IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Goedemiddag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Goedemiddag   Goedemiddag Emptydo jun 18 2015, 21:32

Haar benen schommelden over de rand van de boomhut terwijl haar handen steunden op de balustrade. Een beetje een droog liedje kwam uit haar mond geneuriëd. Sienna had zich de afgelopen tijd nogal rustig gehouden. Max een beetje subtiel ontweken en met Helena wat leuke dingetjes gedaan. Voor zover mogelijk in de Glade. Na de uiterst awkward situatie en de nogal harde afwijzing was de jongen met het korte kapsel niet echt haar favo persoon. Of nou ja, ze vond hem nog wel aardig hoor. Waarom kon hij haar niet gewoon als een klootzak hebben afgewezen? Nu moest ze nog lief tegen hem zijn omdat hij dat ook voor haar was geweest. Terwijl ze er stiekem toch wel een beetje grumpy van werd als ze Helena weer verliefd naar hem zag lachen. Maar ach, vrienden gaan nog altijd voor. Hoe rottig de situatie ook was.

[max]
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptydo jun 18 2015, 21:44


Goedemiddag Izb0ub

Max
Was het een mooiere dag dan normaal? Misschien. Of hij was gewoon in een goede bui, dat kon ook. In ieder geval leek iedere stap die hij zette 3 kilo lichter dan normaal.

De twee blote benen die hij zag bungelen, herkende hij uit duizenden. Hij had ze immers al vaker gezien, huehue. Nee, serieus nu. Hij had Siënna voor z'n gevoel al zo lang niet gezien!

En dus klom hij snel de trap op om op het vlonder terecht te komen. Hij trok zich op, sprong op z'n benen en liep met snelle stappen naar haar toe. Hij sloeg z'n armen van achter om haar heen en legde z'n kin op haar hoofd. "Hoi prinses Sisi," lachte hij, veel vrolijk om haar te zien op de plaats waar ze elkaar ook hadden ontmoet.


Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptydo jun 18 2015, 21:51

Een bekende stem klonk in haar oren en zuchtend rolde Sisi met haar ogen. Het gevoel van zijn armen om haar heen voelde goed. Ze pakte echter zijn handen vast en haalde die van haar middel af. "Hoi." Mompelde ze een beetje flauwtjes. Ugh. Ondanks het feit dat hij haar flink had laten zitten wilde ze 'm nog steeds zoenen alsof haar leven er van af hing. Waarom was dat zo moeilijk? Er hoefde toch geen gevoel bij te zitten, wat een slap gelul. Al kon ze misschien niet ontkennen dat die er wel waren. Maar dat was bijzaak. Als Max, Helena wilde dan nam hij haar maar. Sisi's haar groeide lang en ze vouwde het verhit uit haar nek. "Alles gucci." Vroeg ze nonchalant toen ze de stilte maar eens wilde verbreken. Ze wendde haar hoofd af, ze wilde zijn ogen niet zijn. Nee man, had ze echt geen zin in. Dan zou ze er alleen maar in wegdwalen. Siënna rolde onzichtbaar met haar ogen, wat een sentiment weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptydo jun 18 2015, 22:08


Goedemiddag Izb0ub

Max
Hij beet even op zijn lip toen zijn hand werd weggeduwd. Hij kon Siënna's reactie begrijpen, want de vorige keer dat ze elkaar hadden gezien had hij haar praktisch gezien afgewezen voor Helena. Het was lastig om aardig gevonden te worden in zo'n situatie, want ondanks dat hij haar niet weg had gezet als afval of als een lelijk eendje - het tegenovergestelde juist - was het vast pijnlijk geweest. Nooit was hij er zeker van wanneer ze speelde en wanneer ze serieus was over haar spel, maar ze had toen serieus geleken. En dat had hij te laat doorgehad, waardoor het te ver was gekomen.

Voor nu ging hij naast haar zitten en sloeg ook zijn benen over de rang. "Ja, alles wel gucci," reageerde hij, hopend dat er toch nog wat over was van wat ze enkele dagen geleden nog hadden. Want wat vond hij het toch altijd gezellig met haar. "Waar heb je de afgelopen dagen gehangen? Had Hayden je straf gegeven?" Ja, die Hayden was best een strenge keeper, had hij zo het idee.


Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptydo jun 18 2015, 22:15

Sienna glimlachte kort toen hij haar woorden gebruikte. "Hayden ain't got nothing on me." Zei ze stoer terwijl ze haar haren met een arrogante beweging van haar schouder af sloeg. "Ik was aan het chillen en jou aan het ontwijken." Haar stem was logisch en direct. "En jij, wat heb jij gedaan?" Stiekem wilde ze de vraag niet stellen. Wetende dat hij rond Helena had gehangen, ze had al die verhalen allang van haar gehoord namelijk. Zuchtend staarde ze voor zich uit, haar ogen waren niet gericht op de jongen naast haar maar tuurde standvastig vooruit terwijl ze aan haar nagels plukte. "Lekker weer." Murmelde ze sarcastisch, de altijd snijdende hitte lag als een deken over haar heen en begon claustrofobisch aan te voelen. En dat zweet ook altijd. Getver.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptydo jun 18 2015, 22:27


Goedemiddag Izb0ub

Max
Er verscheen een glimlach toen Siënna met haar haar zwaaide. Ze had zo veel sass. Sassy Sisi. Dat omschreef ook prima haar tweede opmerking. Hij knikte begrijpend, zich half bezeerd en half vermaakt dat ze zo direct was. Gaf hem dat toestemming om net zo direct terug te zijn? Het leek hem geen goed plan. "De gebruikelijke shit. Er is zowaar een council," legde hij haar uit, en zocht intussen oogcontact, wat hij niet terug kreeg. "Zodat we met z'n allen dingen kunnen bepalen, en niet alleen ik." Hij had werkelijk geen idee of dit soort dingen Siënna interesseerde.


Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptydo jun 18 2015, 22:34

Ze was oprecht blij voor hem dat hij een manier had gevonden om niet zoveel druk op zijn schouders te hebben. Eerst wilde ze kortaf en koeltjes reageren, maar dat had hij niet verdiend. "Dat is echt heel fijn voor je." Het was oprecht maar zijn ogen wilde ze nog steeds niet ontmoeten. Dat verdiende hij momenteel niet. Siënna zweeg verder, ze had niet zoveel te zeggen. Ze wilde hem gewoon bij de kraag grijpen en ja, je weet wel. Maar dat idee moest ze uit haar hoofd zetten, en dat was ook precies wat ze ging doen. Vanaf nu ging ze normaal doen tegen Max, zonder gekke bijzaken. Gewoon vriendschappelijke shit en nothing else. Hij was gewoon een no go, zelfs als Helena hem nu nog zou afwijzen. Want ja, je date de ex van je vriendinnen niet toch? Sisi schudde haar hoofd, ze dacht er al over als het niks zou worden. Wat een onzin, want het werd wat. En ze was gelukkig voor Lena, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptydo jun 18 2015, 22:48


Goedemiddag Izb0ub

Max
Het was niet te horen of het haar echt interesseerde, maar de klank in haar stem toen ze zei dat ze het fijn voor hem vond klonk oprecht. Dat was al iets, en het liet hem glimlachen. "Dank je," klonk hij deels opgelucht, deels nog steeds gewoon vrolijk Siënna te zien. Hij hoopte ergens het ijs mee te kunnen breken. Of nouja, niet het ijs, maar iets waardoor die pijnlijke afstand zou verdwijnen. "Wanneer zou die box komen, denk je?" Áls die zou komen, en dan nog was het de vraag of de lijst zou werken.


Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptyvr jun 19 2015, 13:29

Van binnen werd Siënna laaiend enthousiast bij het idee van de box. Maar ze besefte dat ze zich nog niet zo open en vrolijk wilde opstellen naar de jongen. Ze wuifde het allemaal weg maar ergens had hij haar toch gekwetst. Ook al was het een goed iets dat hij ging voor liefde en niet voor lust. Het is toch kneiterhard als je naakt voor een jongen staat die je dan af wijst alsof het niks is. Ze had hem immers wel toegelaten tot haar meest kwetsbare zelf en dat was voor Sienna niet niks. "Weet ik niet." Antwoordde ze terwijl ze zuchtte. Wat moest ze anders zeggen? Ze wist het niet, ze zal het ook niet weten. Sienna sloot haar ogen en leunde met haar hoofd op haar armen. Wat een intense rot situatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptyza jun 20 2015, 14:48


Goedemiddag Izb0ub

Max
Hij had gehoopt wat enthousiasme bij Siënna los te krijgen, maar hij kreeg een somber antwoord. Ze zuchtte wel, misschien was ze somber omdat ze het niet wist? Maar ze was al de hele tijd dat ze hier samen zaten niet het meest vrolijk geweest, dus hij was bang dat het daar niks mee te maken had. "Ik heb zo het vermoeden dat er vanavond een feestje gaat zijn," probeerde hij nog eens. Hij had Hayden allerlei dingen klaar zien maken en nu dat Oliver genezen was, was er ook reden tot een feestje. Misschien dat ze hiervan opbeurde? "Ik ben wel van plan te gaan. Lijkt me leuk als je ook komt." Hij keek haar schuin aan en glimlachte, al wist hij dat hij zoiets niet terug hoefde te verwachten.



Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptyza jun 20 2015, 17:34

Het idee leek haar leuk. Dan kon ze tenminste zuipen, heel veel zuipen. Misschien was Matt er wel dan had ze een excuus om zich volledig op iemand anders te richten dan de jongen naast haar. "En de hele avond naar jou en Helena kijken zeker." Kwam er plotseling gesnauwd uit haar mond. Meteen sloeg ze haar hand voor haar mond en keek beschaamd naar beneden. "Sorry Max. Het was zo niet de bedoeling dat ik dat hardop zei." Murmelde ze er achter aan. Ze vouwde haar handen voor haar buik als beschermende en verdedigende houding. Na een korte stilte vervolgde ze haar woorden. "Ik ben een beetje egoïstisch bezig. Sorry." Was haar antwoord met nogmaals een korte verontschuldiging die er achter aan volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptyza jun 20 2015, 17:45


Goedemiddag Izb0ub

Max
Haar antwoord had hij kunnen verwachten. Hij had heel goed geweten waarom ze zo afstandelijk van hem deed, maar hij had gehoopt dat dat vanzelf weg zou zijn gegaan als hij haar ergens enthousiast voor had kunnen krijgen. Ze verontschuldigde zich meteen, en nu was het Max die wegkeek. Hij wist niet goed wat hij moest zeggen. Hij vond het waanzinnig vervelend Siënna zo te zien en te merken dat het niet meer was zoals het enkele dagen geleden nog was. Maar wat kon hij zeggen? "Het is niet erg," zei hij, want ondanks dat haar woorden pijn deden, was het niet iets wat hij haar kon kwalijk nemen - zij kon net zo min iets aan haar gevoelens doen als hij. "Wat kan ik doen?" besloot hij te vragen, want zelf kwam hij er niet over uit.



Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptyza jun 20 2015, 17:50

Ugh, ja wat kon hij doen? Vrij weinig. Het was Sisi die over haar gevoel heen moest komen en daar kon hij niet zoveel aan bijdrage. "Niet zo veel." Mompelde ze daarom ook kort. Ze besloot een omkeer te maken. Van negatief naar de positieve druif die ze al die tijd al was geweest. "Zo lang je maar papa blijft van mijn baby hondje die vast en zeker komt." Grijnsde ze terwijl ze nu zijn blik zocht. Want ja screw die gevoelens, zijn nergens voor nodig. Slechts onbelangrijke bijzaken, die mochten een vriendschap als deze niet verpesten. "En alsjeblieft. Ik ben een vriendin van je maar geen seksuele details ofzo, ik hoor dat vast al van Helena en haar kan ik niet tegenhouden. Zij weet immers niet dat ik dit heb geflikt." Sisi zuchtte even. "En ze vermoord me als ze er achter komt." Ze keek naar Max en boog naar zijn oor om er quasi-gevaarlijk in te fluisteren. "Dus je houd je mond."
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptyza jun 20 2015, 20:52


Goedemiddag Izb0ub

Max
Hij beet op z'n wang door haar antwoord, maar dat stopte al snel toen ze blijkbaar had besloten dat ze vrolijk zou doen. Ze draaide naar hem toe. Hij begon te lachen. "Geen details," beloofde hij haar. Bij haar opmerking dat Helena nergens van wist, kwam er toch een ongemakkelijk knoop in z'n maag. Moesten ze het haar dan niet vertellen? Haar stem kietelde in zijn oor en kon het niet laten daardoor te lachen. "Denk je niet dat ze het moet weten? Het is veel erger als ze er ooit op een andere manier achter komt."


Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptyzo jun 21 2015, 10:33

"Meen je dit, Max?" Vroeg Siënna ongelovig terwijl ze gelijk van hem vandaan schoof. "Ik ga mijn vriendschap met Helena niet verpesten. Er is niet eens wat gebeurd, ja je hebt mijn tiet aangeraakt. Wat een derde wereldoorlog probleem." Ze vouwde haar armen over elkaar en keek hem een beetje pissig aan. "Ik voel toch niks voor je, het was gewoon een uitspatting. Ik had gewoon iemand nodig." Snoof ze denigrerend, wetende dat daar geen woord van waar was. Max wist dat ook dondersgoed en daarom was het onzinnig om zoiets te zeggen. Siënna had wel degelijk gevoelens voor de jongen naast haar, maar er was geen haar op haar hoofd die daar nog aan wilde toegeven. Dikke doei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptyzo jun 21 2015, 17:26


Goedemiddag Izb0ub
Hij beet op z'n wang toen Siënna kwaad wegschoof. Hij baalde ervan, want hij vond wel dat ze het hier over moesten hebben. "Maar als het niks was, dan kan dat toch makkelijk aan Helena verteld worden? Dan zal het geen vriendschap verpesten." Hij kon zich niet voorstellen dat Helena er een probleem van zou maken als ze alles wist, en haar ook meteen de motieven achter verteld werden, namelijk dat Siënna gewoon iemand nodig had gehad - en dat ze dat zei, geloofde hij voor het gemak maar, net zoals dat hij geloofde dat ze telkens maar een spel met hem speelde. Maar door de stilte die volgde, begon er toch een vraag te branden. "Maar.. Als je dacht dat het een vriendschap zou verpesten, waarom deed je het dan?" Hij klonk voorzichtig en zijn stem was zacht, maar hij dwong zichzelf haar aan te kijken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptyzo jun 21 2015, 17:31

Verloren staarde Siënna voor zich uit. Haar armen lagen langs haar lijf. Ze voelde de tranen achter haar ogen brandden, niet om de situatie op zich maar ook om alles er om heen. Misschien was het wel een stomme schreeuw om aandacht. De behoefte aan liefde, tussen deze verdomde muren. Ze bleef stil, wat moest ze hier op zeggen? Wat ze ook zei, ze stond toch voor lul. Of ze nou haar best er voor deed of het liet gaan. Siënna wreef over haar blote benen die al flink aan de zon gewend waren en nu dus mooi bronzig gekleurd waren. Sisi keek Max strak aan, recht in zijn heldere ogen. Ze zag zichzelf in zijn blik en herkende zijn verwarring in de hare. "Weet ik veel, Max." Er zat een lichte snauw in haar stem, die oversloeg door de brok die ze probeerde weg te slikken. "Wat wil je van me? Dat ik toegeef dat ik een kutwijf ben?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptyzo jun 21 2015, 17:46


Goedemiddag Izb0ub
Ondanks dat ze nog nauwelijks een vriendelijk woord tegen hem had gezegd, sneed het elke keer dwars door hem heen als ze zo'n toon aansloeg. Nu snauwde ze tegen hem, en dus keek hij even weg van haar, ondanks dat ze hem nog voor een van de weinige keren vandaag aankeek. Hij legde z'n voorhoofd op de reling waar ook zijn armen op hingen en hij sloot even zijn ogen. "Nee, Siënna, je bent geen kutwijf," zuchtte hij, bijna verslagen dat ze dat überhaupt had gezegd. "Maar je verwart me. Je hebt eigenlijk nooit anders gedaan. Maar nu probeer ik je te snappen. Met ook in gedachte wat het goede is om te doen tegenover Helena."

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptyzo jun 21 2015, 17:54

Siënna was egoïstisch bezig en dat had ze zelf dondersgoed door. Maar ze had even geen zin om altijd maar aan andere te denken. Ondanks dat er duizenden dingen door haar hoofd raasden, kwam er niks nuttigs uit. Toen hij haar tegensprak en zei dat ze geen kutwijf was slikte ze. Haar hand ging zenuwachtig door haar krullen. "Ja dat ben ik dus wel!" Haar toon verhief, "uit alle jongens uit dit verdomde oord moet ik net jou er uit pakken. Net de persoon leuk vinden die gloednieuwe liefde van mijn beste vriendin is." Ongelovig lachte ze. "Het is misschien niet het meest aardige om te zeggen maar, ja Max. Ik ben toch echt een kutwijf." Siënna draaide zich om en ging met haar rug tegen de reling aan zitten. Ze dacht nog eens na over haar woorden en beet op haar lip. Shit had ze zojuist gezegd dat ze hem leuk vond? "Met leuk vinden bedoel ik natuurlijk niet.." Begon ze nog wat wanhopig maar ze gaf het op, wat had het ook voor zin? "Het gaat wel weer over joh, een stomme meisjes crush wie heeft dat nou niet." Probeerde ze het schaapachtig weg te lachen. "Misschien is het beter als ik ga."
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptyzo jun 21 2015, 18:08


Goedemiddag Izb0ub
Het was een geluk dat hij z'n hoofd nog op de reling had liggen toen Siënna was gaan spreken. Hij had alleen zijn ogen geopend om te zien hoe ze nu met haar rug tegen de reling zat, en sloot die zodra ze haar woorden sprak. Zelfs nadat ze het recht probeerde praten, reageerde hij niet meteen, maar hij bleef even zo zitten. Hij wist niet wat hij moest zeggen. Hoe kon hij nu mogelijk goed reageren? En hoe kon hij hier niet waanzinnig van balen? En hoe had hij zelf zo blind en naïef kunnen zijn dat hij het telkens op het spel afschoof. "Sorry."

Uiteindelijk ging hij weer recht zitten en keek haar aan, terwijl hij de woorden zocht en met zijn hand over z'n mond wreef. "Misschien is het beter als Helena dat niet weet. Gewoon, voor de rust, en om niks tussen jullie te veroorzaken. Al haat ik het om tegen haar te liegen." Hij kerfde met zijn nagels in het hout. "En als het beter is, dan zal ik niet meer met je omgaan zoals ik tot nu toe gedaan heb." Hij gaf om Siënna, al iets duidelijk mocht zijn. En hij vond het fijn om met haar te zijn en close met haar te zijn, en op een hele fijne, maar onschuldige manier liefkozend te zijn. Voor hem was de grens van wat dat betekende duidelijk geweest, maar daar leek nu geen sprake meer van te zijn.


Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptyzo jun 21 2015, 18:29

Sisi grinnikte een beetje opgelaten. "Hoezo zeg je sorry, jij bent toch niet de gene met gevoelens voor iemand die al een lief heeft?" Vroeg ze terwijl ze over haar armen wreef en zuchtte. "Je liegt niet je verzwijgt. Voor sommige dingen is het beter als ze niet naar buiten komen, Max." Siënna keek opzij naar de jongen die er een beetje verloren bij zat. "En dat is het vervelende." Zuchtte het meisje nadat de jongen gesproken had. "Ik wil niet dat je weg gaat, ik wil bij je zijn. Ik kan niet van je los komen want daarvoor zie ik je te graag." Ze pauzeerde terwijl ze haar lip weer tot wit toe kapot beet. "Ik ga hier liever doorheen dan je niet meer te zien, snap je. En dat klinkt cliché maar je bent ook een vriend van me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptyzo jun 21 2015, 18:41


Goedemiddag Izb0ub
Hij wreef door z'n haar. Hij merkte hoe hij steeds meer van dat soort tics kreeg als hij zich ongemakkelijk voelde of niet wist wat hij moest zeggen. "Zullen we het zo doen.." begon hij, want hij vond eigenlijk niet dat hij dit zomaar kon verzwijgen voor Helena. "Jij mag het haar vertellen wanneer je wil, als je dat ooit zou willen. Maar als ze me vraagt of ik ooit, zegmaar.. anderen.. of zoiets ooit met iemand anders is gebeurd, dan vertel ik het haar eerlijk." Achterwegen laten voor een goede reden zoals de vriendschap, daar kon hij mee leven. Maar als ze hem zoiets zou vragen, kon hij niet glashard in haar gezicht liegen. En een klein glimlachje verscheen op z'n gezicht toen ze haar zinnen zei. "Maar misschien niet het .. knuffelen .. ofzo. Je weet wat ik bedoel, toch? Misschien als dat beter voor je is?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptyzo jun 21 2015, 18:53

Siënna schudde haar hoofd. "Wat wil je dan zeggen? Siënna is naakt voor me gaan staan en heeft mijn hand op haar tiet gelegd? Hoe denk je dat dat over komt, dan kan ik zwaaien naar mijn vriendschap." Ongelovig keek ze de jongen aan, waarom snapte hij het niet? Waren jongens dan echt zo ontiegelijk eigenwijs? Zuchtend steunde ze op haar knieën ze sloot haar ogen. De neiging om gewoon weg te lopen was groter dan ooit. "Wat heeft het voor nut om zo voorgeprogrammeerd met elkaar om te gaan? Dan kunnen we elkaar beter gewoon niet zien." Wat een rot situatie ze had gewild dat ze Max nooit had gekend, of in ieder geval niet zo close met hem was geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptyzo jun 21 2015, 19:52


Goedemiddag Izb0ub
Hij schudde zijn hoofd. "Nee, ik zou jou nooit zo te kijk zetten," antwoordde hij, maar hij had geen idee hoe hij eerlijk kon zijn tegen Helena zonder Siënna als zondebok neer te zetten. "Ik zou misschien zeggen dat we close zijn, maar dat ze daar niks achter moet zoeken. En dat ik een keer binnen kwam lopen toen je, nouja, bezig was, en dat ik je dus naakt heb gezien." Maar als Helena zou vragen of er toen dingen gebeurd waren, wat zou hij dan moeten antwoorden? "En luister, ik wil doen wat voor jou het beste voelt. Als het aan mij ligt kunnen we dit negeren en doorgaan met hoe we al die tijd met elkaar omgegaan zijn. Ik stelde het alleen voor om af te tasten wat jij nu verder zou willen."

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Emptyzo jun 21 2015, 20:02

Siënna staarde een tijdje naar het hout voor haar. Het patroon, en de vervaagde kleur omdat de zon er zo fel op scheen dat het verbleekte. "Ik weet niet meer wat ik wil." Zei ze met een zucht. Haar handen wreven kort in haar felblauwe ogen om volledig haar hele gezicht er in te verbergen. Wat een machteloosheid. Wat moest ze hier in godsnaam mee? Ze kon niks anders doen dan de volledige tijd naar zijn lippen staren en te bedenken hoe vaak ze die zou willen kussen. "Ik ben blij voor jou en Helena." Het klonk meer als een krampachtig standpunt dan een felicitatie. "We'll leave it with that." Fluisterde ze haar ogen nu richtend op de jongen naast haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Goedemiddag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goedemiddag
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Treehouse-