IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 The Drunk Tour

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

The Drunk Tour - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 3 Emptywo sep 16 2015, 19:54

'Ja alsof jij goed kan liegen.' Hij grijnsde onschuldig bij wat ze zei en hield zijn blik op haar gericht toen hij voor haar ging staan. Kort knikte hij bij het volgende dat ze zei. 'Maar anyhow om even duidelijk te zijn dit tussen ons is gewoon seks, verder niets. Dit maakt ons niet beste vrienden out of the blue je gaat me niet random overal volgen. En well Ofcourse het niet aan Oliver vertellen lijkt me wel een goede.' Hij lachte even bij wat ze zei. Dat alles was al wel tot hem doorgedrongen. "Precies of ik dat tegen Oliver zou zeggen." merkte hij op. "Dan zullen wij niet langer vrienden meer zijn." Niet dat ze nu wél vrienden waren. Hij was al blij dat Oliver hem niet in de haren was gevlogen om het feit dat hij nu een hand minder had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

The Drunk Tour - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Drunk Tour   The Drunk Tour - Pagina 3 Emptywo sep 16 2015, 20:52


Ze glimlachte naar hem, zo zaten ze tenminste op een lijn. Het kon maar beter pijnlijk duidelijk zijn dan dat ze zo meteen gezeik in handen had. Van Anthony of van Oliver, van überhaupt iemand als die er achter zou komen. 'Ja dan hebben we een groot probleem, hij mag dan wel een ouwe zeikerd zijn maar raar genoeg wil ik hem niet kwijt.' Zei ze met een glimlach terwijl ze haar shirt recht trok. 'Waren we vrienden dan? Laatste keer dat we een gesprek hadden waarbij ik jou niet sloeg of andersom was wanneer je vertelde dat Oliver dood was. En anders heb ik misschien wat gemist.'

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Drunk Tour
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Drunk... NOPE
» Drunk dancing stars
» I might get a little drunk. [OPEN + GANZENOPDRACHT]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Open Field-