IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 I wanna have .. on the beach!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 11:15

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 14j6cdw

// Max
Door het hout dat even omlaag boog, wist hij dat Siënna ook was gaan liggen. Hij vond het lastig om op haar te reageren, omdat hij totaal bezig was met dat soort dingen. Hij keurde het niet af, maar dit gesprek met Siënna liet hem inzien hoe sommige mensen hier met hun hoofd bij andere dingen zaten. Toegegeven, die dingen waren een vast een stuk leuker om over na te denken dan waar zíjn hoofd bij zat, maar hij had er nog nooit zo bij stilgestaan. Over dat soort basale dingen nadenken leek voor hem zoiets onbereikbaars, alsof je bezig was met hier een leven opbouwen. Hij bouwde alleen de glade, maar geen leven. Maar aan de andere kant: iedere keer dat iemand dat labyrint inging om een uitgang te zoeken, was een groot deel van hem daartegen, wetend wat er zich daar bevond. Hij sloot zijn ogen verder krampachtig. Al die gedachten. Al die problemen die hij zich aantrok. Kon dat niet voor een dagje stoppen?
"Ik heb een boobie-massage nodig, denk ik." Oh, dat werkte wel. Verbaasd trok hij zijn hoofd van de grond en keek haar met open ogen. "Euh," reageerde hij, nogal perplex en geen idee wat hij nu moest reageren. Hij voelde zich hier zelfs zo onwennig in, dat hij niet wist of hij dit als hint moest zien, of dat het gewoon een simpele statement was dat ze er gewoon een nodig had, van iemand, niet van hem. "Ik.. van .. mij?"

{omg haaahaha}


Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 11:37


De jongen was flink in gedachten verzonken waardoor haar opmerking nog niet helemaal tot hem was doorgedrongen. Grinikkend keek Siënna zijn kant op omdat ze zijn reactie met alle liefde wilde peilen. Toen de jongen een raar hoofd trok begon ze zachtjes te lachen. Dit was hilarisch. Ook al vond ze het leuk om hem te starren en was het eigenlijk een grappig bedoelde opmerking, had ze er geen bezwaar tegen als hij haar een handje zou helpen. "Nou ja, ik kan het wel bij mezelf doen maar als je me een handje zou willen helpen zou dat fijn zijn" Ze was aan het testen hoe ver ze kom gaan en afwachtend lag ze op haar rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 11:58

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 14j6cdw

// Max
Een handje helpen? Hij haalde zijn lippen van elkaar om wat te zeggen, maar sloot ze verslagen weer, keek naar de grond en schudde zijn hoofd. Zijn wenkbrauwen gingen wat omhoog voordat hij poging twee tot reactie begon. "Ik.. weet niet of .. ik.." Waar was dat onschuldige, breekbare meisje van net gebleven? Haar had hij kunnen geruststellen, iets waar hij een stuk beter in was dan gedomineerd te worden, en dan nog wel met dit onderwerp. "Ik weet zeker dat de helft van de jongens me hier nu voor zullen schieten, maar ik denk niet dat ik dat moet doen." Zijn blik was weer naar beneden afgedwaald. Hij was hier zó niet gemakkelijk bij. Misschien was het anders geweest als hij hier in z'n hoofd mee bezig was geweest, maar die stond vooral naar eten, gebouwen, grievers en zorgen. Siënna was de eerste die hem confronteerde met dit soort zaken, en als hij in z'n vorige leven nog een flow had gehad, was hij die nu in ieder geval compleet verloren.


Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 12:12


Met een glimlach bekeek het meisje de jongen. "Je weet dat ik met je aan het dollen ben he?" Grinnikte ze flauwtjes terwijl ze haar handen weer terug op haar buik legde en naar de lucht keek. "Je bent nu wel wakker in ieder geval." Grapte ze terwijl ze op haar zij rolde en de jongen aankeek. Ze lach niet zo ver van hem vandaan maar het voelde niet ongemakkelijk. "Je hebt wel een goed antwoord gegeven. Hoewel ik het niet heel verschrikkelijk had gevonden, moet ik eerlijk toegeven. Maar we kennen elkaar pas een uur ofzo." Zei ze met een oprechte glimlach op haar poppengezichtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 12:28

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 14j6cdw

// Max
Met een schuin geheven hoofd keek hij haar aan. "Het was een test?" vroeg hij twijfelend om bevestiging., maar daarna begon hij verslagen te lachen toen ze zei dat ze het toch niet erg zou vinden als hij het wel had gedaan. "Je bent een mindfuck, weet je dat?" Maar ja, hij was wel wakker. "Zullen we anders zo wat kleren voor je gaan zoeken?" Hij zei het niet hardop, maar een bh vinden hielp misschien ook al tegen de pijnlijke borsten - waar hij net uit gewoonte niet op had gelet, maar waar hij nu erg bewust zijn ogen vanaf hield.

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 12:44


"Zo kun je het stellen ja," mompelde ze terwijl ze een geeuw probeerde te onderdrukken. Ze had slecht geslapen de afgelopen dagen en was redelijk moe. De liggende positie maakte dat niet perse gemakkelijker. "Samen op avontuur naar een bh? Maar ik lig zo lekker." Merkte ze licht verlegen op, de rozige gloed was niet van haar wangen verdwenen maar dat kwam deels door de zon. "Ik ben trouwens helemaal geen mindfuck. Ik ben hilarisch. Jij bent een mindfuck, want jij wilde als jongen niet aan mijn boobies zitten. Ik weet overigens niet of dat een belediging was." De glimlach bleef op haar lippen en de toon van was bijna fluisterend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 14:09

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 14j6cdw

// Max
Max stak één schouder een beetje omhoog. "Onder andere, bijvoorbeeld," antwoordde hij op de bh. En hij wist niet zo goed wat voor een houding hij aan moest nemen toen ze verder ging met praten. Want nee, natuurlijk was het geen belediging. Het meisje dat naast hem zat was bloedmooi, en wie weet.. Hij kon zich de tijd voor de glade natuurlijk niet herinneren, maar als hij haar hiervoor tegen was gekomen en hij was zo iemand geweest die daar wel mee bezig was geweest, was hij vast op haar afgestapt. Maar wie en hoe die oude Max ook was, zo was hij hier niet. "Ik maak geen misbruik van kwetsbare meisjes," zei hij daarom, maar realiseerde zich dat hij daarmee niet zei dat het geen belediging was. "Zoals ik zei, de anderen zullen me hierom schieten, maar ik denk niet dat dit slim is, juist omdat je een heel mooi meisje bent."
[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 14:36


Verlegen keek Siënna naar beneden. Wederom kon ze het compliment niet goed opvangen, ook al was het een beetje zelf uitgelokt. Ze hief zich zelf een klein stukje omhoog en drukte een mini kusje op zijn wang, als vriendelijk en dankbaar gebaar. Siënna zuchtte en sloot haar ogen toen ze weer terug ging liggen. "Dankje, Max." Murmelde ze voorzichtig terwijl ze haar hoofd een beetje probeerde leeg te maken. "Vind jij eigelijk iemand leuk hier?" Vroeg ze. Nu ze toch over zo'n onderwerp praatten kon ze beter een serieuze vraag stellen al kon ze het antwoord wel raden. "Je bent er vast niet zo mee bezig he? Dat snap ik wel." Haar glimlach had een fractie van begrip. Ze kon er wel inkomen "Ik snap dat je voor iedereen wilt zorgen maar je mag jezelf niet vergeten. Vergeet je eigen leven niet om die van anderen beter te maken." Adviseerde ze hem.

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 15:13

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 14j6cdw

// Max
Een kleine glimlach liet zijn gezicht wat opklaren toen hij de zachte lippen van Siënna op zijn wang voelde en raakte even kort haar bovenarm aan. Maar al snel ging z'n gezicht weer moeilijk staan bij haar vraag. Hij was even stil. Zoals op iedere andere vraag wilde hij hier eerlijk op geven. Maar hij had hier nooit echt over nagedacht, en haar vraag dwong hem om dat voor het eerst te doen. Dus tuurde hij weer in de verte, en was voor een volle minuut stil. "Ik weet niet goed wat ik voel," antwoordde hij uiteindelijk naar waarheid. "En dat komt deels denk ik daar wel door, ja." En omdat hij al z'n gevoelens, ook de goede, wegdrukte door obsessief veel met het opbouwen van de glade bezig te zijn, omdat de negatieve de positieve domineerde. Pas sinds kort liet hij meer bij zichzelf binnen, al deelde hij maar weinig van die gevoelens en gedachtes met anderen. "Dat probeerde ik vandaag te doen door mezelf een dag vrij te geven. Even een dag zonder zorgen aan m'n hoofd, maar dat liep eigenlijk al meteen mis." Hij staarde nog steeds in de verte naar de muur. Het moment dat het meisje daar naar binnen was gegaan en even later naar buiten was gekomen in de staat dat ze was, had deze dag meer schade bij hem aangericht dan goedgemaakt.


Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 15:26


Siënna ging rechtop zitten en keek hem medelevend aan. Ze kon zich niet voorstellen hoe hij zich moest voelen, zoveel druk op zijn schouders. Ze legde haar hand even op zijn wang en streek met haar duim. "Het is niet jou schuld, Max. Ze koos er zelf voor." Siënna had gehoord wat er gebeurd is maar wilde er niet teveel op ingaan. "Een dag zonder zorgen is een dag niet over problemen praten, voor nu in ieder geval wat er over is van de dag." Zei ze terwijl ze haar hand weghaalde en zich uitrekte. "Weet je wat ik wel zou willen? Een hond." Was haar random statement, waarna ze weer ging liggen en voorzichtig tegen Max aan kroop. Ze durfde hem niet onder ogen te komen en keek dus naar zijn borst waar haar hand losjes op lag. "Dat zou ik zó leuk vinden." Er stond een brede glimlach op haar gezicht bij het idee van een schattige puppy waarmee ze kon knuffelen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 16:32

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 14j6cdw

// Max
Echt reageren op wat Siënna zei, deed hij niet. Natuurlijk wist hij dat ze gelijk was: ze had er zelf voor gekozen. En hij wenste dat hij kon stoppen met het zich zo aantrekken wat mensen hier deden. Hij was niet verantwoordelijk, hij voelde zich verantwoordelijk. En als dat voor een moment zou stoppen.. dat zou al zo veel schelen. Hij wist dat ze gelijk had, maar zo voelde het niet, en dus hield hij zijn mond. En dus was hij blij dat ze begon over een hond. Random, een hond, maar het klonk goed in zijn oren. Sterker nog, het was nog nooit bij hem opgekomen, maar het idee van een hond hier hebben rondlopen, klonk waanzinnig leuk. "Weet je wat, dat gaan we proberen." En zijn stem was compleet veranderd naar vrolijk. Siënna had zich tegen hem genesteld. Met haar vorige opmerkingen was het onwennig, en misschien had hij haar zonder de opmerking over de hond zo subtiel mogelijk van zich afgeduwd. Maar nu woelde hij met z'n hand door de krullen bovenop haar hoofd, en grijnsde breed.


Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 16:52


Het meisje voelde een soort van opluchting toen hij door haar krullen kriebelde in plaats van haar wegduwen. Al had ze het ook begrepen als hij dat wel had gedaan. Siënna wist ook niet precies wat ze met de vorm van affectie bedoelde, ze zocht gewoon steun bij hem. Ze had dat heel hard nodig, een gevoel om er niet alleen voor te staan. Genietend sloot ze haar ogen, even wilde ze aankaarten dat dit beter voelde dan een boobie-massage maar ze besloot dat dar misschien niet ideaal was. "Hoe wil je dat gaan regelen dan?" Vroeg ze afwachtend, haar grijns groeide groter. Was er echt een mogenlijkheid dat dit waarheid zou worden dan? Was die optie er echt . Enthousiast keek ze omhoog. "Max kun je het je voorstellen?" Ze ging recht op zitten en gooide haar armen in de lucht en keek hem met een prethoofd aan. Wat een geweldig idee, zo'n puppy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 17:51

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 14j6cdw

// Max
"Er zijn mensen die iets mee hebben gekregen in de box met hun aankomst, zoals Fletcher met z'n gitaar. Ayla had het idee om eens een lijst mee terug te sturen met de box, met daarop wat we nodig hebben. Dat wil ik al een tijd proberen, maar is er nooit van gekomen. Dit lijkt me wel een ideale manier om erachter te komen of het werkt." Hij begon te lachen door Siënna's pretgezicht. Hij wilde zo'n witte labrador, zo'n kleine die in het begin nog opgevoed moest worden. "Hoe zullen we hem dan noemen?" Om een of andere reden had hij het gevoel dat zij wel een hele lijst met leuke namen klaar had liggen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 18:05


Siënna's ogen straalden van absoluut geluk. Wat een geweldig nieuws, het was mogelijk. Echt mogelijk! Met enthousiaste gebaren uitte ze haar blijdschap terwijl ze zich omdraaiden en op haar knieën ging zitten. Ze kon Max nu aankijken terwijl ze tegen hem sprak. Haar haar zat verwilderd en ze hees haar topje omhoog om er niet te openlijk bij te zitten. Siënna beet aarzelend op haar lip toen hij vroeg naar een naam. Toen ze eenmaal sprak kwam het meest waardeloze antwoord uit haar mond. Max junior!" Plagend stak ze haar tong uit terwijl ze haar handen ineen vouwde en haar lipbijt trekje weer hervatte. "Hmm.. Wat vind jij leuk dan?" Vroeg ze, voor ze haar lijstje had opgegraven en met een stroom van mogelijke namen zou komen. Wat vind je van Vagebond?!"

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 18:56

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 14j6cdw

// Max
... "Max junior?" Hij trok zijn wenkbrauwen op en keek haar aan met een seriously? blik. Maar haar tweede idee vond ze waanzinnig leuk. "Vagebond, die houden we erin," grijnsde hij. Hij trommelde enthousiast met beide handen op z'n bovenbenen. "Ik hoop zo erg dat het gaat lukken." Hij blies van de spanning wat adem met getuite lippen uit. "Goed idee van je," complimenteerde hij haar met een duw.

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 19:06


Het eerste idee van Max Junior viel niet zo goed in de smaak. Dat werd wel duidelijk uit zijn blik en grinnikend keek Siënna hem dan ook aan. Ze deed haar armen omhoog om haar haar vast te pakken en toen weer los te laten. Daarbij keek ze naar haar oksel. Oh. Mijn. Griever. Het was geen verschrikkelijke bos maar kleine haartjes priemde door haar vel. Snel duwde ze haar armen naar beneden en gechoqueerd keek ze voor zich uit. Toen ze een duw kreeg van Max werd ze uit haar gedachten gesleurd en een grijns verscheen op haar gezicht. Die veranderde in een quasi beledigde uitdrukking en een wenkbrauw werd in de lucht geheven. "Pardon?" Vroeg ze terwijl ze haar armen over elkaar vouwde. Deels om haar act aan te vullen, en deels om haar ongeschoren oksels te verbergen. Er moesten echt flink wat aanpassingen komen hier. Misschien moest Sisi ook maar bouwer worden. Een bouwer van scheermesjes. Ze porde Max in zijn zij. "Wacht maar meneer, als ik groter wordt." Wat dus totaal niet het geval was. "Pak ik je terug."
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 19:55

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 14j6cdw

// Max
Max begon te lachen toen hij haar geshockeerde gezicht zag bij het aanzien van haar oksels. Hij had geen zin te verbergen dat hij het had gezien. "No worries. Ik kan niet zeggen dat ik er verzorgd en schoon bijloop." Voor schoon hoefde hij niet eens de plekken - deels rood van Alylore's bloed - op zijn shirt aan te wijzen, maar voor verzorgd veegde hij even over zijn kaaklijn. Daar zaten stoppels, maar hij had zich nog nooit heel erg op de glade bezig gehouden met die dingen. "Oh, als jij groot bent dan versla je me mákkelijk. Geen schijn van kans heb ik dan." Hij pakte weer haar bovenarm vast en kneep erin. Zijn onderlip puilde naar beneden. "Flinke spierballen heb je daar."

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 20:14


"Ja maar bij jou is het nog enigszins acceptabel omdat je een jongen bent!" Protesteerde Siënna met een flinke pruillip die haar gezicht sierde. "Ik bedoel gatver, zo schrik ik iedereen van 10km afstand af met deze bossen. Daar gaat mijn kans op liefde!" Claimde ze dramatisch terwijl ze haar handen in de luchtgooide maar ze snel weer geschrokken naar beneden deed. Krampachtig klemde ze haar armen langs haar zij. Die vervolgens werd vastgepakt door Max die haar een nep compliment gaf over haar gigantische spierballen. "Ja ik heb sowieso de grootste van alle meisjes hier." Ze probeerde zich aan te spannen maar dat ging niet met haar armen langs haar zij geklemd. "Ik ben wel beetje dun he, ik vraag me af wat ik mezelf heb aangedaan in mijn oude leven." Ging ze verder. "Gelukkig heb ik nog wel bips en boobies anders had ik de hoop al helemaal opgegeven. Ik vraag me echt af wat voor werk ik deed."
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 21:20

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 14j6cdw

// Max
Hmm. "Zal ik eens een baard laten staan?" vroeg hij serieus aan Siënna. Het zou hem veel gedoe schelen, en hij vond het eigenlijk wel geinig eens te proberen. "Nee joh. Als ook maar één jongen in de glade jou laat gaan vanwege je okselhaar..." Ja, wat dan eigenlijk. Hij had geen idee. Maar dan was die persoon niet lekker in z'n hoofd. En weer lachte hij een beetje schaapachtig toen ze weer over haar bibs en boobies begon. Ja, tuurlijk, ze waren aanwezig en mooi. Hij was respectvol door er niet naar te kijken, maar ze maakte het wel verdomd lastig om daarmee door te gaan door het er zo over te hebben. "Je was vast een prinses ofzo," grinnikte hij. "Zo één die door alle mannen van het land begeerd werd, en die hen om haar vinger wond. Maar zelf verliefd was op die éne onbereikbare jongen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 22:36


De vraag die de jongen stelde werd hevig beantwoord door geknik. "Ja, dat is echt heel sexy." Zei ze oprecht en ze voelde hoe ze begon te blozen. Verdomme, kon ze nou nooit eens normaal een compliment geven of zelf krijgen? De rode wangen begonnen nog erger te gloeien toen Max haar er van verzekerde dat niemand Siënna zou laten gaan. "Ja, grapjas. Jij bent niet lekker in je hoofd." Antwoordde ze direct. Complimentjes, okay. Maar ze geloofde geen woord van wat hij toen zei. Siënna was misschien niet de lelijkste maar erg mooi vond ze zichzelf ook niet. Siënna was niet extreem onzeker maar over haar uiterlijk viel nog te discussiëren. Max ging verder, haar vertellende dat ze een prinses zou zijn. Siënna keek verlegen naar beneden waardoor haar kin wat opbolde en haar poppengezichtje rond leek. Ze had van nature al bolle wangen die het proces verergerde. Haar gelaatstrekken waren bijna kinderlijk maar hadden toch een sensuele volwassenheid die ze vaak uitstraalde. "Ja vast. En jij was zeker die éne onbereikbare jongen." Haar witte tanden waren weer blootgelegd door een flinke lach. "Jou kan ik denk ik niet om mijn vinger winden namelijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 22:55

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 14j6cdw

// Max
Oke dan, baardje werd het. En weer keek hij haar met een seriously? hoofd aan. "Als ik jou was zou ik niet zo beledigd zijn dat ik niet op je inging," begon hij. Hij zocht haar ogen en keek haar eens oprecht aan, omdat hij het vervelend vond dat ze er mee leek te zitten dat hij haar 'afgewezen' had. "Toen je net naar boven geklommen kwam, en bangig en onzeker naast me zat, zat je er heel kwetsbaar bij. En ik ben blij dat ik je op je gemak heb kunnen stellen, want ik weet hoe moeilijk het is om dat gevoel te bereiken als je hier net bent." Hij wilde niet dat ze het gevoel had dat ze daar iets voor terug moest geven. "Ik vind het respectloos als ik dan meega in dat spel dat je speelde, want ik wil niet aan je zitten zolang je zo.. bloot bent." Niet letterlijk, figuurlijk. Ze was duidelijk een persoonlijkheid, één die voor zichzelf op kon komen, maar ook één die de kracht van haar charmes niet kende en ze soms gevaarlijk inzette. En dus reageerde hij niet op die laatste opmerking, want hij dacht dat iemand als Sisi, iemand met die charmes, vrijwel iedereen om haar vinger kon winden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 23:01


Siënna kromp ineen bij zijn woorden en zijn oprechtheid. "Ik bedoelde het niet zo, het was een grapje." Mompelde ze kleintjes. Siënna voelde zich ineens opgelaten en ongemakkelijk. Was ze echt zo over gekomen? Ze voelde zich een beetje zo'n hopeloos geval, alsof ze zichzelf aan hem opdrong. Siënna was namelijk niet beledigd dat hij haar had afgewezen, het was toch een grapje geweest? Ze probeerde ongezien wat van hem vandaan te schuiven en ging op haar billen zitten. Ze trok haar knieën op en vouwde haar armen erom heen. Toen Max opmerkte dat ze 'bloot' was verschool ze zichzelf nog iets meer achter haar benen. Hij bedoelde het goed, hij was vriendelijk voor haar. Maar ze voelde zich stom, stom dat ze die actie had genomen. Ze wist niet wat haar bezielde. "Sorry van die actie daarnet het was een beetje dom, ik weet ook niet waar het vandaan kwam." Verontschuldigde ze zichzelf waarna ze een pluk haar vast pakte en er aan begon te draaien. Haar volle lippen stonden een stukje uit elkaar en ze beet weer op haar lip. "Ik wilde alleen maar zeggen dat je een mooie jongen bent en hordes achter je aan hebt. Dat was alles." Ze probeerde schaapachtig te glimlachen om de sfeer niet te verpesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 23:42

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 14j6cdw

// Max
Hij had zijn benen in een kleermakerszit geslagen en zocht haar ogen, maar die leek ze beschaamd van hem af te wenden. "Het was een grapje." Hij beet zijn lippen bij elkaar. Hij wist dat ze het als grapje bedoeld had. Oké, misschien niet in eerste instantie, maar dat lag meer aan hem dan aan haar, omdat hij hier niet wennig in was. Maar het meisje dat voor hem zag had zo'n waanzinnig sexappeal, zo veel charmes, en ze leek het in te zetten op momenten dat ze onzeker was. Hij kon zich voorstellen dat dat werkte. Ze wond jongens zo om haar vinger, en ze kon ervoor zorgen dat ze voor haar wilden zorgen. Dat had bij hem ook gewerkt, want ook hij voelde nu al zo veel verantwoordelijkheid voor haar. Alleen was dat bij hem tot stand gekomen door haar breekbaarheid, die, nu ze er zo bij zat, alleen nog maar erger geworden leek.
"Hee, het is niet erg," stelde hij haar weer gerust. Hij wilde niet dat ze zich hier nu door ging schamen. En dus schoof hij wat naar haar toe en ging voor haar zitten, nog steeds in de kleermakerszit, en pakte haar handen die ze om haar benen geslagen had. "Zoals je intussen misschien doorhebt, maken me dit soort dingen niet zo veel uit, en vind ik het belangrijker dat je je goed voelt." Maar was dat niet zo'n beetje zijn levenshouding? Zolang anderen zich maar goed voelden? En dan dealde hij wel zelf met zijn eigen problemen. "En dank je. Ze zitten hier inderdaad echt als kippen achter me aan," grapte hij, en hij lachte lichtjes.

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptywo jun 03 2015, 23:52


Ze voelde een warme hand om die van haar sluiten en ze haalde opgelucht adem. Het viel haar nu pas op dat ze deze had ingehouden van de zenuwen. Een vaag glimlachje verscheen weer rond haar lippen en haar heldere ogen zochten die van Max weer op. "Dank je," zei ze zachtjes terwijl ze haar vrije hand naast zich neer zette om overeind te blijven. Haar gesloten houding werd hierdoor wat opener en haar gemak kwam lichtjes terug. Toen ze haar hand voor haar mond wilde doen om te geeuwen kiepte ze bijna achterover en paniekerig sleurde ze zichzelf omhoog. Wat een gestuntel ze kon zichzelf wel voor haar hoofd slaan. Was ze een kleuter ofzo? "Ja dat dacht ik al, je hebt zelf ook wel wat weg van een kip." Het grapje verlichte de sfeer. Het lipbijten bleef, uit zenuwen misschien. Ze wilde zichzelf niet weer voor lul zetten. Nogmaals geeuwde ze, verdorie. "Sorry hoor, je bent gewoon zo saai dat maakt me slaperig." Ze grijnsde en stak haar tong weer plagend uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Emptydo jun 04 2015, 00:04

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 14j6cdw

// Max
Ze leek wat op te klaren, en dus werd ook zijn glimlach groter. Toen ze bijna achterover viel van het gapen, spande hij zijn arm aan om haar overeind te trekken met de hand die hij nog vast had. "Oh nou bedankt," lachte hij na haar twee opmerkingen, en hij porde haar in haar knie. Ze beet nog op haar lip, en nu al had hij door dat dat een tic van haar was als ze onzeker of nerveus was. En dus liet hij zijn handen weer op haar knieën liggen, want hij had het gevoel dat ze het fijn vond als er op die manier affectie getoond werd. "Ik denk trouwens dat Hayden zo wel klaar zal zijn met het avondeten maken. Zal ik twee borden voor ons halen zodat we het hier op kunnen eten?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I wanna have .. on the beach!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Beach boys
» I wanna see a fire...
» I wanna go home!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Treehouse-