IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Keep on wondering why

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyvr apr 24 2015, 20:30

Nog nerveuzer begon ze harder over haar polsen te wrijven terwijl ze zijn blik voelde en naar zijn woorden luisterde. "Ik..ik weet niet. Ik ben niet goed met an-andere mensen, ik weet niet hoe ik ie-iemand moet vertrouwen of tegen ze moet praten..enzo." Haar stem werd onzekerder bij elk woord en haar stem was weer wat zachter. Terwijl ze sprak voelde ze hoe haar polsen warmer werden van haar het wrijven en hoe ze pijn werden, en ze wist zeker dat haar polsen ondertussen al rood waren geworden. Echter bleef ze door doen, te nerveus om te stoppen, het deed haar amper iets dat haar littekens pijn begonnen te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyvr apr 24 2015, 20:53

remember when ...

"Ik..ik weet niet. Ik ben niet goed met an-andere mensen, ik weet niet hoe ik ie-iemand moet vertrouwen of tegen ze moet praten..enzo." Het werd steeds zachter en zachter en uiteindelijk pakte Fletch voorzichtig een van Alex' handen vast en rolde zich op zijn zij. Met zijn andere hand ondersteunde hij zijn hoofd en plaatste zijn elleboog op de grond. Hij keek haar rustig aan. "Wow, wow, rustig." Hij wist nog iets van een glimlach op zijn gezicht te plaatsen. "Ik judge je niet ofzo, je kan je best eenzaam voelen hier."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyvr apr 24 2015, 21:07

Direct voelde ze een warmte naar haar wangen gaan bij zijn aanraking. Zijn handen waren zo warm tegen haar koude handen. Nerveus keek ze neer naar haar rode pols, hopend dat de roodheid haar wat gezwollen littekens zou verbergen. Toch gingen haar ogen al snel naar de jongen die zich ondertussen naar haar gedraaid had. Haar benen gingen uit de kleermakerszit en gingen rechtuit liggen terwijl ze zich ene beetje meer naar de jongen keerde, maar niet erg veel, te bang om zijn blik volledig te ontmoeten. Hij was niet anders over haar aan het denken, maar was dat wel echt zo? Toch kalmeerde zijn stem en kleine glimlach haar voor een stuk. Al bleef ze om de zo veel tijd van zijn gezicht naar haar polsen en dan weer naar de hemel vol sterren kijken, zonder er zelf echt bewust controle over te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyvr apr 24 2015, 21:19

remember when ...

Het nerveuze gedoe stopte nu wel, alleen haar ogen gingen nu van hem naar haar handen naar de lucht. Oh wow, kon ze dan niet voor een seconde niet bewegen en gewoon .. geen idee, chillen of zoiets? Maar goed, het was een verbeterpunt waar ze nu waren. "Vind je je handen heel mooi of zo?" Grijnsde hij door de meerdere keren waarbij ze haar blik naar haar handen liet gaan.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyvr apr 24 2015, 21:24

Zodra zijn ogen naar haar polsen gingen stopte ze, als ze niet beter wist zou ze denken dat ze zelfs niet meer aan het ademen was. Ze wou haar handen wegtrekken, maar dat ging niet haar armen deden niet wat ze wou. Deels van angst en voor ene deel omdat ze de geruststellende handen van Fletch niet wouden verlaten. Dus sloot ze haar bruine ogen, dat was alles dat ze kon doen. Dat en hopen dat de rood dat over hara polsen was haar littekens zouden maskeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyvr apr 24 2015, 23:13

remember when ...

Nu werd ze weer wat rustiger en Fletch liet haar handen voorzichtig los. "Voel je je nu beter of moet ik je wat rust geven?" Glimlachte hij rustig, de keuze lag geheel bij haar. Misschien was ze wel moe van hem geworden, want ja, het was best wel laat onderhand.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyvr apr 24 2015, 23:39

Alexx had gesmeekt voor een mirakel, een mirakel dat ervoor zorgde dat hij haar littekens niet zag. En tot haar geluk was dat mirakel gebeurt. Voor één keer gebeurde iets dat goed uitkwam voor haar. Al snel verlate zijn warme handen haar alweer en voelde ze de frisse lucht van de nacht haar handen afkoelen. Zodra zijn woorden haar hadden bereikt opende ze haar ogen en keek ze door haar lange wimpers naar hem. Yep, ze was zeker gekalmeerd. "Het gaat al wat beter, en je kunt zo lang blijven als je wilt, ik vind het wel leuk om met je te praten. Zei ze met een wat rode kleur op haar wangen. "Bedankt. Ik had een beetje een paniek aanval en zonder jou zou ik die nog steeds hebben." Zei ze terwijl ze haar ogen. Even dicht deed en weer open, net alsof ze wat trager knipperde met haar ogen. "Bedankt" Ademde ze er nog even uit terwijl ze een beetje naar voren leunde en Fletch een lichte knuffel gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyvr apr 24 2015, 23:49

remember when ...

"Bedankt. Ik had een beetje een paniek aanval en zonder jou zou ik die nog steeds hebben." Nahw dat was helemaal niets geweest! Fletch besloot echter niets te zeggen en knikte slechts, met een kleine glimlach. "Bedankt" Opeens ging het bedankje over in een knuffel en Fletch plaatste zijn handen voorzichtig om Alex heen, voor zover dit kon. "Ach geen moeite."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyvr apr 24 2015, 23:58

Ze voelde hoe zijn handen zachtjes om haar heen gingen en alweer voelde ze hoe haar wangen rood werden. Echter trok ze niet terug, pas na nog een paar seconden trok ze zich wat verleen terug waarna ze hem een dankbare glimlach gaf. Ze voelde een raar gevoel in haar buik, was dit hoe het voelde om te weten dat iemand om je geeft? Na even ging haar blik weer naar de sterren, waar ze van de ene lichtbol naar de andere gingen. Ze voelde en licht briesje lang haar waaien wat haar donkere haren in haar gezicht deden gaan. Echter merkte ze de rilling een stuk beter op die door haar heen ging van de kou. Even keek ze naar haar kleren, met haar shorts en haar hemdje was ze eigenlijk niet gekleed voor de nacht. Toch onderdrukte ze de kou en gingen haar ogen weer even naar de blonde jongen naast haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyza apr 25 2015, 09:50

remember when ...

Hij rolde zich weer op zijn rug en keek weer naar boven. Neh, moe was hij niet echt, meer .. geen idee, stil? Zijn hoofd was op het moment gewoon even leeg. Toen hij vanuit zijn ooghoeken een blik op zich geworpen zag, keek hij met een glimlach om. "Is er iets?" Vroeg hij zachtjes, met opgeheven wenkbrauwen en een vragende expressie op zijn gezicht.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyza apr 25 2015, 09:56

Even haalde ze nonshalant haar schouders op voordat ze met een kleine glimlach begon te spreken."Nee niet echt, ik vraag me gewoon af wat ik heb gedaan om zo een aardige vriend te krijgen." Pas na haar woorden had ze door dat ze hem een vriend had genoemd. Maar dat was hij toch? Maar wat als hij haar niet op die manier ziet? Met rode wangen keerde ze haar blik weer naar de hemel vol sterren. Zou ze vroeger al vaak naar de sterren hebben gekeken? Zouden ze er anders uitzien vanwaar zij komt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyza apr 25 2015, 10:19

remember when ...

Door zijn vraag kreeg hij dit keer geen paniekerige bewegingen, dat was goed. "Nee niet echt, ik vraag me gewoon af wat ik heb gedaan om zo een aardige vriend te krijgen." Door deze opmerkingen schoot hij even in de lach. "Denk je dat ik iets met karma te maken heb?" Grijnsde hij na een kort moment van gelach. "Kijk eens naar jezelf, zie je jezelf dan als een onaardig iemand? Als je gemeen tegen me had gedaan, dan was het nooit zover gekomen, maar jij bent hier gewoon de aardige vriend."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyza apr 25 2015, 10:25

Bij zijn woorden werden haar wangen nog roder. Stil luisterde ze naar zijn woorden waarna ze hem weer aankeek met een glimlach, al was deze nu een stuk verlegener. "Zo aardig ben ik ook weer niet, ik had niet eens tegen iemand gesproken totdat jij the glade binnenkwam." Mompelde ze zachtjes terwijl haar hand een paar lokken haar die voor haar ogen gevallen waren wegveegde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyza apr 25 2015, 10:30

remember when ...

"Zo aardig ben ik ook weer niet, ik had niet eens tegen iemand gesproken totdat jij the glade binnenkwam." Zijn wenkbrauwen kropen weer een stukje omhoog. "Nee?" Vroeg hij, toch een beetje verbaasd. "Misschien was je nog een beetje verlegen? Heb je dan zoveel langer hier gezeten dan ik?"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyza apr 25 2015, 10:35

"Drie dagen, maar de eerste dag was ik buiten bewustzijn dus eigenlijk twee dagen." Even ging haar rechterhand naar de plek waar haar hoofdwonde was geweest, blij dat het al genezen was. "En ik weet niet, ik wou met niemand spreken, ik was bang i guess. Nou ja totdat jij langskwam." Haar wangen werden niet nog roder maar bleven even rood. Daarom keerde Alexx zich naar de hemel, een beetje beschaamt voor haar rode wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyza apr 25 2015, 10:46

remember when ...

Ze praatte liever niet over wonden en al die dingen, dus hield Fletch zijn mond maar even over de dag waarop ze bewusteloos was geweest. Ze stond hier nu nog, dus het was vast wel goed. "En ik weet niet, ik wou met niemand spreken, ik was bang i guess. Nou ja totdat jij langskwam." Dit deed hem weer grijnzen. "Want ik was niet super eng?"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyza apr 25 2015, 10:54






A l e x x

Hier dacht ze even over na. *Eigenlijk, nee. Ik was niet bang voor je, ik moest zelfs glimlachen bij je, iets dat ik ook niet had gedaan voordat ik jou ontmoete. Bekende ze eerlijk terwijl haar blik op de hemel gericht bleef. Toch werd haar glimlach ene beetje groter. Het was raar om te denken wat er zou zijn gebeurt als Fletch er niet was geweest, hoe lang zou het hebben geduurd voordat ze begon te spreken of een glimlach toonde? Natuurlijk glimlachte ze nog steeds niet vaak en was ze erg stil maar toch, hoe lang zou het hebben geduurd?

Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyza apr 25 2015, 12:14

remember when ...

"Eigenlijk, nee. Ik was niet bang voor je, ik moest zelfs glimlachen bij je, iets dat ik ook niet had gedaan voordat ik jou ontmoette." Nou .. dat klonk in ieder geval positief! Was hij dus niet een of andere griezelige dude met blond haar. "Hmm, oké dan." Glimlachte hij. "Maar nu praat je toch wel met andere mensen?"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyza apr 25 2015, 12:19

"Ja, het is nog steeds moeilijk maar het gaat wel." Even rekte ze zich uit door haar armen boven haar hoofd te doen. "En bij jou? Nog enige harten moeten breken en meisjes van je moeten afslaan door je charmes?" Vroeg ze al vrij snel plager terwijl ze speels naar hem lachte, denkend aan de conversatie die ze hadden gehad de dag dat ze haar been had bezeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyza apr 25 2015, 12:22

remember when ...

In ieder geval, het ging bij haar beter. Dat was wat telde. "En bij jou? Nog enige harten moeten breken en meisjes van je moeten afslaan door je charmes?" Haha, nou en of zeg! Met een zucht keek hij weer naar boven. "Alleen maar zeg," Zei hij met een speelse toon. "Ik weet niet hoe ik het doe, maar ik doe het! Al vindt Max dat niet altijd leuk, maar niet doorvertellen!" Fluisterde hij er geheimzinnig achter aan.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyza apr 25 2015, 12:33

Alexx kon het niet laten om te lachen bij zijn woorden. "Oei oei oei, is Maxie jaloers?" Kon ze er nog uit krijgen tussen haar gelach. Ahh, de bromance, het was zeker iets speciaal. Even kwam ene gedachte door haar hoofd, zou zij ooit zo ene beste vriend krijgen? En zou zij ooit iemand vinden waar ze van hield? Alexx wist het niet en drukte die gedachte direct weg, ze was te vrolijk op het moment om over zo ene dingen te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyza apr 25 2015, 13:56

remember when ...

"Oei oei oei, is Maxie jaloers?" Fletch grijnsde slechts. Oh als Max nu wakker zou zijn en dit zou horen .. dan kreeg hij er toch van langs! Maar hey, Max was vast een diepe slaper, omdat hij zoveel 'werkte' overdag. "Kijk dus maar uit bij hem de buurt!" Knipoogde hij naar Alex.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyza apr 25 2015, 14:04




A l e x x

Alexx moest lachen bij zijn waarschuwing. "Should i be jealous?" Vroeg ze vervolgens terwijl ze één van haar wenkbrauwen omhoog rees. Al kon ze dit nog niet eens voor langer dan 5 seconden volhouden waardoor ze al vrij snel terug in de lach schoot. "Tell him not to worry, you guys have a very beautifull thing going on, i wouldn't dream of trying to stop it." Even gaf ze Fletch ene plagerig duwtje tegen zijn schouder. De bromance tussen Max en Fletch spatte er van af en Alexx vond het wel leuk om te zien.


Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyza apr 25 2015, 14:38

remember when ...

"Tell him not to worry, you guys have a very beautifull thing going on, i wouldn't dream of trying to stop it." En daarmee gaf ze hem nog een duw mee ook. Fletch grijnsde. "Och voel je niet bedreigd, madame!" Hij tuitte zijn lippen en maakte een fishface. "Max hoeft niet alles van mij te weten, hehe." Hij zag die gast echter wel al in een boom zitten met zo'n nachtkijker, maar gelukkig haden ze die hier niet.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Emptyza apr 25 2015, 14:46

Haar lach werd nog luider bij the face die Fletch maakte, zo luid dat Alexx haar hand over haar mond moest houden omdat ze bang was dat ze de anderen wakker zou maken. "Ik denk niet dat Max het daar mee eens zou zijn." Lachte ze terwijl ze haar ogen even naar de sterren richten, waarbij ze even grinnikte toen ze zich iets realiseerde. "Look how romantic, al dat we nu nog missen is een cheesy pick-up line." Ze kon de lach niet inhouden en had haar hand al klaar staan om haar mond weer te bedekken als ze weer te luid zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Keep on wondering why - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Keep on wondering why
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Homestead-