IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 The Drunk Tour

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 11:24

Even kneep Anthony zijn ogen nog wat dichter toen ze haar nagels in zijn borst zette. Waarom zo vroeg. Hij wilde blijven slapen, wetend dat hij dan niet rond zou moeten lopen met een kater. Want hij wist maar al te goed wat er nu door zijn hoofd raasde. 'Ol wat hebben we gisteren gedaan, m'n hoofd bonkt als de tering.' De woorden van Hayden kwamen dan ook ik een waas bij hem aan. "Ons bezopen," was zijn simpel, nogal wazig antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 11:30


Ze keek met een schuine blik op naar hem. 'Auwh, ik hoopte zo zeer dat ik dat weer gedroomd had.' Zei ze pijnlijk terwijl ze gewoon bleef liggen en geen aanstalte maakte om weg te gaan. Ze sloot weer haar ogen en kroop zelfs dichter tegen hem aan, ze wilde verder slapen. En hopelijk op die manier de kater wegslapen, iemand anders regelde het eten maar eens in de ochtend. 'Weetje Ant je bent afgevallen. Eet je wel genoeg?' Vroeg ze tussen neus en lippen door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 11:48

Pas nu opende Anthony zijn ogen en liet deze naar Hayden gaan die naar hem opkeek. Het moest even tot hem doordringen dat het wel degelijk Hayden was. Hij voelde hoe ze nog wat dichter tegen hem aan ging liggen. Zelf legde zij zijn ene arm gewoon om haar heen en sloot terug zijn ogen. 'Weetje Ant je bent afgevallen. Eet je wel genoeg?' "Dat lijkt gewoon omdat ik op m'n rug lig." mompelde hij als excuus op haar opmerking. Even draaide hij zijn hoofd om naar de lijn, maar er hing geen nieuw papiertje meer aan. Maar goed ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 11:59


Ze haalde even diep adem door haar neus terwijl ze haar hand op zijn buik legde en hem streng aankeek. 'Anthony ik ben geen med-jacker maar ik zie dat je bent afgevallen.' Zei ze streng terwijl ze wijdbeens op zijn schoot ging zitten en hem aankeek. Ze pakte zijn handen en trok hem zittend terwijl ze zijn shirt over zijn hoofd heen trok. 'Nu zit je.' Zei ze terwijl ze hem aankeek. 'Je bent afgevallen en je moet meer eten. Wie verzorgd anders gewonden? Evan, dat jong is zo incompetent als de poepjes. Oliver was gestoken en meneer geeft meer om het kiezen van meer med-jackers dan om hem. Dus we hebben jou nodig.' Zei ze met een glimlach waarna ze haar hand op haar voorhoofd zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 12:09

Hij had het gegiechel en gepraat wel gehoord. Maar hij had zich weer eens goed bezopen, dat kon hij tenminste zien aan de twee legen flessen in zijn hangmat, en de kater was nog erger geweest dan gisteren. Met een kreun kneep hij zijn ogen dicht tegen het felle licht. Het was ochtend en Oliver had nauwelijks iets meegekregen van gisteren, naast de briefjes dan. en Hayden die wel heel geïnteresseerd was geweest in Anthony. Het zachte gepraat gaf hem alleen maar nieuwsgierigheid om te kijken wat Hayden eigenlijk allemaal aan het uitspoken was. Met wat gekreun kwam hij uit zijn hangmat en met stijve benen begaf hij zich naar Anthony. En daar lagen de twee, Hayden en Anthony, gezellig bij elkaar. Hij had de laatste woorden opgevangen en zijn gezicht betrok. Dus blijkbaar was hij zo vervangbaar. Of Hayden pakte hem gewoon terug. 'Zo te zien zijn Med-jackers inderdaad harder nodig dan ik.' Bromde hij met een blik die zat tussen zich schuldig voelen en afkeurend naar Hayden kijken. Meer had hij niet te zeggen. Oliver draaide zich om en begaf zich weer terug naar zijn hangmat. Er moest een kater uitgeslapen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 12:13


'Anthony ik ben geen med-jacker maar ik zie dat je bent afgevallen.' Hij keek wat verrast op toen ze zich wijdbeens op z'n schoot zette en hem recht trok. Hij legde zijn arm kort voor zijn buik toen ze zijn shirt uit trok. Straks wist iedereen nog dat hij afgevallen van. Hayden had het althans door. Uiteindelijk zette hij zijn handen half achter hem, als extra steun. 'Je bent afgevallen en je moet meer eten. Wie verzorgd anders gewonden? Evan, dat jong is zo incompetent als de poepjes. Oliver was gestoken en meneer geeft meer om het kiezen van meer med-jackers dan om hem. Dus we hebben jou nodig.' "Ik steek gewoon niet graag tijd in uitgebreid eten," mompelde hij kort. "Weet je wel niet wat ik allemaal in die tijd kan doen?" voegde hij er snel aan toe en greens even. "Heel veel." Hij zakte lichtjes door zijn armen toen Oliver plots ten tonele verscheen. Toch gaf hij niet bepaald veel aandacht aan hem. Ze hadden namelijk niets fout gedaan. Right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 12:28


Ze glimlachte naar Anthony en bekeek hem even terwijl hij zijn speech hield over de tijd verspilling van eten. 'Je moet eten miertje.' Zei ze streng terwijl ze met haar vingertje zwaaide en niet van zijn schoot afging ondanks dat Oliver zielig aan het doen was. Jezus ze hadden gezoend en daar hiel het bij op. Het irriteerde haar dat hij meteen deed alsof ze wraak op hem nam. Oke dat deed ze ook wel maar Ze kreeg een vuile grijns op haar lippen terwijl ze hem na schreeuwde terwijl hij wegliep. 'Maar tenminste hoefde ik het vanacht niet te faken!' Hij kon hem krijgen ook als hij zo graag zielig wilde gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 12:47

Anthony had zich ondertussen weer naar achteren gelegd en haalde even zijn wenkbrauw op bij wat Hayden Oliver nog na riep. Straks dacht hij echt nog dat ze iets gedaan hadden, terwijl dat niet eens was gebeurd. Hij legde zijn armen achter zijn hoofd en hield zijn blik gericht op Hayden. "Oliver heeft geen reden om kwaad te zijn," mompelde hij, "maar straks geef je hem nog een valse reden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 12:53


Ze trok haar wenkbrauw op en keek hem aan. 'Hebben we het over dezelfde Oliver. Hij is constant kwaad en boos en chagrijnig tenzij hij drank op heeft. En wat denk je dat ie kan doen met een hand. Die stomp is gevoelig daar gaat ie echt niemand mee slaan. Buiten dat kan hij niet eens boos worden, dat is hypocriet.' Zei ze met een glimlachje. terwijl ze nog steeds op hem zat en op hem neerkeek. 'Vind je het erg dan als hij zo denkt?' Vroeg ze nieuwsgierig terwijl ze naar hem keek en haar handen op zijn borst zette en hem bleef aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 13:06

Hij greens even bij wat ze allemaal te zeggen had over Oliver. 'Vind je het erg dan als hij zo denkt?' Hij haalde zijn schouders luchtig op bij haar woorden. "Ik ben gewoon al blij dat ik mijn gedachten niet moet vestigen op het verzorgen van mensen." zei op op een geamuseerde toon. "Dat iemand anders maar even vandaag van ons overneemt." zei hij met een klein knipoogje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 13:13


Ze glimlachte en zakte wat door haar armen heen terwijl ze hem bleef aankijken. 'Je mag mij wel verzorgen.' Zei ze met een grijnsje waarna ze zacht haar lippen in zijn nek drukte. 'Daar ging ik intussen al vanuit. Ik ga niet hier weg en laat jou niet weg tot ik heb wat ik wil.' Zei ze met een glimlach waarna haar handen over zijn blote buik naar beneden gleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 13:25

'Je mag mij wel verzorgen.' Zijn mondhoek schoot omhoog. "Daar wil ik nu wel een uitzondering voor maken," greens hij en draaide zijn hoofd wat meer naar haar toe toen ze haar lippen in zijn nek zette. 'Daar ging ik intussen al vanuit. Ik ga niet hier weg en laat jou niet weg tot ik heb wat ik wil.' "Als ik dan ook maar krijg wat ik bedien." zei hij een een uitdagende ondertoon in zijn stem. Nu ze zo wat gebogen over hem zat, kon hij makkelijk bij haar naar binnen kijken. Toch gingen zijn ogen al snel naar haar handen die zijn broek ondertussen al hadden bereikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 13:39


Met haar handen op de rand van zijn broek duwde ze die langzaam naar beneden en drukte haar lippen op de zijne haar tong langs zijn lippen halende. 'Je krijgt niets, je moet het zelf pakken.' Zei ze met een grijnsje waarna ze hem aankeek. 'Maar misschien is een minder publiekelijke plek een beter idee.' Zei ze zachtjes terwijl ze hem even aankeek. 'Je wil niet dat straks iemand het verpest halverwege toch'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 14:10

Hij duwde kort zijn lippen op die van haar toen hij haar tong langs zijn lippen voelde gaan. 'Je krijgt niets, je moet het zelf pakken.' "Wees er maar zeker van dat dat te pakken krijg." mompelde hij en snoof even kort toen ze vervolgens zei dat ze zich misschien best konden verplaatsen. Even keek hij op. Misschien had ze toch gelijk. Straks werden degene wakker die nog lagen te slapen en hij wilde niet dat Oliver plots naast zijn hangmat zou gaan staan. "Come," Hij richtte zich op en tilde Hayden half op om onder haar uit te geraken, waarna hij zich uit de hangmat trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 14:22


Ze grinnikte en stapte uit de hangmat terwijl ze achter hem aanliep op haar blote voeten en shorts die niet zichtbaar waren door het slordige te grote t-shirt. 'Anders word het wel beetje saai als ik je alles moet aanreiken op een dienblad.' Zei ze vrolijk terwijl ze langs hem uit rende en zich omdraaide naar hem en een stukje achteruit liep naar het bos.
Halverwege in het bos liep ze weer normaal en draaide zich naar Anthony en glimlachte. 'Ver genoeg zo denk?' Vroeg ze met een glimlach terwijl ze hem bekeek. Voelde ze zich schuldig hier over. Misschien, een beetje. Wat hij kon kon zij beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 14:52

Toen ze langs hem liep liet hij even zijn blik naar haar benen gaan. Als snel gingen zijn ogen naar haar gezicht toen ze vroeg of het ver genoeg was. Hij stopte niet zoals zij deed, maar ging direct voor haar staan en begeleidde vervolgens naar de grond. "Ver genoeg," grijnsde hij plagerig en drukte kort zijn lippen op die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 15:13


Ze holde haar rug om een stokje er onder vandaan te trekken en die vervolgens weg te smijten. Ze legde haar haar linker hand in zijn nek en haar rechter op zijn onderrug. Ze Keek hem aan en zoende hem weerterwijl ze haar tong gewoon in zijn mond duwde. Terwijl ze dat deed gleden haar handen naar zijn broek en probeerde die van zijn kont te duwen wat met haar handen net aan lukte en de rest duwde ze met haar benen naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 15:45

Anthony steunde met beide handen nog naast Hayden's hoofd om haar niet totaal te verpletteren onder zijn gewicht. Veel keuze had hij niet wat de tongzoen betreft, maar daar zou hij toch sowieso op in gaan. Met zijn ene hand schoof hij onder Haydens shirt en wist deze zonder moeite naar boven te trekken. Hij verbrak kort het contact tussen hun lippen en trok het shirt over haar hoofd zodat ze nu enkel nog een short aan had. Hij miste ondertussen ook al heel wat kleren. Zijn ogen gleden van haar gezicht naar wat net bedekt was geweest door haar shirt. "Dit bevalt me wel," grijnsde hij plagerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 16:13


Ze kreeg een glimlach op haar lippen van zijn opmerking en schudde haar hoofd. 'Oh ja, we kunnen hier ook een gewoonte van maken.' Zei ze met een grijns terwijl ze haar handen in zijn boxer liet zakken om haar handen op zijn kont te leggen. 'Als we verkiezingen gaan houden wie de lekkerste kont heeft, win jij denk ik' Zei ze terwijl ze zacht op zijn onderlip beet voor ze hem weer zoende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 17:11

'Oh ja, we kunnen hier ook een gewoonte van maken.' Zijn handen weken ook al snel af naar Hayden's short, al was zijn blik op haar gezicht gericht. "Ik ben voor," grijnsde hij geamuseerd. 'Als we verkiezingen gaan houden wie de lekkerste kont heeft, win jij denk ik' "Jij komt ook goed ik de buurt hoor," zei hij met een knipoogje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 17:43


Ze hielp met het uitkrijgen van dr shorts terwijl ze kort op haar lip beet. 'Scheeld weer hoef ik Oliver daar niet meer mee lastig te vallen gezien die eigenlijk nooit wil.' Zei ze grijnzend terwijl ze haar handen weeruit zijn boxer haalde en de boxer zelf maar gewoon uit deed. Ze had het wel naar haar zin zo, het was niet meer uit wraak, oke een klein beetje maar dat deed er niet toe, dit wilde ze vaker doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 23:11

~

Anthony maakte zich uiteindelijk van haar los en haalde zijn boxer en broek van de bosgrond. Een kort moment liet hij zijn blik naar de omgeving gaan, waarna hij even kort naar Hayden greens en tegelijkertijd zijn boxer alvast terug aandeed. Zijn broek volgde al snel. Kort bukte hij neer op Hayden's shirt op te rapen en deze haar richting uit te gooien. "Eigenlijk zouden we één of ander code woord moeten verzinnen voor dìt," grapte hij en rekte zich vervolgens even uit. Zijn handen legde hij even op zijn buik om te vermijden dat zijn ribben te zien waren. Hij was niet overdreven veel afgevallen, maar als je je zo uitrekte was alles altijd beter te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 23:19


Ze werd frontaal geraakt in haar gezicht door het shirt wat hij haar toesmeet. Ze trok deze van haar gezicht en trok haar wenkbrauw op bij het aanzicht van ant die zijn armen om zijn buik legde. 'Ga even een andere keer onzeker zitten doen over afvallen.' Zei ze plagend terwijl ze de rest van haar kleding opraapte en aantrok. 'Maar het is meer een zin van wat ik kan bedenken. Als in, ik heb last van mn rug kun je er naar kijken of voor jou hoe is het met je rug?' Vroeg ze terwijl ze haar schouders ophaalde. Yep ze was de grens van enkel wraak overschreden. En ergens boeide het haar niet eens mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptyma sep 14 2015, 23:55

'Ga even een andere keer onzeker zitten doen over afvallen.' Hij richtte zijn blik op haar bij wat ze zei en wreef even expres met beide handen over zijn buik. "Just rubbing my belly," mompelde hij met een grijns. Over dat gesproken. Waar had hij z'n shirt nu ook alweer gelaten? Die lag zeker nog in zijn hangmat. 'Maar het is meer een zin van wat ik kan bedenken. Als in, ik heb last van mn rug kun je er naar kijken of voor jou hoe is het met je rug?' Hij knikte instemmend. "Dat kunnen we wel gebruiken. Al moeten we het soms wel eens aanpassen, want anders gaat dat om den duur nogal opvallen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Emptydi sep 15 2015, 00:06


Ze glimlachte kort terwijl ze haar wenkbrauw optrok. 'Ja alsof jij goed kan liegen.' Zei ze grinnikend terwijl ze naar hem toe liep met de paar passen die tussen hun verwijderd was. 'Ja maar gewoon iets in die richting.' Ze knikte en tuitte haar lippen terwijl ze nadacht. 'Maar anyhow om even duidelijk te zijn dit tussen ons is gewoon seks, verder niets. Dit maakt ons niet beste vrienden out of the blue je gaat me niet random overal volgen. En well Ofcourse het niet aan Oliver vertellen lijkt me wel een goede.' Ze dacht even verder na en knikte kort ja dat moest het wel ongeveer zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

The Drunk Tour - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Drunk Tour
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Drunk... NOPE
» Drunk dancing stars
» I might get a little drunk. [OPEN + GANZENOPDRACHT]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Open Field-