IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Keep on wondering why

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 15:03

remember when ...

Toen hij hoorde hoe hard Alex lachte kwam hij geschrokken overeind en keek om zich heen. Wow, als iemand het had gehoord zouden ze nu wel hier staan en dan .. binnen een uur zou die roddel al minstens vijf mensen hebben bereikt! Maar voor nu hoorde hij niets en liet hij zich weer wat zakken. "Max kan vast wel wennen aan een plekje op nummer twee." As if, maar hij moest in zijn rol blijven. "Look how romantic, al dat we nu nog missen is een cheesy pick-up line." Fuu. Zo snel kon hij daar niet op komen. "Helaas ben ik die in m'n hangmat vergeten, probeer jij maar iets."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 15:11

Ze had de volume haar lach onder controle gekregen maar dat betekent niet dat ze het kon stoppen. Toch kon ze het lang genoeg onder controle krijgen om te spreken. "Well, lets see..there is; You must be a keyboard because you're just my type. Of; Did we have class together? Because i could've sworn we had chemistry. Ofzo." Lachte ze terwijl haar ogen op de sterrenhemel gericht bleven. Ze maakte misschien wel een grap over het hele romantische gedoe maar de sterren waren wel erg mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 16:20

remember when ...

Ooh my goodness, zou het lachen tussen hen ooit stoppen? Straks lagen ze hier nog altijd grinnikend op de grond wanneer iedereen wakker werd. "Well, lets see..there is; You must be a keyboard because you're just my type. Of; Did we have class together? Because i could've sworn we had chemistry. Ofzo." Wat sceptisch slash sarcastisch hief hij een wenkbrauw op en draaide zijn hoofd naar haar. "En jij weet zeker dat je er geen ervaring mee hebt?" True. Hij had die lines nog nooit gehoord (of wel, maar dan was hij ze vergeten), maar die zoog je toch niet zomaar uit je duim?! "Of is er een bepaald iemand hier?"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 16:29

"En dan is er natuurlijk nog 'Do you believe in love at first sight or should i walk by again?' En nope, ben er vrij zeker van dat ik geen ervaring heb" Zei ze terwijl ze de 'p' bij 'nope' liet poppen. Ze had haar blozen ondertussen al onder controle en was nu lachend aan het genieten van het moment. Al kwam het rood al vrij snel terug bij zijn volgende woorden. Ze draaide haar hoofd langzaam opzij zodat ze Fletch zijn ogen ontmoete met haar eigen. "Ik-ik weet niet...maybe?" Het kwam er meer vragend uit dan als antwoord, al hervatte ze zich vrij snel. "Ik ben niet zeker hoe dat voelt, so maybe, maybe not." Nu was er weer wat speelsheid in haar ogen te zien, al was haar bloos nog steeds al te duidelijk op haar wangen. Hoe voelde het om verliefd te zijn? Was zij verliefd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 16:43

remember when ...

Geen ervaring, maar alsnog kon ze er een over haar tong laten rollen. Hier had hij een leugenaar te pakken hoor! "Ik-ik weet niet...maybe?" Nieuwsgierig en geïnteresseerd schoten zijn wenkbrauwen omhoog. "Oeeeeh." grijnsde hij als zo'n meisje dat een sappige roddel te pakken had gekregen. "Ik ben niet zeker hoe dat voelt, so maybe, maybe not." Dit was dus wel even een dikke misschien! "Volgens mij .. was het een vreemd, maar ook weer fijn, gevoel in je buik. Plus, het lijkt me logisch, dat je geen enkel moment niet in de buurt wilt zijn bij diegene. Tell me, wie is de gelukkige? Of 'misschien' dan."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 16:48

Okay, check, check en nog eens check. Dus, was ze verliefd, een beetje weifelend ging ze overeind zitten en trok ze haar knieën op tot haar borstkas. Met haar hoofd dat steunde op haar knieën en haar bloos nog steeds op haar wangen kon ze toch ene antwoord uit haar keel krijgen. "Wouldn't you like to know." Het was een speelse toon en terwijl ze het zei had ze haar hoofd even naar de blonde jongen gekeerd, echter zei ze daarnaast niets, onzeker wat te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 20:05

remember when ...

"Wouldn't you like to know." Pfft. Ze was gaan zitten, misschien wel klaar gaan zitten om te vertrekken? "Wow, wow, je hoeft niet helemaal boos te doen." grijnsde hij en bleef tevreden nog op het gras liggen, niet echt kijkend naar iets. De sterren interesseerden hem niet echt, maar goed, om heel eng naar Alex te staren leek hem ook geen goed idee.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 20:13

"don't worry, ik ben heus niet boos ofzo." Lachte ze zachtjes terwijl haar blik voor nog heel even op de jongen gericht bleef. Toch keek ze al snel weer voor zich uit. Rustig haalde ze haar hand door haar donkere haren terwijl ze haar andere hand zachtjes langs de gitaar liet glijden die naast haar lag. "En jij, iemand speciaal ontmoet, of hou je het bij Max?" Vroeg ze plagerig maar nieuwsgierig tegelijkertijd, ergens hoopte ze om de spotlight van haar 'love life' weg te krijgen. Al was ze niet zeker of dat de jongen the bait zou nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 20:46

remember when ...

"En jij, iemand speciaal ontmoet, of hou je het bij Max?" Oh, het evenwicht werd dus meteen naar hem verplaatst? Geamuseerd glimlachte hij hierdoor. "Voor nu wel, maar ik houd er sowieso niet van om de eerste stap te nemen." Zei hij simpeltjes. "Het moet gewoon daar opeens zijn en als het moment perfect is .." Ah ja, dan was het moment perfect.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 20:52

direct gefascineerd draaide ze haar hele lichaam naar de jongen toe. "Oeh, tell me more. Wanneer zou het perfecte moment zijn? Hoe moet je speciale persoon zijn? En als je de eerste stap niet maakt, verwacht je dan dat die andere de eerste stap maakt?" Vroeg ze enthousiast net als een klein kind, ze had niet eens door dat ze nu aan het doen was wat Fletch eerder deed, of nou ja ze had het niet door tot ze ineens verlegen stil werd en ze haar hand even over haar mond legde. Toch ging de hand al snel weg en kwam er ene verlegen glimlach in de plaats.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 21:07

remember when ...

"Oeh, tell me more. Wanneer zou het perfecte moment zijn? Hoe moet je speciale persoon zijn? En als je de eerste stap niet maakt, verwacht je dan dat die andere de eerste stap maakt?" Alsof hij een verhaaltje was begonnen tegenover een klein kindje, zo reageerde Alex erop. Fletch haalde zijn schouders op, ach, veel moeite was het niet. "Van elk moment kan het perfecte moment gemaakt worden, zolang het maar romantisch aanvoelt." En je kon bijna alles romantisch maken. Misschien Max niet. "Mijn speciale persoon moet zichzelf zijn, denk ik." Aan nepgedrag had hij niets. "Hoeft niet per se, als ik het een goede tijd vind, dan vind ik het een goede tijd. Moet die ander ook gewoon denken." Shrug.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 21:12

Stil luisterde ze terwijl haar benen in kleermakerszit gingen en ze haar ellebogen op haar knieën steunde en haar hoofd op haar handen, net als ene klein kind dat naar ene spannend verhaal luisterde. Toen hij klaar was knikte ze even. "En wat is jou type? Je kent de mijne al of toch ten minste voor een deel, wat is de joue? Blond, ros, bruin met blauwe ogen of grijze of juist bruine? Groot of klein enzo.." Vroeg ze nog steeds even enthousiast al moest ze nu wel lachen om haar eigen acties, ze leek wel een klein kind, al kon haar het op het moment niets schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 21:44

remember when ...

Dit begon meer als een ondervraging te voelen dan als een gezellig onderonsje. Iep. "En wat is jou type? Je kent de mijne al of toch ten minste voor een deel, wat is de joue? Blond, ros, bruin met blauwe ogen of grijze of juist bruine? Groot of klein enzo.." Uh. Tja .. "Net iets minder knap dan ik." Glimlachte hij uiteindelijk.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 21:52

Ze moest lachen bij zijn antwoord. "Well, good luck finding someone with your high standards." Ze wist niet of hij het zou weten, maar dit was een compliment, iemand vinden die net iets minder knap was dan hem zou moeilijk zijn sinds hij best knap was. Bij deze gedachte werden haar wangen wat roder en keek ze omhoog naar de sterren. Zou zij ooit iemand die bij haar past? Ja ze vond iemand misschien wel leuk op ene romantische manier maar zou ze ooit iemand vinden die juist voor haar was? Die haar kon laten lachen en waar ze zichzelf bij kon zijn maar die ook zou luisteren wanneer ze het moeilijk had en ze iemand nodig had, en bovenal iemand die van haar zou houden. "Life is so mush more complicated when you maybe like someone as more than a friend." Zei ze dan uiteindelijk met er een kleine, bijna niet te horen zucht erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 21:57

remember when ...

"Well, good luck finding someone with your high standards." Weer haalde hij zijn schouders wat op. Het was wel een soort compliment, hm? "Als het echt een onmogelijke zoektocht wordt, zal ik mijn standaard wel aanpassen." Knipoogde hij. "Maar natuurlijk vergeet ik niet dat karakter ook heel belangrijk is. Ik heb niets aan een knappe trut." True words. "Life is so mush more complicated when you maybe like someone as more than a friend." OEH! Ze vond dus wel iemand leuk. "Aha! Je hebt jezelf nu verraden. Je vindt iemand leuk en het moet iemand hier zijn." Zijn ogen werden groot. "Is het Max?!"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 22:04

Ze moest knikken bij zijn woorden, ja een knap meisje met een slecht karakter dat leek haar vreselijk, net als ene knappe jongen met een slacht karakter. Echter werd ze bij zijn volgende woorden net zo rood als een tomaat. "Ten eerste ik zei 'maybe' en ten tweede no offence to your Bromace," Haha, that rhymes! "but No Thanks!" Zei ze lachend door zijn enthousiasme al was ze duidelijk wel erg verlegen geworden ineens. Even verstopte ze haar rode gezicht in haar handen om de roodheid tegen te gaan maar dit werkte niet dus keek ze al vrij snel weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 22:08

remember when ...

Aaaah, hij zat wel close want zelfs in het donker kon hij nu wel een roder gezichtje zien. "Ten eerste ik zei 'maybe' en ten tweede no offence to your Bromace," Oh waren hij en Max nu een bromance? Nice. Die achievement zou hij dus wel even snel gaan vertellen aan Max. "but No Thanks!" Ah, poor Max. "Kijk die haat van hem voor jou wordt door deze opmerking wel heel groot haar." Plaagde hij haar met een por. "Maar was ik warm of ijskoud?"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 22:13

"I like the guy, just not like that" Zei ze lachend terwijl ze haar hand alweer door haar haren haalde. Hierbij liet ze een zachte zucht horen al mixte die met haar lach dus viel het niet echt op. "Hangt ervan af wat je warm en koud beschouwt." Zei ze speels met een twinkel in haar ogen. Ze vond het zelf nog steeds verwarrend wat ze over die ene jongen dacht, was het normaal dat ze zo ene raar maar prettig gevoel kreeg wanneer ze naar hem keek en aan hem dacht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyza apr 25 2015, 23:58

remember when ...

Je kon Max ook maar beter leuk vinden, want hij was de laatste tijd overal waar het interessant werd en iets zei Fletch dat Max veel belangrijker zou worden in de toekomst. "Hangt ervan af wat je warm en koud beschouwt." Nou ze was er misschien wel voor in om dat spelletje te spelen. "Of het zo'n soort type jongen is."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyzo apr 26 2015, 00:05

Even liet ze een nadenkende 'hmm' horen. Was de jongen die ze misschien leuk vond net zoals Max...? Ze wist het antwoord al, toch bleef ze even stil en keek ze Fletch aan terwijl ze haar lip zachtjes beet. Pas na een stilte die ze expres aanhield sprak ze weer . "Hij lijkt kwa karakter wel wat op Max, i guess." Zei ze zo nonchalant mogelijk al lukte dit niet goed door haar verlegenheid en speelsheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyzo apr 26 2015, 11:59

remember when ...

"Hij lijkt kwa karakter wel wat op Max, i guess." Na een korte stilte had ze dit gezegd. "Maar Max is echt zo'n typische jongen, het kan iedereen wel zijn!" Waarom moest ze mysterieus doen, brr! "Maar hey .. die ene jongen is dus knap hm?" Als het karakter hetzelfde was als die van Max dan moest het iets anders zijn, dus wat bleef er dan over? Juist ja.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyzo apr 26 2015, 12:11

Alweer deed ae alsof ze eroverna dacht, al wist ze direct het antwoord. "Hmmm, yep hij is knap." Zei ze terwijl ze weer aan zijn uiterlijk dacht, zeker knap. "En weetje... Ik ga je nog een tip geven." Zei ze zo mysterieus mogelijk al maakte haar speelsheid dit moeilijk. Even liet ze weer een dtilte vallen om de 'spanning' op te bouwen. "Je hebt hem al eens gezien." Was al dat ze zei, wetend dat dat zowat geen verschil maakte sinds iedereen elkaar hier al zeker eens had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyzo apr 26 2015, 20:43

remember when ...

Hm, een knapperd dus, hè? "En weetje... Ik ga je nog een tip geven." Alsof hij nog niet aan haar lippen hing, ging hij nu nog wat verder naar voren gebogen zitten. "Je hebt hem al eens gezien."
"Pfft! Wat voor een hint is dâh nou weer?" Teleurgesteld liet hij zich weer in het gras vallen. "Ik kom maar niet verder dan een knappe gozer die niet Max is. Wow."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyzo apr 26 2015, 20:51

Alexx moest lachen om zijn kinderachtig gedoe, net alsof ze een snoepje voor zijn neus aan het bengelen was. Nou ja, niet dat zijzelf daarstraks veel beter was geweest, maar het bleef toch grappig. Al vond ze zijn reactie op haar 'tip' nog grappiger. "Dat is een goede tip die niet teveel weggeeft." Zei ze plagerig terwijl ze zich naast de jongen in het gras liet vallen. Ze wou het daarbij laten, maar dat kon ze niet dus besloot ze maar eens aardig te zijn, een beetje dan. "Okay, je mag mij 3 vragen stellen en misschien zal ik op ze antwoorden." Zei ze dan maar met een kleine zucht voor de woorden. Hierna draaide ze haar hoofd opzij zodat ze de blonde jongen aankeek. "Misschien." Beaamde ze nog even zodat hij niet te veel verwachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Emptyzo apr 26 2015, 21:41

remember when ...

"Okay, je mag mij 3 vragen stellen en misschien zal ik op ze antwoorden." Dat klonk nou toch wel als een weggevertje! Hebbes. "Misschien." Zijn hoop werd voor zijn ogen weer weggenomen. Hmpf. "Oké oké, heb je veel contact met deze gast? Zo ja, laatst nog met 'm gepraat?"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Keep on wondering why - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Keep on wondering why
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Homestead-