IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Me and my beautiful knife. [OPEN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
London
London

PROFIEL
Aantal berichten : 43

Registratiedatum : 31-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 y/o
Job: Slicer
Relationship: Me and my frozen heart.

Me and my beautiful knife. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Me and my beautiful knife. [OPEN]   Me and my beautiful knife. [OPEN] Emptyma jun 01 2015, 20:43

London deed ’s morgens haar haren in een knot. Ze deed een schort aan en ging naar de Bloodhouse. Haar favoriete plaats tot nu toe, want iedereen liet haar met rust. Ze was haar naam een paar dagen na aankomst hier weer gaan herinneren. Ze had een korte rondleiding gehad  - waarbij ze veel had gezucht en geïrriteerd met haar ogen had gerold omdat niks haar aanstond – totdat ze hoorde dat je ook een Slicer kon zijn. Het slachten van vee leek haar de ideale job om wat van haar frustraties weg te kunnen. Bovendien kon ze erg goed tegen bloed. Het nadeel was dat ze veel bij de Cooks moest zijn om bakken vlees weg te brengen en die bitch die haar had ‘verwelkomd’ dus ook steeds tegenkwam. Hayden. Of iets in die trant. Kon het haar wat schelen. Als ze aan de roodharige dacht, dacht ze meteen aan een mes die ze in dat perfecte gezichtje kon planten. Ze deed net alsof ze een mes vasthield en dat boven Hayden’s gezicht hield. Daarna begon ze snijbewegingen te maken. Ze hield op toen ze een paar mensen verderop naar haar zag kijken alsof ze gek was geworden en liep snel de Bloodhouse binnen. Zonder zich wat te bekommeren om dat angstige gekrijs gooide ze een kip op de tafel, pakte haar mes en sneed het dier zomaar de kop er af. Een snelle en daardoor niet zo zeer pijnlijke dood als je het haar vroeg. Ze begon de veren van hem af te plukken en keek ondertussen om zich heen. Ze wierp een blik op het vee dat ze voor vandaag nog geslacht moest hebben en besloot dat ze wel wat sneller kon werken. En dus was ze zo ingespannen bezig dat ze de deur niet open hoorde gaan.  

Eerste post voor Kristabelle omdat mrs Badass dit topic geclaimed heeft om gemeen te gaan doen tegen London :c Daarna open!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Me and my beautiful knife. [OPEN]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [OPEN] What am I doing here?
» [OPEN] Something to do?
» That's my name [&open]
» ››OPEN‹‹ Let's do this!
» I don't like this, at all! [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Meadow :: Bloodhouse-