IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Bright flames at night

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

Bright flames at night Empty
BerichtOnderwerp: Bright flames at night   Bright flames at night Emptyma dec 07 2015, 02:30

If it feels good, tastes good

It must be mine
Hij had twee takjes bij elkaar gezocht, wat stro en droge bladeren bij elkaar gesnord en deze nu neer gelegd om vuur te maken bij de Fireplace. Het was nu dan niet zo'n gezellige boel als dat het hier wel vaak was, maar hij had behoefte aan een kampvuurtje en hij had een klein beetje drank opgesnord, er zaten nog genoeg slokken in om wat te voelen, zelfs als je het met iemand deelde. En hij had er behoefte aan, hij had er gewoon behoefte aan. Kai was dan meer een sportieveling, maar af en toe wat drank was niet verkeerd. Oké, de voorraad was bijna op en wie wist hoe lang het ging duren voor er nieuwe was. Maar dit had hij gereserveerd en voor wie wist die er bij ging komen. Hij wreef de takjes vlug langs elkaar tot er rook ontstond, toen wreef hij ze sneller langs elkaar, nog sneller, tot er een vlam ontstond, opdat moment begon hij zachtjes te blazen, er letterlijk leven in blazen en het vlammetje groeide. Hij legde zijn takjes er bij die nu ook vlam vatte en daarbij legde hij meer, wat grotere takken die hij er mooi om heen bouwde zodat er een mooi kampvuurtje ontstond. Het was klein, maar groot genoeg voor hemzelf. Hij opende de half lege fles en nam een slok. Hm, heerlijk.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth
Seth
Builder & Bagger

PROFIEL
Aantal berichten : 108

Registratiedatum : 10-11-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20
Job: Bagger
Relationship: Try me

Bright flames at night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bright flames at night   Bright flames at night Emptyma dec 07 2015, 03:17

De lange zwartharige jongen kwam aanstrompelen door de nacht en zag Kai zitten naast een brandend kampvuur.
Hij ging naast hem staan en keek naar hem.
Kai had een fles in zijn hand met een bepaalde vloeistof, geen idee wat. Maar kon het hem veel schelen, neen.
Het was een vermoeiende dag geweest vol indrukken en vuur kalmeerde hem altijd op een bepaalde manier.
"Kan ik erbij komen zitten?" Vroeg Seth onzeker. Hij wist niet echt hoe zich te gedragen als greenie ten opzichte van al deze veteranen.
De beleefde approach zou misschien wel eens kunnen werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

Bright flames at night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bright flames at night   Bright flames at night Emptyma dec 07 2015, 03:22

If it feels good, tastes good

It must be mine
De alcohol, in dit geval rum, brandde heerlijk in zijn keel. Dat was dan ook het enige dat lekker was, de rest beviel hem niet. Hij had dit uit de keuken gestolen, gezien dit spul blijkbaar ook verwerkt werd in maaltijden voor een extra bite. De alcohol verdampte toch, dus er was niets ergs aan voor de gene die geen alcohol wilden. Een stem haalde hem uit zijn gedachten en met vernauwde ogen bekeek hij de passerende jongen. "Ah! Jij bent de gene die mijn 'Greenie' titel van me af hebt genomen!" Zei hij met een grijns als begroeting. "En... kom d'r bij, kom d'r bij!" Vervolgde hij. Overduidelijk was de alcohol al helemaal in zijn systeem getrokken.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth
Seth
Builder & Bagger

PROFIEL
Aantal berichten : 108

Registratiedatum : 10-11-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20
Job: Bagger
Relationship: Try me

Bright flames at night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bright flames at night   Bright flames at night Emptyma dec 07 2015, 16:43

Hij zette zich langzaam neer naast Kai en hield zijn handen voor hem om zichzelf te verwarmen. Niet dat dat nodig was in de Glade maar het gevoel gaf iets comforting.
"En hoe heet jij en wat ben je daar aan het drinken?" Vroeg hij een wenkbrauw optrekkend en wijzend naar de fles rum.
"Was jij de greenie voor me? Ik denk dat mijn naam terugkomt het begon met een S Denkik." Peinzend liet hij zijn gedachten dwalen in de vlammen van het vuurtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

Bright flames at night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bright flames at night   Bright flames at night Emptyma dec 07 2015, 17:58

If it feels good, tastes good

It must be mine
De Greenie was er bij komen zitten en vroeg naar zijn naam en wat hij dronk. Kai lachte schaapachtig en keek hem aan. "Ik ben Rum en ik drink Kai, heerlijk," zei hij met diezelfde schaapachtige grijns op zijn gelaat. Hij streek met zijn haar door zijn donkerbruine haren en grinnikte even. "Yep, dat was ik Simon," reageerde hij op zijn volgende woorden, besluitend dat de Greenie vanaf nu Simon heette voor hem.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth
Seth
Builder & Bagger

PROFIEL
Aantal berichten : 108

Registratiedatum : 10-11-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20
Job: Bagger
Relationship: Try me

Bright flames at night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bright flames at night   Bright flames at night Emptyma dec 07 2015, 18:53

De greenie keek zo hard en vragend naar Kai dat er praktisch vraagtekens boven zijn hoofd verschenen. "Jij heet Rum?"
Toen snapte hij het en kwam tot de conclusie dat de alcohol naar zijn hoofd was gestegen. Hij had dacht hij nog nooit alcohol gedronken maar zeker wist hij dat natuurlijk niet. "Ik denk dat simon het niet is. hoelang zit jij hier al?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

Bright flames at night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bright flames at night   Bright flames at night Emptyma dec 07 2015, 19:14

If it feels good, tastes good

It must be mine
Kai lachte luid en drukte de fles met Rum tegen de borstkas van Simon, zoals hij de gast nu noemde. "Ja, ik heet Rum," lachte hij, zelf wel beter wetend, maar hij vond het leuk zo te reageren. "Maar je mag me ook Kai noemen," vervolgde hij loom. "Wat mij betreft heet je Simon, Greenie," zei Kai toen met dubbele tong. "En kan je wat minder saaie vragen stellen en gewoon gezellig zijn. Drink wat," zei hij, de fles harder tegen Simon aan duwend. Hij had geen zin in vragen beantwoorden, hij was tenslotte aangeschoten. Hij dronk vrijwel nooit, aan zijn atletische bouw te zien, zou je ook niet van hem denken dat hij wel eens van een drankje hield. Maar hé, alles moest gecompenseerd worden. Met mate was alles prima.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth
Seth
Builder & Bagger

PROFIEL
Aantal berichten : 108

Registratiedatum : 10-11-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20
Job: Bagger
Relationship: Try me

Bright flames at night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bright flames at night   Bright flames at night Emptyma dec 07 2015, 19:24

Hij pakte de fles aan en om stoer te doen goot hij direct wat in zijn keel.
Het enorm brandend gevoel was zeker niet wat hij verwacht had en al snel zat hij te hoesten en te proesten.
"Wat is dit." Zei hij met een hese stem en klopte met zijn vuist op zijn borstkas.
"Ik voel me een beetje lichthoofdig." Hij grinnikte. "Blijkbaar is mijn tolerantie niet bestaand."
Hij besloot dat Rumkai wel oke was. "Ik ga de personen vermoorden die ons hierin hebben gestoken, rumkai! Zowaar ik Seth heet!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

Bright flames at night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bright flames at night   Bright flames at night Emptydi dec 08 2015, 03:13

If it feels good, tastes good

It must be mine
"Dat is nou rum," klonk de dubbele-tong stem van Kai met een lome grijns op zijn gelaat terwijl hij de fles terug pakte, er een flinke slok uit nam en nonchalant zijn mond afveegde met zijn arm. Hij hoorde Simon zeggen dat hij zich licht hoofdig voelde en daarbij vernauwde Kai zijn ogen en lachte. "Ah! Heerlijk gevoel, niet?" Reageerde hij als of het werkelijk het beste ooit was. "Dit is ook de eerste keer dat ik hier drink in The Glade en ik vind het niet verkeerd," merkte hij op. Toen begon Simon dingen te zeggen waarbij Kai hem aankeek met een opgetrokken wenkbrauw. "Nou, nou, Tijger," grinnikte hij, terwijl hij Simon een klap op zijn schouder gaf. "Zet dat maar uit je hoofd en geniet van dit goddelijke moment," klonk zijn dromerige stem. Hij wierp een zijdelingse blik op de jongen. Niet verkeerd in zijn ogen, zeker niet.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth
Seth
Builder & Bagger

PROFIEL
Aantal berichten : 108

Registratiedatum : 10-11-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20
Job: Bagger
Relationship: Try me

Bright flames at night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bright flames at night   Bright flames at night Emptydi dec 08 2015, 03:27

"Het is... speciaal." Zei hij grinnikend.
Hij nam de fles terug over en nam een slok genietend van hoe het brandde in zijn keel.
Het liet Seth al zijn zorgen vergeten van hoe hij hier opgesloten zat.
Vaag hoorde hij Kai iets zeggen over een tijger en hij keek om.
"Tijger, waar?!" Hij keek angstig om zich in zijn half dronken toestand op zoek naar gevaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

Bright flames at night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bright flames at night   Bright flames at night Emptydi dec 08 2015, 04:12

If it feels good, tastes good

It must be mine
De stem van Kai werd wat zangerig toen hij zijn liefde voor rum uitte. "Rum is het beste van de hele wereld, rum is liefde, rum is leven," waren zijn woorden dan ook als reactie op Simon. Kai had echter niet door dat Simon niet helemaal luisterde en pas op wakkerde bij het woordje 'tijger'. "Ik had het over jou, Simon, jíj bent de Tijger," zei hij met een wenkbrauw wiebel, terwijl hij losjes, beetje dronken, naar hem toe schoof. Misschien wat ongemakkelijk voor Simon.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth
Seth
Builder & Bagger

PROFIEL
Aantal berichten : 108

Registratiedatum : 10-11-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20
Job: Bagger
Relationship: Try me

Bright flames at night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bright flames at night   Bright flames at night Emptydi dec 08 2015, 15:25

Seth ging akkoord Rum was inderdaad een geweldige uitvinding. Waarom had hij dit niet eerder geprobeerd!
Hij leunde naar achter en genoot van de geur en het geluid van de knetterende vlammen.
Wat hij niet had verwacht was Kai's antwoord. Hij was toch geen tijger? Tot Kai ongemakkelijk dichtbij kwam. Seth begon hierbij enorm te zweten. "Wow, wat doe je is dat niet wat dichtbij, man!"
Hij hoopte dat dit een vergissing was door Kai die duidelijk niet meer wist wat hij zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vagebond
Vagebond

PROFIEL
Tag : ohm nom nom nom

Aantal berichten : 3

Registratiedatum : 30-09-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: Puberende Pupendup
Job: Kwispelen, jou spullen afpakken en er mee wegrennen
Relationship: Oh lieve lieve kip jij en ik vanavond! Jij in mijn maag!

Bright flames at night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bright flames at night   Bright flames at night Emptywo dec 09 2015, 13:00

Woef woef waf
Na wat schooieren bij de keuken liep de jonge reu snuffelend naar the bloodhouse om vanachter het hek de kippen en een enkele geit op te jagen. Na de boze woorden van een slicer was hij weer weggerent na haar natuurlijk te hebben uitgedaagd. Pas toen hij doorhad dat deze niet wilde spelen was hij verveeld weggelopen. Verveeld liep de reu verder rond tot hij in de verte geluid hoorde en besloot op onderzoek uit te gaan.
Kwispelend sprong de Golden Retriever met zijn poten op Seth zijn schoot. Al snel snel kreeg Seth een fikse lebber over zijn gehele gezicht. deze moest natuurlijk goed worden schoongemaakt! Schuddend met zijn kont sprong Vagebond tussen de jongens in en greep direct naar de drankfles.

tag: Seth, Kai | notes: sorry, not sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Bright flames at night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bright flames at night   Bright flames at night Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bright flames at night
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bright lights, white skies
» [Feest] Night turns into day
» Late night snacks & Intruders

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Fireplace-