IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Afterglow

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Afterglow - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterglow   Afterglow - Pagina 3 Emptyza mei 02 2015, 12:39

Hey little fighter things will get brighter
Genietend liet ze het drankje haar keel binnen glijden, brandend vond het een weg naar haar buik. "Dit is zalig. Ik ben oprecht blij dat Rebecca dit spul gemaakt heeft." Zij ze toen ze de pot tegen het licht hield, misschien dat ze nog wel iets aan de kleur konden doen. Helena kon redelijk goed tegen de drank, wat ook kwam door het feit dat ze soms behoorlijk veel dronk. Niet dat ze echt dronken was, meestal gewoon aangeschoten. Een verslaving zou ze het ook niet noemen, aangezien ze makkelijk zonder kon. Maar af en toe was het wel eens leuk om gewoon te genieten. Een tweede slok verdween in haar maag en het warme gevoel verspreide zich door de rest van haar lichaam."Weet je Max, ik denk dat wij zowat de enige zijn en Fletcher misschien ook nog, die behoorlijk wat drinken." Moest ze lachend toegeven. Alex was bang van drank, Oliver had ze nog nooit echt met drank gezien en Hayden wist ze niet zeker. "Oh en Anthony en Rebecca tellen ook nog mee." Voegde ze er tenslotte aan toe, bij het laatste feest waren die twee echt wild gegaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Afterglow - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterglow   Afterglow - Pagina 3 Emptyza mei 02 2015, 16:04

Afterglow - Pagina 3 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
"Hmm hmm," stemde Max met haar in. Hij schoof wat naar achter om wat gemakkelijker tegen een boom aan te kunnen zitten. Hij begon te lachen toen ze de lijst met mensen die dronken aan begon te vullen. "Zijn er nog redelijk wat. Er zijn nog wat greenies die nog niet zo gewend zijn aan deze plaats. Ik denk dat een paar van hen later ook wel mee zullen gaan doen." Hij groef met zijn hand wat in de grond en gooide de aarde voor zich uit. "Trouwens, hadden jij en Fletcher nou.." Hij begon te grijnzen terwijl hij haar aankeek. Ze wist vast heel goed waar hij het over had.

Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Afterglow - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterglow   Afterglow - Pagina 3 Emptyza mei 02 2015, 16:08

Hey little fighter things will get brighter
"Die Greenies weten niet wat ze missen!" Ter demonstratie hief ze haar pot op en nam een slok. Maar door de vraag van Max verslikte ze zich bijna in de drank. Heftig schudde ze haar hoofd. "Nee." Waarna ze er stiller achter voegde, "Of ik hoop toch van niet." Ze snapte niet hoe het kon, drank was iets waar ze best goed tegen kon. Hoe kon ze dan zo wasted geraken dat ze niet eens meer wist wat ze gedaan had?

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Afterglow - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterglow   Afterglow - Pagina 3 Emptyza mei 02 2015, 16:40

Afterglow - Pagina 3 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
Max grinnikte om haar reactie. "Ach, ik zou hem doen," knipoogde hij. Hij was de hunk van de Glade met zijn perfecte haar, gitaar en looks. Wie zou hem niet doen? Als ze er een regelmatig iets van wilden maken.. hij zou ze niet tegenhouden. Alhoewel.. dat soort drama op de Glade was niet heel handig. En misschien pasten de karakters niet goed bij elkaar - maar hee! Niemand had het over een relatie.

Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Afterglow - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterglow   Afterglow - Pagina 3 Emptyza mei 02 2015, 16:46

Hey little fighter things will get brighter
Ze grinnikte. "Jullie ook met je Bromance." Hoofdschuddend lachte ze. Soms waren die dudes echt gek. Maar ach, wie was zij om hen tegen te houden. Het was vermakelijk voor haar en de rest van de Glade. Maar voor Helena zat er nog niet echt een relatie in. De runner had het veel te druk en kon niet meer over zo'n dingen nadenken. Volgens mij begreep Max haar daar wel in. "Ik blijf nog wel een tijdje single denk ik," Ze nam nog een slok, "Het is al druk genoeg."

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Afterglow - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterglow   Afterglow - Pagina 3 Emptyza mei 02 2015, 16:54

Afterglow - Pagina 3 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
'Ik blijf nog wel een tijdje single, denk ik.' Max wist niet zo goed wat hij moest zeggen. De Glade was sowieso geen plaats voor relaties. En.. god, wat moest hij nu denken? Dat voelde alsof ze hier een leven zouden opbouwen, terwijl hij toch wel het plan had om hier uiteindelijk weg te komen met z'n allen. Het was bijna vreemd om het er met iemand over te hebben, want het voelde nu alsof hij moest zeggen hoe hij daar in stond. Maar dat onderwerp was nog helemaal niet aan bod gekomen in zijn hoofd. Ja, hij grapte er wel eens over, maar dat was nooit serieus. "Hm, ja," reageerde hij daarom. "Zou wel fijn kunnen zijn aan het eind van een vermoeiende dag, denk ik."

Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Afterglow - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterglow   Afterglow - Pagina 3 Emptyza mei 02 2015, 17:31

Hey little fighter things will get brighter
Voor de zekerheid zette ze de pot Liberty even weg, voor nu had ze al meer dan genoeg gedronken. "Heel gezellig, zo helemaal stinkend en bezweet." Grinnikte ze. Haar blauwe ogen staarde in de vlam voor haar, die hypnotiserend op en neer deinde. "Of anders kun je nog altijd samen gaan douche." Jakkes. Ze schudde direct haar hoofd. "Maar dat lijkt me nu niet echt een awesome idee." Een rilling liep over haar rug, waarom had ze dat nu ook gezegd? Het floepte er gewoon uit, maar toch gruwelde ze ervan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Afterglow - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterglow   Afterglow - Pagina 3 Emptyzo mei 03 2015, 10:10

Afterglow - Pagina 3 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
Max begon te lachen. Samen een douche! "Gek wijf ben je," lachte hij. "Al zou een douche er best bij kunnen." Hij bekeek z'n eigen armen en benen, en hoefde niet aan z'n haar te zitten of aan zichzelf te ruiken om te weten dat hij een viespeuk was op het moment. "En jij ook, gok ik zo."

Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Afterglow - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterglow   Afterglow - Pagina 3 Emptyzo mei 03 2015, 11:25

Hey little fighter things will get brighter
Zijn lach was aanstekelijk. "Pardon, gek kind of gekke vrouw. Niet gek wijf." Ze snoof plagend. Net als hij bekeek ze zichzelf eens, ze wist dat er op haar gezicht enkele vegen stonden en blijkbaar stonden die ook op haar armen en benen. Haar haar had ze nu dan wel in een staart, het was nog steeds behoorlijk vuil. "Misschien wel ja." Ze stond op. "Ik daag je uit," Ze laste een dramatische pauze in, "Om te douche." Een glimlach sierde haar gelaat, terwijl ze afwachtend haar wenkbrauw optrok.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Afterglow - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afterglow   Afterglow - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afterglow
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Deadheads-