IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Turn the world upside down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Turn the world upside down  Empty
BerichtOnderwerp: Turn the world upside down    Turn the world upside down  Emptydo apr 16 2015, 23:26

Er kwam een gaap uit zijn mond, een van de weinige dingen die er de laatste twee dagen uit waren gegaan. Nadat hij zijn rondleiding had gehad door iemand, wiens naam hij alweer vergeten was, had hij zich afgezonderd. Voornamelijk om na te denken. Maar het had niets geholpen. De mensen om hem heen negeerde hem, net zo druk bezig met herinneringen ophalen als hem. Oliver speelde met een takje en liet het steeds ronddraaien in zijn hand. Het takje had hij al gisteren uit het bos opgepakt en om de een of andere reden had hij het sindsdien bij zich gehouden. Het takje had geen bijzondere kracht of emotionele waarde aan hem dus hij begreep niet waarom hij het bijhield. Maar de blonde jongen begreep een heleboel niet. Hij bungelde met zijn benen over de rand van de planken. Men noemde het een boomhut, al was het niet erg zo te noemen. Maar Oliver vroeg er niet naar en liet alles liever zoals het was. De takken van de bomen van het bos iets verderop ruisten in de wind en diezelfde wind speelde met zijn blonde haren die compleet in de war zaten. Hij had weinig aandacht aan zijn uiterlijk geschonken sinds hij hier was, dat was nooit een prioriteit voor hem geweest. Zijn kleding vertoonde ook al wat scheuren van het bos van gisteren, toen hij zo nodig van het pad af moest omdat zijn nieuwsgierigheid had overwonnen. Het was niet heel bijzonder geweest. Oliver keek op en bekeek de betonnen, grijze muren van het labyrinth. Wat was daar? Zou er iets gevaarlijks zijn? Iedere nacht hoorde hij wel geschreeuw van beesten die zich erin schuil hielden. Maar waarom kwamen ze overdag niet tevoorschijn? Zijn hersenen bleven maar vragen stellen en het frustreerde hem. Uit deze frustratie gooide hij het takje weg, niet wetende waar het terecht zou komen, en ging met zijn rug op de planken liggen. De jongen staarde naar de blauwe lucht. Waarom zat hij hier toch opgesloten? Wat had hij fout gedaan?

[Eerste post voor Fletcher]
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Turn the world upside down  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Turn the world upside down    Turn the world upside down  Emptydo apr 16 2015, 23:32

remember when ...

Adem in, adem uit. Goed, hij zou het maar op een poging gooien. Hij had al van meerdere mensen gehoord dat het uitzicht vanuit die boomhut echt marvulous was en wie weet zou het wel een beetje helpen qua inspiratie. Hij moest natuurlijk wel weer genoeg in petto hebben voor het volgende feest. Als pretbederver Ayla er niet weer tussen zou komen. Ach, anders was een gezellig bijeenkomstje tussen hem, Max, Alex en Helene ook wel gezellig. Wel ergens in het bos, anders werden ze binnen no time gepakt. De eerste paar treden ging goed, maar al snel zag hij de grond onder hem steeds kleiner worden. Fletch slikte en klemde zijn kaken op elkaar, terwijl hij zijn blik nu maar strak naar boven richtte. Niet naar beneden kijken ..
Uiteindelijk wist hij zich op de planken te hijsen en hij krabbelde snel naar het midden van de hut. Zijn blik viel echter al snel op iemand anders. "Shit." Mompelde hij onder zijn adem, maar kwam niet overeind. Om eerlijk te zijn durfde hij dat niet, want dan zou hij misschien een glimp van beneden opvangen en misschien uit angst vallen.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Turn the world upside down  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Turn the world upside down    Turn the world upside down  Emptydo apr 16 2015, 23:49

Zijn gehoor pikte geluid op dichtbij hem. Was het takje op magische wijze terug gekomen? Had die wel emotionele waarde aan hem gehecht? Het kon zomaar zijn in dit gebied. Hij draaide zijn hoofd en zag een jongen liggen. Blond haar, hij herkende het gezicht vaag. Hij had hem wel eens zien rondlopen. De jongen kroop niet overeind, was hij dood? Nee, hij was duidelijk aan het ademen. Was hij bang voor hoogten? Dan wat deed hij hier? Kwam hij het takje terugbrengen? Oliver draaide met zijn ogen. Waarom zou hij het takje terugbrengen, dat was gewoon een rare gedachte. 'Hi.' Kwam er uit zijn mond en hij bleef de jongen aanstaren. Hij zag er aardig uit. 'Blijf je daar de hele dag nog liggen? Het is best een mooi uitzicht hier.' Oliver wist niet zeker of de jongen het verkeerd zou oppakken, hij wilde het niet uitlokken, het was meer als een grapje bedoeld. Want het was duidelijk te zien dat de jongen hoogtevrees had. 'Die planken gaan je niet naar boven of beneden helpen hoor.' Een speelse grijns sierde Olivers gezicht. Het was het eerste plezier dat hij kreeg in de dagen dat hij hier was. En misschien ging hij iets te ver, hij vond het geweldig. Hij maakte een klik-klak geluid met zijn tong om aan te geven dat de jongen er wel heel lang over deed en staarde vervolgens weer naar de lucht. Het was een mooie dag om iemand in de maling te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Turn the world upside down  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Turn the world upside down    Turn the world upside down  Emptyvr apr 17 2015, 07:17

remember when ...

Hij werd gesnapt, of ja, opgemerkt, dat maakte het wat minder vijandig. Basicly had niemand hier een echte vijand genoemd, dus ja, geen reden om dat nu wel te doen. Het was echte een slecht moment voor de vreemdeling om Fletch nu aan te spreken, want een levend wezen dat angstig was, kon rare springen maken. 'Blijf je daar de hele dag nog liggen? Het is best een mooi uitzicht hier.' Hij wierp hem een wat geïrriteerde blik toe, een blik die normaal nooit in zijn ogen stond en hief zichzelf in een zittende positie, maar verroerde zich verder niet. 'Die planken gaan je niet naar boven of beneden helpen hoor.' Weer zo'n opmerking. Fletch klemde zijn handen rond de plekjes waar twee planken tegen elkaar waren gezet, als hem dat extra veiligheid zou geven. "Ik hoef niet zo nodig richting mijn dood te vallen." Bromde hij en kreeg meteen spijt dat hij hier naar boven was gegaan.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Turn the world upside down  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Turn the world upside down    Turn the world upside down  Emptyvr apr 17 2015, 08:58

De jongen was niet blij met zijn commentaar. Maar ja, wat had hij anders verwacht? Grappig commentaar op een vrees is eigenlijk nooit leuk maar Oliver kon het gewoon niet laten. Hij grijnsde en genoot van het zonlicht. De wind blies zachtjes door zijn haren. "Ik hoef niet zo nodig richting mijn dood te vallen." Klonk het niet al te aardig. Oliver ging rechtop zitten en zwaaide zijn benen van de rand af om voor de jongen te gaan zitten in kleermakerszit. Zijn vingers trommelde in een onbekend ritme voor hem op de grond. 'Ziet het eruit alsof ik richting mijn dood ben gevallen?' Hij trok een wenkbrauw op en stak vervolgens een hand uit, deels om vriendelijk te zijn en zich voor te stellen, deels om de arme jongen overeind te helpen. 'Ik ben Oliver. Pak alsjeblieft mijn hand aan anders wordt dit zo ongemakkelijk.' Zijn hand friemelde met een draadje van zijn shirt, dat al vuil was sinds de twee dagen dat hij hier was en hij had nog steeds geen behoefte gehad om het te wassen, en hij hoopte uit de bodem van zijn hart dat de jongen zijn hand zou aanpakken anders viel hij hier misschien wel naar zijn dood. Maar dat was wel heel erg extreem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Turn the world upside down  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Turn the world upside down    Turn the world upside down  Emptyvr apr 17 2015, 15:59

remember when ...

Opeens draaide de vreemdeling zich naar hem om en Fletch wierp hem nog een licht geërgerde blik toe. Hey, hij bevond zich in een enge situatie, dan mocht hij wel even vooroordelen geven!. 'Ziet het eruit alsof ik richting mijn dood ben gevallen?' Kijk ..! Daar deed hij het weer! Ugh. Fletch slaakte een zachte zucht. 'Ik ben Oliver. Pak alsjeblieft mijn hand aan anders wordt dit zo ongemakkelijk.' De uitgestoken hand had hij inderdaad al opgemerkt, maar die tikte hij (wel zachtjes) weg. "Fletch en ik hoef niet zo nodig te gaan staan hier." Meldde hij rustig. Nope. Dan zag hij de grond en misschien wel mensen die meer op mieren leken dan .. mensen.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Turn the world upside down  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Turn the world upside down    Turn the world upside down  Emptyvr apr 17 2015, 19:25

De jongen tikte zijn hand weg, Oliver voelde een schuldgevoel opkomen. Misschien had hij hem niet zo hard moeten aanpakken. "Fletch en ik hoef niet zo nodig te gaan staan hier." Was het antwoord van de jongen. Oliver knikte en keek weg. 'Maar zitten is ook een optie.' Stelde hij voor, op een vriendelijke manier. Hij wilde niet nog vervelender klinken maar de hele dag op planken liggen was ook geen optie. Daarbij, als je te bang was om naar beneden te kijken waarom dan überhaupt naar boven komen? Hij begreep de logica van de jongen niet. Een hand ging door zijn haar en vervolgens weer terug naar de draadjes van zijn shirt. 'Kan ik misschien ergens bij helpen?' Opperde hij na een stilte tussen de twee. Misschien zou Fletch voorstellen om naar beneden te gaan en misschien kon Good Guy Oliver hem daarbij helpen. Alleen moest deze Fletch dan zelf met het idee komen want Oliver vond dat hij wel genoeg pogingen had gedaan om een gesprek aan te knopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Turn the world upside down  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Turn the world upside down    Turn the world upside down  Emptyvr apr 17 2015, 21:32

remember when ...

Had hij het nou maar nooit geprobeerd om naar boven te gaan, het was toch geëindigd in een ramp. Zijn hoogtevrees was niet opeens weg en als hij nu al naar beneden zou gaan, dan zou hij voor altijd een reputatie hebben. Gelukkig was de gast voor hem niet zo'n guy die dat zou doorvertellen met plezier (right?) en wist hij zichzelf niet de hele tijd als een geïrriteerde zak te gedragen. 'Kan ik misschien ergens bij helpen?' Hij schudde zijn hoofd, maar zitten kon inderdaad. Expres liet Fletch zijn blik rusten op de 'vaste' planken onder hem en hief zichzelf in een zittende positie en richtte zijn blik op de gast voor hem. Zijn best deed hij, zodat hij niet naar de achtergrond keek. "Klopt het dat ik jou nog nooit heb gezien?"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Turn the world upside down  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Turn the world upside down    Turn the world upside down  Emptyvr apr 17 2015, 21:41

De jongen ging warempel zitten, echter met zijn blik strak naar de planken gericht. Oliver begreep wel dat de jongen hier zich niet op zijn gemak voelde. Oliver voelde zich ook nooit op zijn gemak in hele grote groepen. Fletch keek naar hem, Oliver schonk hem een vriendelijke glimlach. "Klopt het dat ik jou nog nooit heb gezien?" Was de vraag van de jongen. Oliver keek weg en knikte. 'Ik ben hier pas sinds een dag of twee. Sinds ik uit dat ding daar ben,' Hij wees richting de plek waar de box naar boven kwam. 'Heb ik me vooral afgezonderd. Ik heb het niet zo op grote groepen.' Hij wist maar al te goed dat als hij zich zoveel afzonderde dat hij ook niet ver kwam met antwoorden. Samenwerking was meestal de key tot nieuwe ontdekken of halen. Hij keek weer naar Fletcher. 'En jij? Hoe lang ben jij er al?' Vroeg hij als weerwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Turn the world upside down  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Turn the world upside down    Turn the world upside down  Emptyza apr 18 2015, 12:40

remember when ...

'Ik ben hier pas sinds een dag of twee. Sinds ik uit dat ding daar ben,' Ah, dan had hij gewoon simpel het alarm gemist. Maar goed, hij had nu al geen idee meer hoeveel mensen er na hem hier terecht gekomen waren. Het enige wat gold was dat hij geen newbie meer was. In zijn ogen dan. "Ach iedereen zijn eigen ding toch? Een beetje rust is soms ook heerlijk." Zei hij met een glimlach. 'En jij? Hoe lang ben jij er al?' Pfoe. "Ik denk .. een paar dagen nu? Geen idee eigenlijk, elke dag lijkt een beetje op de dag ervoor, alleen de mensen zijn anders."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Turn the world upside down  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Turn the world upside down    Turn the world upside down  Emptyza apr 18 2015, 13:54

"Ach iedereen zijn eigen ding toch? Een beetje rust is soms ook heerlijk." Had Fletcher met een glimlach gezegd. Oliver knikte maar keek de jongen niet aan. Een beetje rust was natuurlijk heerlijk, maar niet als je het altijd nodig had. Hij voelde zich altijd uitgeput als hij te lang met teveel mensen was. Hij ergerde zich niet aan de groep, het nam gewoon heel veel energie weg. Daarbij was er nooit iemand die een gesprek met hem aanknoopte dus stond hij er vaak gewoon tussen, proberend mee te doen. Wat niet altijd werkte. 'En jij? Hoe lang ben jij er al?' Vroeg Oliver vervolgens aan de jongen. "Ik denk .. een paar dagen nu? Geen idee eigenlijk, elke dag lijkt een beetje op de dag ervoor, alleen de mensen zijn anders.' Oliver knikte instemmend en keek naar de Maze. Wat zou daar in zijn? Zou het hun uitweg zijn? Het werd weer even stil tussen de twee. 'Wat denk jij dat er in dat doolhof zit?' Vroeg hij uiteindelijk na wat nadenken. De draadjes waren van zijn shirt los gekomen en hij draaide ze nu rond in zijn hand. Puur tijdverdrijf, net zoals hier op deze plek zijn ook puur tijdverdrijf was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Turn the world upside down  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Turn the world upside down    Turn the world upside down  Emptywo apr 22 2015, 17:08

remember when ...

Het leek erop dat Oliver het met hem eens was, dat of hij had zijn tegenwoordje in slechts zijn hoofd gesproken. Ach, veel kon het Fletch niet echt schelen. Hij zou nooit proberen zijn mening door iemand zijn keel te slaan, tenzij het uit pure noodzaak zou zijn (en wat voor een noodzaken zouden zich hier nou aandringen? Niets eigenlijk). 'Wat denk jij dat er in dat doolhof zit?' Een vraag werd hem gesteld die hij zichzelf al vaker had gesteld. "Ik hoorde dat er rare beesten daar liepen, maar verder zou ik geen idee hebben. Misschien juist wel niets, om je heel verdwaald en verlaten te laten voelen?"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Turn the world upside down  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Turn the world upside down    Turn the world upside down  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Turn the world upside down
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Please tell me if this is the end of the world
» A whole new world
» [TS] Mad world

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Treehouse-