IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Wolves

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

Wolves Empty
BerichtOnderwerp: Wolves   Wolves Emptydi nov 24 2015, 02:02

If it feels good, tastes good

It must be mine
Op zijn zij lag hij in zijn hangmat. Hij droomde en verbazingwekkend genoeg over Hayden. Het was nu een dag geleden na het 'incidentje', al noemde hij het niet graag zo en eigenlijk zag hij het ook niet zo. Het was fijn geweest en hij mocht haar, was ze nu een vriendin, gewoon een vriendin? Hij maakte niet uit. Want het zat goed, dat was een ding dat zeker was. Daarbij wou hij geen relatie, dus was het wel goed geweest voor hem en hij meende dat Hayden er het precies het zelfde overdacht, al wou zij die Oliver o-zo graag terug. Onbegrijpelijk. Hij kende Hayden nog maar net, Oliver gewoonweg niet en toch wou hij die gozer best graag een stomp in zijn gezicht geven. Ook iets wat hij vreemd vond, want ergens vroeg hij zich af waarom hij dat wou? Die onbekende gozer mocht dat onredelijk zijn geweest en heel heftig tegen over Hayden geweest zijn, toch kende hij die gozer niet en moest hij zich niet met hun shit bemoeien. Maar goed, hij wou het doen, dus waarschijnlijk ging het gebeuren ook. Kai rolde zijn hangmat uit, trok zijn kleding aan. Een donkerblauwe spijkerbroek en een met korte mauwen geruite bloes, bovenste drie knoopjes loslatend en verliet het gebouwtje. Hij rekte zich buiten uit en begon te lopen, eens zien wat hij doen kon. Hij lette echter niet op en botste tegen iemand aan.

&Oliver.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Wolves Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolves   Wolves Emptydi nov 24 2015, 19:41

Zin en motivatie? Het was iets wat Oliver zelden in zich had. Vooral vandaag. Dan maar even geen werk. Daarbij, die lijst had toch geen haast. Er was nog drank genoeg. De blonde jongen rekte zich uit terwijl zijn hangmat een beetje heen en weer bewoog. Hij had godzijdank niet een hele grote kater van de laatste nacht, dat maakte hem al een stuk positiever. Even draaide hij zijn hoofd om om te zien wie er allemaal al wakker waren en hun hangmat hadden verlaten. Vrij weinig mensen. Ach, dat gaf hem de tijd om even door de Glade te lopen zonder overal mensen te zien. Was ook eens fijn.
Met een kreun stond hij op, schudde zijn hoofd om zijn warrige haren wat meer in model te brengen, wat niet erg lukte, trok zijn schoenen aan en vertrok naar buiten. Ah, hoe lang geleden was het dat hij echt in de ochtend uit zijn hangmat was gekropen? Even gaapte hij en rekte hij zich uit. Ja, dit had hij toch echt wel een beetje gemist. Er hing nog een beetje mist maar het begon al aardig op te warmen zoals elke dag in de Glade. Het was nu alleen nog kijken hoe hij de dag door ging komen, want nu al aan de drank gaan was zelfs voor Oliver een beetje te ver gaand. Maar blijkbaar had iemand anders wel het idee om hem te helpen met plannen. Diegene botste namelijk vol tegen zijn rug aan waardoor Oliver zich geïrriteerd omdraaide. 'Moet al die slaap nog uit je ogen of ben je blind?' Zei hij bars terwijl hij op de andere jongen neerkeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

Wolves Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolves   Wolves Emptydi nov 24 2015, 20:09

If it feels good, tastes good

It must be mine
Het was nog wat mistig op de open plek en ook nog rustig. Hij lette ook niet bepaald op en had niet verwacht tegen iemand aan te botsen, wat dus wel gebeurde. De reactie van de ander verbaasde hem ook niet, al pikte hij deze ook niet. "Last van een ochtend humeur zeker?" merkte hij droogjes op. "Maar sorry. Dankjewel voor de tip, ik zal mijn slaap nog even uit mijn ogen wrijven," zei hij met een scheve, ietwat uitdagend overkomend lachje rond zijn lippen. Hij wreef dus ook overdreven in zijn ogen. "Ah, nu zie ik een stuk beter," merkte hij droogjes op. Hij merkte ook op dat hij de jongen nog niet kende. Toch kende hij zijn gezicht wel, maar geen naam. Hoe dan ook, ook deze was hier langer en ook voor deze gast was hij waarschijnlijk een irritante greenie. Het maakte hem geen barst uit.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Wolves Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolves   Wolves Emptydi nov 24 2015, 20:25

De toon van de persoon, die hij eigenlijk nog nooit had zien rondlopen, stond hem totaal niet aan. Zeker niet met de hoofdpijn in zijn kop. Maar Oliver besloot het om te negeren voor deze keer om geen ruzie uit te lokken. Het was nog te vroeg in de ochtend om vijanden te maken. Maar het liet Oliver niet stoppen met zich aan de Greenie ergeren. De arrogantie die de jongen bij zich hield irriteerde hem nu al op het bot. Voor een paar seconden was een scheve glimlach op Olivers gezicht te vinden, toen ging het weer terug naar de norse uitdrukking die hij altijd had als hij een kater had. Dus ongeveer iedere dag. 'Goed zo. Anders moet er ook nog een bril op de lijst gezet worden. En ik verwacht niet dat de Creators die mee zullen geven.' Bromde hij norsig terwijl hij zich met heel zijn lichaam naar de ander omdraaide. Oh god, vanaf de voorkant zag hij er nog lelijker en arroganter uit. Niet Olivers zaak maar hij kon niet anders dan het opmerken.
'Kan ik iets voor je doen?' Vroeg hij niet bijster geïnteresseerd in het antwoord van de ander. Eigenlijk was hij totaal niet bezig met de persoon die voor hem stond, het liefst wilde hij gewoon dat diegene zijn schouders zou ophalen, zijn excuses zou aanbieden en weg zou lopen. Dat zou het beste zijn voor beiden. Want Oliver wist niet zeker of hij zijn vuist in het gezicht van de jongen wilde planten. Maar zijn attitude vroeg er wel om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

Wolves Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolves   Wolves Emptyzo nov 29 2015, 00:31

If it feels good, tastes good

It must be mine
Oliver begon over een bril die dan eventueel zou moeten komen als zijn ogen slecht waren geweest. Hij snoof even een grinnikje en trok toen een wenkbrauw op. "Ja man, dat zou echt wat geweest zijn," zei hij nonchalant. Hij wist niet of hij deze jongens mocht. Echt goed vond hij hem er ook niet uit zien. Vervolgens vroeg de jongens of hij nog iets wou van hem. Kai dacht na. "Laat me even na denken..." vervolgens merkte hij op dat de jongen naar drank rook. "Waar haal je de drank vandaan?" Klonk zijn stem, waarbij zijn rechtermondhoek wat naar boven steeg. Hij had daar wel zin in, een avond even helemaal lam gaan, even zorgeloos zijn. Want hem hier naar toe laten komen had hem niet heel veel goeds gedaan, al liet Kai dat niet blijken.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Wolves Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolves   Wolves Emptyzo dec 06 2015, 20:24

Hij had helemaal geen zin in dit gesprek. Hij was niet zo vroeg zijn hangmat uit gekropen met een kater om een gesprek te hebben met iemand. Had die gast niet door dat hij mensen in de ochtend nauwelijks wilden praten? Waarschijnlijk niet aangezien hij al moeite had met het kijken of er niemand voor hem stond. Tenzij hij met opzet tegen Oliver was aangebotst. Oliver zag een kleine kans dat hij dat had gedaan, maar daarnaast, Oliver kende de jongen niet, hij zag hem als een Greenie. Die gast kon toch niet weten dat hij Oliver was, die gast die altijd zo chagrijnig door de Glade liep en alles en iedereen afsnauwde? Tenzij hij Hayden al had ontmoet. In dat geval zag Oliver het wel zitten dat die trut van alles over hem had lopen blèren. Oliver trok een wenkbrauw op bij de vraag van de jongen. Of Oliver stonk nog iets teveel naar drank, misschien ook een stille hint dat hij weer eens moest gaan douchen, of de jongen wist zeker wie hij voor zich had staan. Het bleef even stil voordat de blonde jongen antwoordde. 'Je kan het ergens in het bos vinden. Maar het is bijna op en er moet nodig bij gestookt worden, dus zuinig zijn.' Loog hij en hij sloeg zijn armen over elkaar. Fijn, nu hadden ze misschien een tweede alcoholist. Konden ze hier niet origineel zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

Wolves Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolves   Wolves Emptyma dec 07 2015, 01:59

If it feels good, tastes good

It must be mine
Natuurlijk wist hij wel dat de meeste mensen geen kletsvogels waren in de ochtend, maar dat kon hem niet veel schelen, dus sprak hij gewoon. Als die dude voor hem daar geen zin in had, dan kon hij dat gewoon zeggen en er vandoor gaan. Het was niet zo dat Kai beet of iets dergelijks, nog niet, tenminste. 'Je kan het ergens in het bos vinden. Maar het is bijna op en er moet nodig bij gestookt worden, dus zuinig zijn.' Was zijn antwoord. Kai grijnsde, "dacht al dat jij dat zal weten, was lekker gisteren, of niet?" merkte hij vragend op. "Maar dan is dat iets voor vanavond én ik zal zuinig zijn... maar omdat ik graag de mensen hier beter wil leren kennen... jij lijkt mij wel een type die vast wel samen wil gaan borrelen?" Vroeg hij vervolgens, wetend dat het waarschijnlijk niet zo was, maar hij was nieuwsgierig naar de reactie van de gozer voor hem.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Wolves Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolves   Wolves Emptyma dec 07 2015, 13:37

Nee, nee en nog eens nee. Dat was het enige wat door Olivers hoofd schoot tijdens het gesprek met deze vage gast. Het was te vroeg, Oliver had een kater en een ochtendhumeur en wilde alles behalve gezellig een theekransje hebben. De vervelende, passief-agressieve opmerking van de andere jongen haalde Oliver dan ook het bloed onder zijn nagels vandaan en hij werd met de seconde chagrijniger en geïrriteerder. Die gast was veel te wakker voor dit tijdstip. Oliver beet op de binnenkant van zijn wang en staarde hem geërgerd. aan. Oh, en nu vroegen we iemand uit. Wat wilde hij nog meer, een date? 'Wat verwacht je, een mooie date bij het maanlicht met rozenblaadjes en kaarsjes erbij?' Beet Oliver de jongen kwaad toe terwijl hij afstand nam. Hij had geen zin in dit gesprek, die gast kon het zelf maar uitzoeken. 'Ik heb hier geen zin in. Ga iemand anders lastig vallen, de geiten ofzo.' Oliver zag het hem nog wel doen, een gesprek aanknopen met een van de dieren hier. Zo gek was Oliver nou nog net niet, maar er liepen vast wel personen rond in de Glade die dat wel zouden doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Wolves Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolves   Wolves Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wolves
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» We're all lone wolves >Max<

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Open Field-