IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Don't give me your sympathy.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Don't give me your sympathy. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. - Pagina 2 Emptyzo jun 07 2015, 11:56


Don't give me your sympathy. - Pagina 2 11hbi2r

Max
I'd take another chance, take a fall

Hij negeerde de reactie op zijn schouderklopje en keek om zich heen. Het was er nog wat shabby, een beetje onafgemaakt, maar hij hoopte dat hij snel de puntjes op de 'i' kon zetten en het meer als een ziekenkamer in kon richten. Hij voelde hoe de schouder onder zijn hand verdween omdat Oliver naar achter liep. Hij keek om, en zag dat hij zijn evenwicht verloor en op de grond viel. Hij stak meteen zijn hand uit om hem overeind te helpen. "Lijkt me een goed plan als je gaat liggen," zei hij, maar merkte de angstige uitdrukking op Oliver's gezicht. Hij wist niet goed of hij moest vragen wat er aan de hand was, want hij zou vast een scherp antwoord terugkrijgen. Iets in de trant van: ik ga dood, dát is er aan de hand. Maar zijn gezicht leek toch echt anders te staan dan beneden. "Is er iets? Behalve.. wat er al mis was?" Lag het aan de plaats? Was het er te donker?


Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Don't give me your sympathy. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. - Pagina 2 Emptyzo jun 07 2015, 12:28

Hij werd vrij snel omhoog getrokken door Max, wat was de jongen weer oplettend vandaag. "Lijkt me een goed plan als je gaat liggen," Oliver zei niets en knikte. Hij keek de jongen niet aan, te bang dat Max zou opmerken wat hij had gezien. Maar natuurlijk deed Max dat. "Is er iets? Behalve.. wat er al mis was?" Klonk het. Oliver beet op zijn lip, moest hij het tegen Max zeggen? Waarom zou hij, de jongen zou hem alleen maar meer tot last zijn, zich misschien meer zorgen gaan maken. Daar had hij echt geen zin in. 'Nee.' Hij wilde het hard laten klinken maar het kwam er zwak uit. 'Ik zie gewoon dingen.' Het was er uit voor hij er erg in had. Had hij dit nou serieus gezegd? Misschien kwam het door de alcohol of misschien toch omdat hij wilde laten weten wat er mis was. Weer beet de jongen op zijn lip en keek hij weg. Als Max nu misschien die volgende fles Liberty kon halen, dan kon Oliver meteen alles weer weg drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't give me your sympathy.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Give me something to do
» I give up, I can't handle this
» Sing until your lungs give out

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Meadow-