IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Under the stars

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptydo jun 18 2015, 20:54


Under the stars - Pagina 2 29zeao5

Max
Maar echt een laatste blik kreeg hij niet. Hij kon niet peilen wat Helena nu dacht, maar misschien was dat maar beter ook. Hij was afgelopen twee weken zo waanzinnig close met haar geworden en hij had bij haar meer geuit dan hij zich ooit bij iemand anders kon herinneren. Dit was niet het einde van de dag waar hij op had gehoopt. Dat kwam omdat hij dit gesprek was gestart, maar hij kon gewoon niet dingen doen met iemand die niet hetzelfde voelde. Misschien had Helena alleen problemen met zich uiten, maar als iemand een opkropper was, dan was hij het wel, en hem was het gelukt om recht voor z'n raap te zeggen hoe hij zich voelde. Als er een moment was geweest waarop ze had kunnen zeggen wat ze voelde, was het nu geweest. Maar hij schudde zijn hoofd. Helena leek niet het meisje wat moeite had met gevoelens. Hij had haar nooit als een opkropper gezien.

"Ja, we zien elkaar." Het was niet dat hij haar nu wilde ontlopen, maar ze konden niet doorgaan waar ze mee bezig waren. Hij wist heel goed dat hij het lastig zou vinden om haar te zien, maar hij wist net zo goed dat hij zich daar overheen zou kunnen zetten om door te kunnen gaan. Maar ook wist hij heel goed dat hij haar gewoon wilde. Hij toonde het niet, maar dit raakte hem. Zowel haar antwoord als dat hij wist dat dingen zouden veranderen. Maar omdat verdriet uiten niet zijn sterkste punt was, merkte hoe hij langzaam weer diezelfde pissigheid ging voelen als wat hij die ene avond had gevoeld. "Als jij al het vuur dooft, ruim ik morgen alles wel op," mompelde hij nog voordat hij wegliep.


Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptydo jun 18 2015, 21:19

'Cause this is torturous electricity


Zijn toon raakte haar, maar ze wist dat hij hem ook geraakt had. Was ze nu echt zo'n kluns die het beste wat haar kan overkomen gewoon liet weglopen? Zomaar? Ze schoot overeind toen hij wegliep. "Max wacht." Ze had haar hand opgetild, terwijl ze haar stem lichtjes verhief. Onder druk presteren was niet haar beste kant, maar in dit geval had het wel geholpen. Doordat hij zo verslagen wegliep, was alles helder geworden. Het leek alsof er een deel van haar af werd gescheurd, alsof ze iets kwijt raakte wat ze niet kwijt mocht raken. Toen ze doorhad ze dat gewoon had geroepen, maar nog geen poot had verzet, stond ze vluchtig op en haastte ze zich naar hem toe. Waarna ze vlak voor hem ging staan en naar hem op keek. "Ik heb nog nooit iemand zo dicht laten komen. Misschien lijk ik wel het jollige meisje met veel te veel zelfvertrouwen, maar eigenlijk ben ik ook maar gewoon een onzekere tiener. Ik" Ze zuchtte diep en sloot haar ogen om de woorden te zoeken die ze nodig had. "Weet dat ik niet de duidelijkste ben, maar," Ze begon lichtjes kwaad te worden op haarzelf. "Damn, Helena, get your shit together." Vloekte ze kwaad op zichzelf, waarna ze weer een diepe teug adem nam.  "Misschien was ik niet helemaal eerlijk, misschien was ik bang om gekwetst te worden en was ik daarom zo onduidelijk, zo vaag. Maar nu ik zie hoeveel pijn ik jou daarmee gedaan heb, moet ik gewoon eerlijk zijn." Ze laste weer een pauze in, "Ik vind je leuk," Ze sloeg haar ogen ten hemel en glimlachte, "G od, ik vind je meer dan leuk. Als ik in je buurt ben jeukt alles en moet ik m'n best doen om je niet gewoon direct te zoenen." Ze lachte zachtjes, als ze dan toch haar gevoelens ging openleggen moest ze het maar mee goed doen zeker, "Jij doet me dingen voelen, waarvan ik nooit gedacht had dat ik ze kon voelen. Niet alleen lichamelijk, maar ook mentaal. In het labyrint zit je voortdurend in m'n gedachten en kan ik niet stoppen met te glimlachen, gewoon omdat ik weet dat jij als ik er weer ben om me zal wachten. Ik leg mijn hart in jouw handen," Symbolisch legde ze haar handen op de zijne, "Beloof me alsjeblieft dat je hem niet breekt. Ik heb hem nog wel een tijdje nodig, weet je." Grinnikte ze, terwijl ze de situatie wat luchtiger probeerde te maken.
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptydo jun 18 2015, 22:00


Under the stars - Pagina 2 29zeao5

Max
Hij was al enkele meters in de duisternis vertrokken toen hij terug werd geroepen. Hij stopte met lopen en keek over zijn schouder naar de verlichte plaats waar Helena nog zat. En ook bleef zitten, waardoor hij eigenlijk weer door wilde lopen. Moest dit nog langer gerekt worden? Maar net toen hij weg wilde gaan, strompelde Helena overeind en kwam op hem afgerend. Hij draaide zich om terwijl zij voor z'n neus ging staan. Haar eerste paar zinnen kwamen er weer stamelend uit, maar hij had er geen problemen mee om z'n lippen op elkaar te houden en te blijven luisteren.

En toen de lading woorden daarna kwam, wist hij niet goed hoe hij moest reageren. Eerst kwam nog de beschamende gedachte in hem op dat ze het alleen zei omdat ze hem niet wilde kwetsen. Want hij wist wel dat ze om hem gaf en ze had al toegegeven dat hij meer dan een vriend was - dat was ook niet de reden waarom hij weg was gelopen. Hij was weggelopen omdat het niet op dezelfde manier geweest als hoe hij zich voelde. Heel even kwam het in z'n hoofd op dat ze dit alleen zei omdat ze niet wilde dat er dingen tussen hen twee zou veranderen.

Maar al snel drukte hij die weg toen z'n handen gepakt werden. Een tijdje bleef hij zo staan, zelfs toen ze al uitgesproken was. Uiteindelijk duwde hij z'n ene hand verder naar voren, langs haar onderarm naar haar bovenarm en pakte haar vast. Met z'n ogen volgde hij de beweging van zijn eigen vingers over haar arm. Hij sloeg diezelfde arm daarna om haar heen, over haar schouders in haar nek, en trok haar naar zich toe. Z'n andere arm sloeg ook om haar heen, waardoor hij haar verstopte tussen z'n armen en hij zijn hoofd op haar de hare tegen haar aan kon drukken. Hij hoefde niks te zeggen, wist anders ook niet wat te zeggen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyvr jun 19 2015, 07:16

'Cause this is torturous electricity


Het bleef stil, waardoor ze toch lichtjes schrik begon te krijgen. Had ze iets verkeerd gezegd? Trok hij zich terug? Kwam hij erachter dat hij toch niet hetzelfde voelde? Nu ze haar hart op haar tong gelegd had, zette de angstig zich als een knoop vast ik haar borstkas. Zijn vingers liepen langs haar hand omhoog. Was het een teken van spijt? Van sorry-dit-is-allemaal-een-grote-grap? Al snel verdwenen haar twijfelingen als sneeuw voor de zon toen ze in zijn omhelzing werd gevangen. Haar eigen armen sloeg ze rond zijn middel en ze drukte haar voorhoofd tegen zijn borst. Op een of andere manier voelde dit als thuis, de plek waar ze hoorde te zijn. "Ik meen het." Murmelde ze tegen hem aan, waarna ze zachtjes zijn geur in ademede. Wat als dit de laatste keer was dat ze die kon ruiken? Opnieuw zette de twijfel en angst zich vast, waardoor ze zich nog steviger tegen hem aandrukte in de hoop dat het verdween.
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyza jun 20 2015, 15:01


Under the stars - Pagina 2 29zeao5

Max
Ze pakte hem terug vast, en duwde zich zelf daarna nog steviger tegen hem aan. "Denk je dat ik jou ooit bewust pijn zou kunnen doen?" reageerde hij nog op haar eerdere opmerking, dat hij haar hart niet mocht breken. Hij duwde haar van zich af en kuste haar op haar voorhoofd. Noem hem conservatief of ouderwets, maar hij vond dat hij de volgende woorden moest zeggen. "Horen wij bij elkaar?" Hij realiseerde zich dat dat niet goed duidelijk maakte wat hij wilde zeggen. "Jij, en ik, zijn wij samen?" Nu dat ze eindelijk op dit punt waren, wilde hij voor zichzelf de echte duidelijkheid hebben. Want wat als Helena nu nee zou zeggen? Dan zouden haar vorige woorden aan kracht verliezen. Want waarom zou ze niet samen willen zijn als ze dat allemaal wel voelde? Met een 'nee' zou het lijken alsof ze nog twijfels had, en dat was zojuist nog zijn probleem geweest.


Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyza jun 20 2015, 15:11

'Cause this is torturous electricity


Ze schudde met haar hoofd, maar was niet zeker of Max dat wel kon zien. "Nee, nooit." Ze stond best wel goed zo met haar gezicht tegen Max aangedrukt, maar helaas moest ze zich losmaken. Waarbij ze wel haar armen om zijn middel hield, maar gewoon wat losser. Zijn volgende woorden verwarde haar. Wat was dat nu voor een vraag, hoorde ze bij elkaar? Maar daarna verduidelijkte hij wat hij bedoelde. "Als  het aan mij ligt wel." Ze glimlachte zachtjes. Was dat dan niet duidelijk geweest door haar vorige woorden? Of was ze weer totaal fout bezig en ving ze hints niet op. Haar hintenradar was duidelijk stuk, misschien dat ze dat toch maar eens moest laten nakijken. "Maar als jij daar anders over denkt, moet je het zeggen." Ze keek in zijn donkere ogen, waarbij er lichtjes schrik stond te lezen in de hare. Wat als hij dat niet zo bedoelde? Wat als hij juist bedoelde dat ze beter vrienden konden blijven? Ook al hadden ze beide gevoelens.
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyza jun 20 2015, 20:32


Under the stars - Pagina 2 29zeao5

Max
Zijn mondhoeken trokken op bij haar antwoord. Met zijn vingertoppen ging hij over haar voorhoofd en veegde haren uit haar gezicht. Met zijn neus streelde hij op diezelfde plaats, en hij drukte zijn lippen tegen haar huid aan. "Ik begon dit gesprek niet om er op het laatste moment van weg te lopen." Hij legde z'n handen op haar schouderbladen. "Dus ja," grinnikte hij door de angstige blik in haar ogen. Hij leunde naar voren, duwde haar kin omhoog en kuste haar en voelde haar warme adem in zijn mond.

Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyza jun 20 2015, 20:45

'Cause this is torturous electricity


Een glimlach verscheen om haar lippen en ze wist dat deze daar nog wel een tijdje zou blijven. Ze sloot haar ogen opnieuw toen ze zijn neus en lippen over haar voorhoofd voelde gaan. De kus die volgde was perfect, vederlicht en toch vol passie. Ze brak hem zachtjes af, maar bleef met haar voorhoofd tegen de zijne leunen. "Dus zijn we nu kinda... een stel?" Ze grinnikte, wat een geweldige vragen toch. Zachtjes pakte ze zijn eeltige handen vast en draaide hem langzaam op, waarna ze achteruit terug naar de kaarsen stapte, maar zonder haar blik los te maken. Terwijl die glimlach bleef.
robb stark

[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyza jun 20 2015, 21:05


Under the stars - Pagina 2 29zeao5

Max
Hij begon te lachen bij haar vraag. Zo slim, mooi en lief; ze kon zo makkelijk zelfverzekerd zijn, en dan toch wilde ze honderd procent zeker deze bevestiging hebben. "Ja," lachte hij en hij zoende haar weer. Hij liet zich meenemen terug naar het licht van de vlammen. En zodra ze daar stonden, trok hij haar terug op het kleedje dat Helena daar had neergelegd. Een minuut geleden had hij niet verwacht dat hij hier weer terug zou gaan zitten.


Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyza jun 20 2015, 21:14

'Cause this is torturous electricity


Een stel, ze waren officieel een stel. Wat betekende dat? Moesten ze nu in het openbaar kussen? Ergens zou ze dat niet erg vinden, zolang het maar met Max was, maar een beetje privacy kon nooit kwaad. Ze werd terug op het dekken getrokken en gewillig liet ze zich in zijn armen vallen. Dit voelde perfect. "Hoe is het eigenlijk met Fletcher? Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien." Ooit was ze erg close geweest met ze allebei, maar toen kregen zij en Fletch ruzie en verwaterde het contact een beetje. Wat ze ergens wel echt jammer vond. Maar Max en Fletcher waren close, dus misschien dat hij iets meer kon vertellen?
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyza jun 20 2015, 21:51


Under the stars - Pagina 2 29zeao5

Hij sloeg z'n armen om Helena heen zodra zij tegen hem aanzat, en kuste haar kruin. "Hmm," reageerde hij, wat aantoonde dat hij het geen fijne vraag vond. Hij staarde even voor zich uit en wreef met zijn kind over haar haar, zich niet realiserend dat dat misschien moest schuren door de stoppels. "Ik weet niet precies wat het is, maar hij lijkt een beetje moeite te hebben met ons." Hij haalde zwaar adem door zijn neus. "Maar ik ga het er snel met hem over hebben." De vorige keer had hij alleen maar sarcastische opmerkingen gegooid in plaats van echt het probleem te benoemen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyza jun 20 2015, 22:08

'Cause this is torturous electricity


Misschien was het toch niet zo slim geweest om daarover te beginnen, aangezien Max er precies nogal moeite mee leek te hebben. Zijn stoppels scheurde over haar hoofd, maar ze was meer bezorgt over de vriendschap van Max en Fletcher. Haar hand lag op zijn borstkas en haar vingers maakte random kleine cirkels. Dat zij blijkbaar tussen Max en Fletcher in stond, deed haar op haar lip bijten. "Ik wil niet tussen jou en Fletcher komen in te staan." Zei ze bezorgd, want ze wist hoeveel die jongen voor hem betekende. Lichtjes tilde ze haar hoofd op zodat ze de jongen kon aankijken. "Ik meen het, Max." In haar ogen stond schuldgevoel te lezen, maar toen besloot ze dat ze beter positief kon blijven en draaide ze de knop om. "Maar ik ben er wel zeker van dat het terug goed komt." Probeerde ze hem op te krikken, waarbij ze haar hoofd terug op zijn borst legde. Ze vlocht haar ene hand in de hand die vastzat aan de arm die over haar heen lag en gaf er een zacht kneepje in. Ze was er voor hem, zelfs midden in de nacht als ze eigenlijk haar slaap nodig had. Zelfs dan mocht hij haar wakker maken voor het kleinste dingetje, natuurlijk zou ze niet altijd even happy reageren in het begin, ze zou er wel voor hem zijn.
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyza jun 20 2015, 22:15

Hij haalde z'n schouders op. "Ik heb ook nooit zijn gezeik met Alex veroordeeld. Ze heeft nooit de woorden echt tegen hem gezegd, maar iedereen kon van een kilometer afstand zien dat ze compleet gek op hem is. Ik heb me daar nooit persoonlijk wat van aangetrokken. Ik vind niet dat Fletcher dat moet doen." Maar nu gokte hij naar wat zijn probleem was, want hij had dat dus nooit echt benoemd. Maar als het gewoon was dat hij de relatie niet chill vond, of dat hij Helena niet mocht, dan was dat niet iets waarvan hij vond dat Fletcher er een probleem van mocht maken.

Hij kneep terug in haar vingers en kuste ze toen hij ze naar zijn gezicht had gebracht. Hij zuchtte. "Komt wel goed. Nu wil ik gewoon even bij jou zijn."


Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyza jun 20 2015, 22:20

'Cause this is torturous electricity


Ze knikte, Alex en Fletcher was ook nog zo'n gedoe. "Dat is zo'n typisch voorbeeld van iemand die iemand leuk vindt en zegt dan dat het niet zo is, maar iedereen kan zien dat het wél zo is." Ze zuchtte. Ja met Alex had ze nog een heel probleem gehad daarover, maar misschien had zij het toen ook niet zo heel subtiel aangepakt. Weer tilde ze haar hoofd op en ging ze wat dichter naar Max. "Dat klinkt als muziek in m'n oren." Zei ze zachtjes, voor ze naar voren boog om hem zachtjes op de lippen te kussen. Lippen die ze maar al te goed kende ondertussen en die ze nu ook wanneer ze maar wou kon kussen.
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyza jun 20 2015, 22:46

Under the stars - Pagina 2 2mdqd0n

Weer haalde hij zijn schouders op. Hij wilde er niet te veel mee bezig zijn. Het was een van de dingen die hem echt niks aanging, tenzij Fletcher hem er zelf over vertelde. Hij zou zijn vriendschap niet op het spel zetten om een meisje, zeker niet als het niet zijn meisje was. Dus toen Helena hem zoende, ging hij daar met volledige overtuiging in mee. Dit was waar hij voor gekomen was, en voor niks anders. Hij pakte haar schouder vast, en terwijl hij haar bleef zoenen duwde hij haar langzaam en gecontroleerd naar achter, haar rug opvangend met zijn andere arm. Hij legde haar met haar rug op het kleed en hing boven haar, zijn lippen nog steeds op de hare gedrukt. De hand op haar schouder ging naar haar mond, waar hij haar lippen met zijn duim bestreelde en een beetje open duwde. Hij kuste haar kind, en ging weer door met haar lippen, terwijl hij langzaam zijn lichaam op haar liet landen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyza jun 20 2015, 22:59

'Cause this is torturous electricity


Ze liet hem gewoon doen en vertrouwde voor meer dan 100 % op hem. Al had ze het ergens wel zo grappig gevonden als hij haar had laten vallen, al zou zij hem eerder laten vallen dan omgekeerd -want iedereen wist wat voor een kluns Helena kon zijn. Haar ene hand zette zich vast in zijn donkere haren en de andere klemde zich om zijn schouder. Het moment waarop hij haar kin kuste, kreeg ze de kans om lucht te happen en daarna ging ze onverstoorbaar door. Ze verwelkomde zijn lichaam en haar ene been sloeg om de zijne. Doordat ze weer naar lucht moest happen, moest ze helaas de kus onderbreken. Maar dat gaf haar dan wel weer de kans om Max te bekijken, van zijn donkere ogen tot zijn strakke jukbeenderen. Een zucht verliet haar mond door het besef dat ze deze knappe verschijning vanaf nu haar vriendje noemen mocht noemen. Haar lippen vonden de zijne weer en haar warme hand, die eerst om zijn schouder had gezeten, ging langs de onderkant van zijn shirt naar boven. Waarbij ze weliswaar onder zijn shirt zat en zijn geweldige spieren kon voelen.
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyza jun 20 2015, 23:21

Under the stars - Pagina 2 2mdqd0n

Al snel krulde Helena's lichaam om hem heen. Hij werd er nog dichter door naar haar toegetrokken, en kon het niet helpen dat hij even zijn heupen tegen de hare drukte. Dit hadden ze eerder gedaan, enkele keren al, maar haar lichaam bleef hem verwonderen. Hij kon niet goed zeggen wat het was, of het haar lippen, ogen, handen of de warme van haar huid waren die hem zo magisch betoverden, maar iedere keer weer voelde het alsof hij high was. Misschien het wel het zuurstoftekort in zijn hersens telkens dat hij haar kuste. Hij legde een hand op de zijkant van haar hoofd en speelde met haar oor terwijl hij een kus op haar neus gaf. "Je bent mooi," fluisterde hij zacht. Hij zocht haar ogen, en zijn handen daalden al snel af naar beneden. Dit meisje hier was zijn vriendin en hij had zo het voorgevoel dat niks hem bij haar weg zou krijgen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyzo jun 21 2015, 09:29

'Cause this is torturous electricity


De druk van zijn heupen deden haar naar adem snakken. Hoe deed hij dat toch? Steeds vond hij een manier om haar helemaal gek te maken, op de goede manier weliswaar. De hand die eerst onder zijn shirt had gezeten, verplaatste nu naar de hand op haar wang en zachtjes legde ze deze erover. Ze glimlachte bij zijn woorden en sloeg haar ogen neer. "En helemaal van jou." Plaagde ze zachtjes met een speelse knipoog als kers op de taart, al zat er een kern van waarheid in. Zachtjes en subtiel trok ze wat aan de onderkant van zijn shirt. Er was toch niemand meer hier op dit late uur en het was niet iets dat de meeste nog niet hadden gezien, toch. Jongens liepen vaak rond met een ontblootte bast, al bleef die van Max  natuurlijk wel de mooiste. Kijken mocht, aankomen niet.
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyzo jun 21 2015, 17:21

Under the stars - Pagina 2 2mdqd0n

"Als je dat maar weet," grinnikte hij terug, al klonk er langs de woorden heen een zucht waarin hij haar weer zoende. Hij kwam overeind en stak zijn armen uit, zodat Helena het shirt over zijn hoofd kon trekken. Hij keek naar beneden, naar het lichaam onder hem. Hij deed haar na door met haar shirt te spelen, het langzaam omhoog te duwen en met haar navel te spelen. En daarna wat omlaag, met de knoop van haar broek. Hij zocht haar ogen om toestemming te vragen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyzo jun 21 2015, 19:40

'Cause this is torturous electricity


Haar ogen glansde. Niet te geloven dat ze zich ooit nog eens zo thuis en gelukkig zou voelen in de Laar. De kans om zijn shirt over zijn hoofd te trekken liet ze niet aan zich voorbij gaan en dus verdween het onnuttige ding ook maar al te snel. Zijn 'subtiele' hints waren haar niet voorbij gegaan en bijtend op haar lip knikte ze. Haar shirt kon ze zelf wel over haar hoofd doen, maar aangezien Max soort van half op haar lag, ging haar broek moeilijker. Hun relatie -oeh, wat is dat leuk om te zeggen- ging snel, maar dat vond ze niet echt erg. Zolang ze het maar kon bijhouden en dat ging tot nu toe helemaal perfect. Zelfs frutselde ze ook zachtjes aan de broekknop van Max, dat was dan wel zo eerlijk. Ze bedacht zich net dat ze vandaag juist een ontzettend sexy -kuch, kuch- roze onderbroek aan had met ananassen erop. 'Cause hipster.
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyzo jun 21 2015, 19:56

Under the stars - Pagina 2 2mdqd0n

Haar shirt ging uit, en hij glimlachte kleintjes maar genietend toen ze knikkend toestemming gaf voor haar broek. Hij deed hem open, en gleed toen van haar af om hem met een hand uit te begeleiden. Hij hielp haar bij zijn eigen broek en trok die ook uit. Even was het raar, want ze lagen openbaar, al waren er hier minder mensen te vinden dan in homestead. Waar anders zouden ze nu echt privacy kunnen krijgen? "Mooie.. ananassen," lachte hij. Jeez, hoe onsexy maar sexy kon iemand op zo'n moment zijn. Zelfs deze bizar niet charmante lingerie maakte haar schattig en puur, en zorgde ervoor dat hij alleen maar leuker vond. Hij kuste haar borst en sleutelbeen, haar nek en haar oor. Hij ging weer op haar liggen, pakte haar handen en begeleidde ze omhoog, zodat beide hun armen boven haar hoofd kwamen te liggen. Zijn volle gewicht lag nu op haar, en hun huid raakte elkaar overal aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyzo jun 21 2015, 20:31

'Cause this is torturous electricity


Ze liet hem haar broek uit doen en bekeek hem toen hij ook de zijne los deed. Zijn opmerking over de ananassen deed haar lachen. "Echt heel sexy hé." Knipoogde ze hem toe, al stokte haar adem voor ze helemaal uitgesproken was. Ze sidderde door zijn aanrakingen en toen haar armen boven haar hoofd lagen, kuste ze hem zachtjes op de lippen. Al snel kreeg de kus iets hongerigs en op dat moment draaide ze Max zachtjes om zodat de rollen omgekeerd waren. Nu lag zij boven op en zachtjes ging ze rechter zitten. Haar billen raakte hem vlak boven de band van zijn boxer en ze glimlachte uitdagend. Zachtjes, bijna martelend boog ze zich voorover, waarbij ze haar lippen liet dansen over zijn buikspieren en borstkas. Haar warme adem was duidelijk te voelen en een glimlach speelde rond haar lippen. Telkens ging ze martelend naar boven, maar negeerde ze zijn lippen. Alle huid rondom kreeg te maken met de liefelijke, plagende kusjes, buiten zijn oh zo geweldige, en ontzettend kusbare, lippen. Ze richtte zich terug op en leunde wat naar achter, waarbij ze haar vingers zachtjes over de rand van zijn boxershort liet gaan. Oh wat vond ze het leuk om eens de leiding te hebben en stiekem vond ze het ook wel leuk om hem zo uit te dagen. Kort haakte ze haar vinger achter zijn elastiek, maar ze liet hem stilletjes terug los.
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyzo jun 21 2015, 22:55

Ze speelde met hem. Hij wist precies waar ze mee bezig was, en toen had het precies hetzelfde effect. Het kussen, het strelen, en het spelen met zijn boxer en nét een vinger eronder; hij kon het niet helpen zijn hand in haar nek te leggen en haar zowat ruw naar zich toe te trekken. Ze was dominant, alleen zíj kon echt dominant bij hem zijn. Zijn handen trokken met een schok naar haar billen en grepen die vast. Weer duwde hij zijn heupen op en neer. Hij kon er nauwelijks iets tegen doen. De verlangens die dit meisje in hem losmaakten waren te sterk om er iets tegen te doen, maar nu dat alles goed was tussen hen twee, kon hij het eindelijk laten gaan. Hij wist dat hij te ruw kon en waarschijnlijk zou zijn, maar hij vertrouwde erop dat Helena hem zou dwingen zichzelf in bedwang te houden. Want zolang zij zo op hem lag, had hij daar zelf niet altijd even veel controle over. "Ga door, asjeblieft," fluisterde hij, zijn lichaam nog altijd tegen de hare bewegend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyma jun 22 2015, 16:14

'Cause this is torturous electricity


De ruwere Max kwam naar boven, maar dat vond ze niet al te erg. Zijn blik en zijn handelingen deden haar geliefd voelen, knap en verleidelijk. Emotie's die ze nog nooit gehad had, maar die ze maar al te graag verwelkomde. Zachtjes glimlachend drukte ze nog een kusje op zijn lippen en duwde zijn handen toen boven zijn hoofd zoals hij eerder bij haar had gedaan. Grijnzend trok ze haar benen op, waardoor haar tenen zachtjes tegen de benenkant van zijn dijen rustte. Geheel onschuldig dwaalde ze van zijn mond af naar zijn sleutelbeen en schouders, waarna ze verder ging met zijn borstkas en elke spier die hij bezat. Terwijl ze steeds verder naar beneden ging, zakte ze zelf ook wat naar achteren. Tot ze net boven zijn knieën zat, lenigheid was niet haar beste vlak en dus was ze verder moeten gaan zitten om voorover te kunnen buigen. Zijn navel werd gekust, waarbij ze zachtjes met haar tanden over zijn blote huid schraapte. Wat hield ze er toch van om zo met hem te spelen. Ontzettend zachtjes ging ze verder, tot net boven de rand van zijn boxershort, waarna ze vragend omhoog staarde.
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Emptyma jun 22 2015, 19:42

Zijn handen werden van haar afgeduwd en boven zijn hoofd gelegd. Haar hoofd ging omlaag, en zoende hem, steeds verder afdalend. Hij keek haar even aan, maar legde zijn hoofd daarna toegevend op de grond. Haar lippen zorgden ervoor dat hij alleen maar meer bij haar wilde doen, maar hij kon haar niet tegenhouden. Ze eindigde bij zijn boxer en stopte daar. Hij opende zijn oogjes tot spleetjes en keek haar aan, zijn lippen van elkaar en de smacht in zijn ogen. Ga door, asjeblieft, zeiden zijn lippen weer, zonder geluid deze keer, en voor kort liet hij zijn hand over haar slip glijden. Ja, die wilde hij ook uit, maar dat was voor later.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Under the stars - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Under the stars   Under the stars - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Under the stars
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Counting the stars
» Beneath the stars
» Drunk dancing stars

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Deadheads-