IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 You got a minute? [Anthony]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

You got a minute? [Anthony] Empty
BerichtOnderwerp: You got a minute? [Anthony]   You got a minute? [Anthony] Emptyza mei 16 2015, 21:13


I tried to kill myself in the maze
Ze liet haar blik over Open Field gaan. Ze moest dringend iemand spreken. Geen idee of die job nog beschikbaar was,en anders ging ze wel verder kijken. Maar met haar been leek de job die ze nu voor ogen had de beste optie,maar zij had er niks over te beslissen. Het was warm en zonnig en zoals gewoonlijk droeg Ayla een korte short met een topje erop. Eigenlijk viel het snachts wel mee,eenmaal je aan de koude van de nacht gewend bent viel het best wel mee. Haar bruine ogen gingen van persoon naar persoon tot ze eindelijk Anthony in haar gezichtsveld kreeg. Met behulp van haar stok stond ze op en liep op hem af. 'Anthony?',begon ze. Ze ging zo snel als ze kon naar hem toe. 'I've been thinking and...',begon ze. Even opzoek naar haar woorden. Een glimlach sierde haar gezicht en haar stem klonk kalm en vriendelijk. 'Maybe is Med-Jacker a good job for me because I can do limited things with my foot.', ging ze verder. 'So...what do you think?',ze keek hem vragend aan,met een nieuwsgierige blik.

+ Anthony
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

You got a minute? [Anthony] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You got a minute? [Anthony]   You got a minute? [Anthony] Emptydi mei 19 2015, 23:05

Hij lag op zijn rug in het lange gras en speelde wat met een grassprietje, door deze tussen zijn vingers te laten rollen. Hij moest toegeven dat hij liever lui dan moe was, wat velen wel leken te weten. Maar de Gladers zeiden er verder niets op, wetend dat hij degene was met de meeste kennis van geneeskunde. Hij keek op toen hij zijn naam hoorde en haalde even zijn wenkbrauw op toen hij Ayla herkende. 'I've been thinking and...' Hij trok zichzelf wat nonchalant recht en keek haar afwachtend aan. 'Maybe is Med-Jacker a good job for me because I can do limited things with my foot.' Yeah, right. Nu moest iedereen naar hem toe komen. Ergens vond hij het geweldig, die macht. Hij moest dan ook even grijnzen om het feit dat Ayla, degen die hem nog terecht gewezen had in het begin, nu bij hem kwam vragen om med-jacker te worden. 'So...what do you think?' Wel, dit kon nog interessant worden. Een bedenkelijke blik verscheen op zijn gezicht. "Enige kennis van verzorging of geneeskunde? Of ga ik je nog moeten begeleiden in je acties?" mompelde hij uiteindelijk. Het kinderlijke kantje in hem kon dus wél plots verdwijnen. "Ik wil je wel begeleiden, maar dan zul je wel naar me moeten luisteren en doen wat ik je vraag. Je wordt niet zomaar een med-jacker, dat moet je verdienen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

You got a minute? [Anthony] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You got a minute? [Anthony]   You got a minute? [Anthony] Emptywo mei 20 2015, 15:44


I tried to kill myself in the maze
"Enige kennis van verzorging of geneeskunde? Of ga ik je nog moeten begeleiden in je acties?" mompelde hij uiteindelijk. "Ik wil je wel begeleiden, maar dan zul je wel naar me moeten luisteren en doen wat ik je vraag. Je wordt niet zomaar een med-jacker, dat moet je verdienen." ze knikte even,dat had ze er wel voor over. 'Ik weet denk ik wel een beetje.',mompelde ze bedenkelijk,haar geheugen afgravend,opzoek naar iets dat kon wijzen naar wat ze wist. Het was iets met een R,daar was ze wel zeker van. Brandwonden? Nee,al wist ze wel dat er een 1ste,2de en 3de graad brandwonden was. 'Ik weet wel dat er 1ste,2de en 3de graads brandwonden zijn,en dat je het dan onder lauw water moet houden,maar dat zou vast elk kind weten.',mompelde ze. Iets met een R. R...Re....Rea...Reanimeren! Dat was het! 'Reanimeren of reanimatie,maar dus als er iemand bewusteloos is en geen ademhaling heeft kun je het erop toepassen,of als men een hartstilstand heeft kan je proberen het hart weer op gang te krijgen door te reanimeren. Meer kan ik niet herinneren.',legde ze even uit,al had ze een vermoeden dat Anthony dat vast wel wist. 'Maar ik ben bereid om te luisteren en te doen wat je me vraagt.',voegde ze er nog achteraan. Ergens was ze best blij dat ze toch iets herinnerde,dat stelde haar op de een of andere manier gerust en gaf haar wat meer hoop dat ze ooit alles weer zo kunnen herinneren. Ach daar zou ze over een andere keer wel liggen na te denken.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

You got a minute? [Anthony] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You got a minute? [Anthony]   You got a minute? [Anthony] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You got a minute? [Anthony]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anthony
» Maybe it was all too much. [&ANTHONY]
» What am I supposed to do here? [&ANTHONY]
» This place stinks>Anthony
» I think I broke my ankle. [&ANTHONY]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Open Field-