IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 The Drunk Tour

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyzo sep 13 2015, 22:17


Zwieberend over het terrein met de hangmatten viel ze nog over een steen en schoot keihard in de lach terwijl ze haar knie had open gehaald. Enkel gekleed in haar pyjama bestaand uit shorts en een lomp t-shirt. Ze struikelde half toen ze bij Antony was aangekomen. 'heey heey, jij had drank hoorde ik!' zei ze met dubbele tong terwijl ze zich gewoon naast hem in de hangmat worp en zich gewoon tegen hem aanlegde alsof ze zich had vergist wie Oliver was.

SPT + Anthony
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyzo sep 13 2015, 22:24


Wat onhandig gooide Anthony de pen die hij vast had, wat verder en nam in de plaats zijn fles drank weer vast. Hij had net een grote slok genomen toen Hayden zich zonder enige twijfel naast hem zette in de hangmat. Even haalde hij zijn wenkbrauw op, maar al snel verscheen er een klein grijnsje rond zij lippen bij wat ze vroeg. "Zie ik eruit als een drankautomaat?" mompelde hij scheefjes en stak de fles vervolgens onder haar neus. "Here you go." Dat ze naast hem zat zag hij helemaal niet als een probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyzo sep 13 2015, 22:29


Ze greep de fles vast met haar beide handen en nam een grote slok en legde zich neer zo dat ze met haar hoofd op zijn schoot lag. 'Ik neem mijn woordjes terug het is een piemel geen piemeltje.' Zei ze giechelend terwijl ze naar hem keek en een briefje pakte en er wat opschreef en weer aan de lijn hing voor Oliver. 'Dus die lekkere billentjes mag ik daar nou eens aan zitten?!' Vroeg ze nog steeds giechelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyzo sep 13 2015, 22:37

'Ik neem mijn woordjes terug het is een piemel geen piemeltje.' Een grijns verscheen op zijn gezicht. "Told ya," Hij richtte zijn hoofd even wat op om te zien waar ze lag. Niet dat hij dat nog niet gevoeld had, maar hij wilde gewoon even zien. Daar was geen reden voor nodig. 'Dus die lekkere billentjes mag ik daar nou eens aan zitten?!' "Zoals ik eerder had gezegd, doe wat je niet laten kunt, Sweetie." Met zijn ene hand haalde hij de fles uit haar greep en legde deze half naast hem, nadat hij nog een slok had genomen ofcourse.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyzo sep 13 2015, 22:46


Met een grijns op haar lippen duwde ze hem gewoon in de hangmat op zijn zij om zich tegen hem aan te leggen. Ze wurmde haar armen tussen zijn arm en zij door en legde die zonder schaamte op zijn kont. Om vervolgens zonder aanleiding of wederom schaamte er gewoon in te knijpen. 'honk honk!' Riep ze harder dan normaal waarna ze hard in de lach schoot en hem aankeek. 'Weetje wat we doen we hakken jou billen er van af en plakken die op Oliver ipv die platte billen van hem die mag jij wel hebben.' Ze knikte en legde haar armen om zijn middel en legde haar hoofd tegen zijn borst aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyzo sep 13 2015, 22:58

Hij liet zich gewoon naar achteren duwen. Tegenstribbelen, waarom zou hij dat ook doen? Een geamuseerde glimlach stond op zijn gezicht toen ze wel degelijk deed wat ze gezegd had. Niet dat hij eraan getwijfeld had. Dit kon nog amusant worden. Even liet hij zijn blik omhoog gaan toen hij doorhad dat er een nieuw briefje hing. 'Weetje wat we doen we hakken jou billen er van af en plakken die op Oliver ipv die platte billen van hem die mag jij wel hebben.' Hij lachtte even bij haar opmerking. "Oliver zal blij zijn met twee stukken vlees die op z'n kont plakken." greens hij en plukte vervolgens het briefje van de lijn. Toch schreef hij niet direct iets op, maar legde het naast hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyzo sep 13 2015, 23:14


Met haar armen om zijn middel heen en haar hoofd tegen zijn borst gedrukt had ze haar ogen gesloten. Ze keek op toen hij ineens bewoog en pakte het papiertje af om er wat bij te schrijven. en weer terug te leggen naast Ant. 'Heeft ie maar mee te dealen. Hij ging vreemd dus ik kan op dit moment flikken en eisen wat ik wil. Het is gewoon goud man. Oh ik slaap hier want jij bent zo lekker warm.' Zei ze grinnikend terwijl ze zich lekker dicht tegen hem aan legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyzo sep 13 2015, 23:21

Anthony pakte Hayden's pen af en schreef er zijn boodschap gewoon bij, waarna hij het papiertje terug aan de lijn hing. "Wat eis je dan zoal?" grijnsde hij bijna uitdagend en zakte nog iets meer onderuit. Oh ik slaap hier want jij bent zo lekker warm.' Even liet hij zijn hand plagerig door haar haar gaan. "Je bent toch nog niet moe?!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyzo sep 13 2015, 23:27


Ze gaapte en keek hem vermoeid aan. 'Ik eis eigenlijk van alles ik krijg alles voor elkaar. Oliver heeft zelfs weer werk. Niet heftig maar het is iets. En als hij begint dat ietsa wat ik doe hem irriteerd begin ik over die slet die hij neukte. Echt ideaal!' Zei ze vrolijk uitrekkend en opnieuw gapend. Een rilling liep over haar rug toen hij door haar haar streek. 'lichtjes wel.' Zei ze zachtjes terwijl ze hem aankeek. Oke ze moest nu of gaan slapen of snel naar Oliver rennen voor het gene waar ze nu behoefte aan had. Maar rennen dat zou haar waarschijnlijk niet eens lukken, wauw drank was geen goed idee.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyzo sep 13 2015, 23:36

'Ik eis eigenlijk van alles ik krijg alles voor elkaar. Oliver heeft zelfs weer werk. Niet heftig maar het is iets. En als hij begint dat ietsa wat ik doe hem irriteerd begin ik over die slet die hij neukte. Echt ideaal!' Een kort moment haalde hij zijn wenkbrauw op, al verdween de glimlach niet. "En wie was die slet? Dan kan ik d'r eens een bezoekje brengen." mompelde hij met een dubbele tong en legde zijn armen vervolgens ter ondersteuning achter z'n hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyzo sep 13 2015, 23:49


Ze keek hem aan en legde haar handen op zijn borst en kwam iets overeind om boven hem te blijven hangen. Ze volgde elke beweging die hij maakte en het was alsof hij haar uitdaagde. Kijk dit is waarom je geen alcohol drinkt daar word je nymfo van. Eigenlijk boeide het haar weinig, Oliver zou haar toch wel vergeven. 'Sammy de slet heet Sammy je weet wel die ene die zo ziek is geweest.' Zei ze zachtjes terwijl ze haar lippen op de zijne drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyzo sep 13 2015, 23:57

Sammy. Hij herhaalde in zichzelf de naam van het meisje dat hij recent nog verzorgt had. Had Hayden haar niet gevonden toen ze zo ziek was? Zijn gedachten werden onderbroken toen hij haar lippen op die van hem voelde. Waarom maakte hij zich toch ook zorgen over dingen waar hij niets mee te maken had. Er was geen reden dat hij zich zorgen maakte, toch niet op dit moment. Hij zoende haar dan ook direct terug en legde zijn hand half achter haar hoofd, zodat ze het niet te kort zou kunnen maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyma sep 14 2015, 00:08


Ze voelde ze hand op haar achterhoofd terwijl ze haar lichaam dichter tegen hem aan duwde en haar handen onder zijn shirt liet glijden. Erens wist ze dat het fout was maar het boeide haar niet. Of het nu een soort van wraak nemen was of werkelijk gewoon lust was onduidelijk maar ze wilde het nu en nu meteen hoe fout het ook voelde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyma sep 14 2015, 00:26

Hayden bestat geen verdere aandacht aan het feit dat hij zijn hand op haar hoofd had gelegd en ging zelfs verder dan hij eigenlijk gedacht had. Hij moest toegeven dat hij zoiets niet snel aan de kant schoof, maar misschien was dit toch niet het goede moment. Mh. Hij kon natuurlijk wel even genieten van het moment zonder dat er enige problemen waren. Jha, hij zou even van dit moment genieten. Met zijn tong ging hij langs haar lippen. Zijn handen waren ondertussen ook afgedwaald naar haar borsten. Toch liet hij haar shirt nog aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyma sep 14 2015, 00:36


Haar hersenen zeiden nee maar haar lichaam riep ja, ze gleed met haar handen naar beneden en legde die op de bovenkant van zijn broek. Ja dat was het, wraak, hou zou voelen hoe het voelde en het kon haar niets schelen wie ze daar voor zou moeten gebruiken. Maar volgens haar vond Anthony het niet het ergste wat hem overkomen was deze tijd hier. Ze voelde zijn tong langs haar lippen gaan en zocht met de hare zijn tong op.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyma sep 14 2015, 00:45

Hun zoen veranderde al snel in een tongzoen, iets waar hij maar al te graag met mee ging. Toch was hij behoorlijk alert toen hij voelde hoe haar handen naar zijn broek gingen. Zijn handen maakten zich al snel van haar los en volgden haar handen, waarna hij haar polsen vast pakte. "Ya boyfriend is not gonna be happy," mompelde tijdens een kort moment van rust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyma sep 14 2015, 00:55


Haar vriend vind dat niet leuk? Pardon alsof hij haar baas was en kon beslissen wat ze wel en niet mocht doen terwijl hij zelf andere lag te neuken. Ze keek Anthony met een smekende blik aan. 'Waarom mag ik het niet en hij wel?' Vroeg ze zachtjes terwijl ze het al had opgegeven en naast hem was gaan liggen. 'Waarom heb ik het hem eigenlijk vergeven..' Vroeg ze zachtjes nog steeds met dubbele tong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyma sep 14 2015, 01:02

Hij vond het ergens wel jammer dat hij haar een halt toe had geworpen, maar toch was dit wel het beste geweest. Niet dat hij er zelf volledig achter stond, maar toch. 'Waarom mag ik het niet en hij wel?' Hij draaide zijn hoofd zijdelings om naar Hayden die zich ondertussen maar naast hem had gelegd. "Als hij van een brug af springt, doe jij dat dan ook?" mompelde hij als antwoord op wat ze net zei. Waar het vandaan kwam wist hij niet, maar het leek logisch. Right? Ach, hij was niet zo goed met woorden, eerder met daden. Maar sommige momenten vroegen juist achter woorden. Daden waren hier nu nutteloos. 'Waarom heb ik het hem eigenlijk vergeven..' Op dat laatste wist hij geen antwoord dus hield hij zich maar stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyma sep 14 2015, 01:12


Ze trok haar wenkbrauw op bij zijn vraag en hief niet veel later ook haar schouders. 'Waarschijnlijk wel.' Zei ze kortaf en eerlijk waarna ze haar handen weer op zijn borst zette en hem zoende. Waarom stoppen de schade was toch al gedaan dus ja kon je dr beter maar van genieten zolang het kon. Met andere woorden tot iemand het kwam verstoren of het Oliver vertelde. En wat dan nog het was niet dat hij er iets aan kon doen. Ze kneep met haar handen in zijn shirt terwijl ze hem zoende.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyma sep 14 2015, 01:26

Even was zijn wenkbrauw ophoog gegaan bij wat ze zei op zijn opmerking. Wel, dat had geholpen. Zo zag je maar dat Anthony niet de beste verteller was. Hij was dan ook bijna ingegaan op haar zoen die volgde. "Mhayden," mompelde hij tussen de zoen door. Niet dat het een geweldig zicht was. Toen ze met haar handen in zijn shirt kneep trok hij zijn hoofd lichtjes geïrriteerd weg. "Nee," zei hij kortaf, met een duidelijke betekenis. Hij draaide niet rond de pot. Dit zou duidelijk moeten zijn. "Je bent er niet bij, wat heb ik nu aan iemand die alleen maar moppert?" bromde hij zachtjes en legde zijn hoofd weer neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyma sep 14 2015, 01:34


Met een zielige blik keek ze Anthony aan toen hij haar naam zei. 'Mhmm?' kreunde ze inplaats van te vragen ja, wat is er? Ze keek hem nog zieliger aan toen hij hard en duidelijk nee zei. Nou zeg waarom nou niet. 'Anntt!' Zei de roodharige zeurderig terwijl ze hem aankeek maar een grijns op haar lippen kreeg bij het laatste klagerige wat hij zei. 'Als het mopperen je irriteert weet ik wel een oplossing. ' Zei ze met een brede grijns op haar lippen waarna ze haar vinger op haar lippen legde. 'Zorg dan maar dat ik stop met mopperen!'

Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyma sep 14 2015, 01:51

Even greens hij toen ze zo zeurderig zijn naam zei, maar toch zou hij niet toegeven. Hij voegde zijn vinger bij de hare en schudde kort zijn hoofd. "Next time, babe." zei hij met een klein knipoogje."Jij was daarnet trouwens wat moe, dus wie ben ik om je nachtrust van je te ontnemen?" zei hij zachter dan eerder en hield zijn blik op haar gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyma sep 14 2015, 01:59


Ze voelde zijn vinger en keek hem teleurgesteld aan. 'Meanie!' Zei ze meer plagend dan beschuldigend. Ze gaapte bij zijn gepraat over moe zijn. Gezien er niets te beleven zou zijn besloot ze maar op zijn suggestie in te gaan. Ze legde dr hoofd tegen zijn schouder aan en kuste zachtjes zijn nek voor ze haar ogen sloot. Meteen nestelde ze zich opgekruld tegen hem aan wan hij was lekker warm. 'Niet dat ik het erg vind dat je mijn nachtrust ontneemt. Had het aardig naar mijn zin tot je het moest verpesten.' Zei ze verveeld en gapend.
Een paar momenten laten lag mevrouw met haar armen en benen al helemaal over hem heen te slapen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyma sep 14 2015, 11:10

Een grijns was nog steeds te zien toen Hayden hem plagend begon te beschuldigen. Niet dat het hem iets deed. Plagend of niet. Zelf legde hij zich ook iets gemakkelijker voordat Hayden zich tegen hem aan nestelde. 'Niet dat ik het erg vind dat je mijn nachtrust ontneemt. Had het aardig naar mijn zin tot je het moest verpesten.' Anthony had zich lichtjes gedraaid toen hij zowel haar armen en benen om hem heen voelde. Weg gaan kon nu niet, maar dat was hij ook niet van plan geweest. Hij sloot zijn ogen en de slaap nam het bijna direct van hem over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Emptyma sep 14 2015, 11:17


Terwijl de zon doorbrak en net die ene zonnestraal door de bomen precies op haar gezicht moest laten schijnen. Ze voelde hoe raar ze lag en draaide zich zo dat ze met haar hoofd en arm op zijn borst lag. De hoofdpijn maakte het allemaal niet veel beter op. Ze zette kort haar nagels in zijn borst terwijl ze gaapte en nog steeds haar ogen gesloten had. 'Ol wat hebben we gisteren gedaan, mn hoofd bonkt als de tering.' Kreunde ze pijnlijk uit.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

The Drunk Tour Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Drunk Tour
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Drunk... NOPE
» Drunk dancing stars
» I might get a little drunk. [OPEN + GANZENOPDRACHT]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Open Field-