IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Care to tell me what the hell happened?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sammy
Sammy
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 462

Registratiedatum : 19-06-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: She threatend about it, let's see
Relationship: Touch me, I dare you

Care to tell me what the hell happened? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Care to tell me what the hell happened?   Care to tell me what the hell happened? - Pagina 2 Emptyvr sep 25 2015, 22:55

Hij reageerde er nog eens op om zijn punt duidelijk te maken. Ergens had hij wel gelijk, het moment dat ze zich aan Anthony vast had moeten klampen omdat ze niet eens op haar eigen benen kon vertrouwen was echt absoluut vreselijk geweest. Ze wilde nooit meer het gevoel hebben dat ze afhankelijk was van andere. Maar ja, als je genoeg geslagen was lag je er net zo pijn en zag ze er niet meer zo uit. Maar dan war Hayden er ook niet zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Kort trok ze haar schouders op het lag een beetje op hetzelfde vlak in haar hoofd. Kort volgde ze zijn blik rond. Wat kon ze hem nog meer laten zien. De muur was gedaan, ze had over het labyrint gepraat. Ze had de verbrande homestead laten zien. Vergader ruimte nog en waarschijnlijk was de nor ook wel handig. Dat maar eerst. 'Follow me' sprak ze rustig terwijl ze uit het as stapte om vervolgens naar de kleine kooi te stappen te stappen. 'Whenever you do something that won't be tolerated you get put in here. It's mostly just for a day or 2 without food and water, unless you have someone who it good at getting something and sneeking it to yahh' glimlachte ze en knipoogde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Hunter
Cook & Bagger

PROFIEL
Tag : HAHAHAHAHAHAHAHA... No....

Aantal berichten : 188

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: Somewhere around 20 years
Job: Pissing off the shorties in the kitchen?
Relationship: I'm content with a simple partner in crime for now (:

Care to tell me what the hell happened? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Care to tell me what the hell happened?   Care to tell me what the hell happened? - Pagina 2 Emptyvr okt 02 2015, 23:45

Het zou nog heel lang gaan duren voor hij hier niet alleen zijn eigen plek maar ook zijn draai zou vinden. Het was een vreemde omgeving zonder mensen die hij echt kende. Al begon het hem lichtelijk te irriteren dat hij zich ook echt niemand kon herinneren vanaf het moment dat die deuren opengingen voor hem. Hij kon zijn vinger niet leggen op wat er nou precies was gebeurd waardoor hij het was vergeten. Maar duidelijk werd dat dit een algemeen iets was en niet alleen van hem. Zou er ooit een moment komen dat hij het zich wel weer kon herinneren of zou hij voorgoed zijn verleden zijn kwijtgeraakt?
Hij keek op uit zijn gedachtes zodra ze weer begon te praten en volgde haar stilletjes, zijn ogen rondglijdend. hij wilde het liefst zoveel mogelijk opnemen zodat hij het naderhand niet nog eens van honderd anderen moest horen. Nieuwsgierig stapte hij naar de deur van het hok en boog voorover zodat hij even zijn hoofd naar binnen kon steken. ''Sounds comfortable, looks like a place I might end up.'' Zei hij en grinnikte even zachtjes al klonk het idee van geen eten of drinken hem wat minder prettig in zijn oren. ''So if I make lots of friends, staying in here won't be nothing more than a cold and numb but.'' Vervolgde hij en kwam weer overeind zodat hij haar aan kon kijken met een brede grijns. Ergens was hij waarschijnlijk veel te ontspannen voor de situatie maar het voelde voor hem heel normaal om zich niet extreem veel zorgen te maken. ''But tell me, have you spend time in there or not?'' Vroeg hij nieuwsgierig en wierp weer even een blik naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Care to tell me what the hell happened?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Will you take care of me?
» Arrived in Hell? [OPEN]
» Is this hell or heaven? I guess i'll find out
» Who the hell
» How's hell, Helena?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: The Box-