raar? Wetende dat het een herinnering is maar het niet kunnen herinneren?' Hij keek haar vragend aan. 'En je moet me niet dingen vertellen die je niet wil vertellen, okay?' Vervolgde hij er vrij snel achteraan. Hij wilde niet opdringerig klinken en het laten lijken dat hij van alles van haar wilde weten. Oliver onderdrukte weer een gaap en keek weg. Zijn ogen jeukten en de hangmat leek nog niet eens zover. Maar hij kon niet weg voordat het meisje naast hem weer goed gekalmeerd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Nightmares will always find you, even without memories Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares will always find you, even without memories   Nightmares will always find you, even without memories Emptyza apr 18 2015, 21:57

"Ja, het is wel raar i guess. Maar het ding is, als wat ik droom echt gebeurt is wil ik me niets herinneren van vroeger." Haar stem brak even terwijl ze dit zei, maar ze bleef doorgaan. "En bedankt." Zei ze er nog achterna, ze bedoelde het feit dat hij haar niet pushte, het was leuk om alles even op gemak te kunnen doen. "En...Wat vind je van the glade tot nu toe?" Alexx wist niet goed wat te doen, ze was het niet gewend om tegen anderen te praten, laat staan over haar gevoelens praten, het was raar.

}sorry dat het zo kort is en dat het zo lang heeft geduurd
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Nightmares will always find you, even without memories Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares will always find you, even without memories   Nightmares will always find you, even without memories Emptyza apr 18 2015, 23:02

Ze wilde niets herinneren van vroeger. Hij fronste. Waarom? Hij wilde het juist wél, hij wilde dolgraag weten wat er gebeurd was voordat hij in dit gebied terecht was gekomen. Er kwam een bedankje voor hem, zei het wat met een gebroken stem maar Oliver vond het niet erg. Hij knikte vriendelijk en begon aan wat gras te plukken. "En...Wat vind je van the glade tot nu toe?" Oliver haalde zijn schouders op. 'Ik weet het niet. Raar? Ik begrijp het gewoon niet. Wat is dit voor plek en waarom zijn we hier? Ik heb gewoon teveel vragen.' Het klonk een beetje gefrustreerd. Hij wilde zo graag antwoorden, maar deze kreeg hij gewoon niet. Oliver gaapte. 'Sorry,' verontschuldigde hij, 'Ik ben een beetje moe.' Hij rekte zich uit en ging op zijn rug liggen om naar de sterren te staren. 'En jij? Wat vind jij van the glade?' Vroeg hij om haar mening te pijlen terwijl hij nog een gaap onderdrukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Nightmares will always find you, even without memories Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmares will always find you, even without memories   Nightmares will always find you, even without memories Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nightmares will always find you, even without memories
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Find Mimi
» Trying to find some meat. [&JULIA]
» Is this hell or heaven? I guess i'll find out
» While the nightmares come to life
» Nightmares and dreamscapes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Homestead-